Hoofdstuk 58

707 25 0
                                    

Pov Dylan

Er valt een ongemakkelijke stilte.. Ik zie Kim met open mond naar de sieraden kijken, maar ze zit er maar wat stil bij. "Kim, vind je het mooi?" Vraag ik nog een keer, en ik zie dat ze me deze keer w el opmerkt. "Dylan het is werkelijk prachtig!" Zegt ze me, en ze legt de sieraden enzo op tafel en valt me om de hals en geeft me een kus op men lippen wat ik werkelijk vind. "Gelukkig maar, ik wilde gewoon een keer laten zien dat je het mooiste meisje op deze planeet voor mij bent, en ik je nooit meer los zou laten." Zeg ik glimlachend tegen haar. Ze kijkt me lief aan. "Ik laat jouw ook nooit meer los" Fluistert ze in mijn oor.

Na een tijdje stilte begin ik me te vervelen. "Hoe gaat het eigenlijk nu met je?" Vraag ik, in mijn stem zit veel bezorgdheid. "Het gaat wel weer wat beter, maar ik kom morgen nog niet op school... Ik moet kijken wanneer ik me er weer goed genoeg voor voel.. " Zegt ze met een zwakke glimlach. Ik kijk haar begrijpend aan. Diep van binnen voel ik dat er iets mis is met haar.. Ze houdt zich gewoon te groot... Ik moet haar maar nog beter in de gaten houden...

_2 uur later_

Ik en Kim zitten nu series op netflix te kijken met een bak chips en popcorn. Al heb ik het gevoel dat Kim snel in slaap zou gaan vallen, omdat haar ogen al bijna dicht zijn. Raar genoeg heeft e ook nog letterlijk niets van de popcorn of chips op. "Kim moet je niet wat popcorn of chips?" Vraag ik haar. Ze schud met haar hoofd van nee, waarna ik haar raar aankijk. Okey, er is duidelijk iets, normaal zou ze je overvallen om het eten af te pakken, en dan voral bij haar lievelingschips! "Kim gaat alles echt wel goed met je? " Vraag ik haar voor de zekerheid nog een keer, maar weer knikt ze van ja. "Ik heb je nog niet zien drinken, doe het astjeblieft even, voor mij? Anders ga je uitdrogen.." Zeg ik haar bezorgd. Waarna ze me boos aan kijkt.

Na een tijdje stilte staat ze op en loopt ze naar haar kamer. Ik achtervolg haar, niet omdat ik een stalker wil zijn, maar omdat ik wil weten wat er met haar aan de hand is. Ik zie haar gaan liggen op bed, en zie meteen hoe ze haar ogen dicht doet. Oh,, Ze wou dus gewoon op bed gaan slapen... Ik zucht. Toch vind ik het raar dat ze zomaar weg loopt terwijl we films en series hebben gekeken.

Pov Kim

Aangezien ik door al die vragen van Dylan doodmoe word, besluit ik maar naar mijn kamer te lopen zonder nog iets tegen hem te zeggen. Oke ik weet dat het vervelend is als je zomaar uit het niets weg loopt terwijl je met je vriend series en films aan het kijken bent, maar ik had echt geen zin meer in het gezeik van hem.

Ik hoor dat Dylan achter me aan loopt, maar negeer het en ga op bed liggen. Ik hoor hoe hij weg loopt, en ik val dan al snel in slaap, in een mooie rustige droom, over het strand, dat is toch wel de plek waar ik het meest van houdt.

Pov NIna

Ik was een film aan het kijken tot ik opeens een discussie iets hoorde tussen Dylan en Kim. Ik ga bij de deur staan, en luister waar het over gaat.

Hey srry voor dit mega korte hoofdstuk, maar men laptop is nog 1 procent en doet t niet meer dan 1 minuut dus moet ik dit maar snel publiceren, morgen doe ik dan wel weer een niew em langer hoofdstuk! XXX MIJ en vergeet me vooral niet te volgen te voten en te commenten!! LIVE YA ALL XX MIJJJJ

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu