Pov Kim
Wanneer we in de stad lopen gaan we allerlei winkels in. Nina heeft al snel wat kleding gevonden alleen zie ik er nog niet echt iets van mijn smaak tussen zitten. Nina loopt na 5 winkels al met 5 tassen vol nieuwe kleding. Ik zie in de verte een winkel die van veraf al wel goede kleren heeft. Samen met Nina loop ik de winkel in, en al snel heb ik een aantal leuke shirtjes die ik wil gaan passen
En nog een paar anderen. Aangezien er 2 van de 7 shirtjes me niet passen en niet in mijn maat zijn hang ik ze terug, en loop ik naar de afdeling waar allemaal broeken enz hangen. Ik kom een paar mooie jeans tegen, en ga ze meteen passen, wat Nina ook aan het doen is. Uiteindelijk past alleen deze broek. (zie foto)
Nadat we klaar zijn met kleren uitzoeken lopen we naar de kassa. We hoeven niet te wachten, want er staat geen rij en gelijk worden we geholpen. Als ze al men spullen heeft gescand zegt ze: Dat word dan 54,99 euro. Ik haal een briefje van 50 en een briefje van 5 uit men portomonnee en geef het aan de kassasiëre (idk hoe je t schrijft) Nadat Nina ook heeft afgerekent lopen we met 6 tassen de winkel uit. Nina had namelijk wat meer kleren dan ik gevonden.. Dan besluiten we dat het tijd wordt om terug te gaan naar het internaat.
Wanneer we aankomen bij het internaat zien we Dylan en Jamie buiten staan met een meisje, wat aardig veel op mij lijkt."Wat ga je nu doen met hem dan? Weet je zeker dat het nu het beste is dat het uit is..?" Vraagt Nina me onzeker. Ik haal men schouders op.'Ik weet het niet meer eerlijk gezegd. Ik hou echt van Dylan, maar hij breekt me te veel dus ik zal me over hem heen moeten zetten en dat gaat me heus wel lukken. Meer dan vrienden zullen we niet meer worden." Zeg ik Nina vol overtuiging. Ik weet ook wel dat het waar is, aangezien ik al wel een heel stuk op hem ben afgeknapt. Ze knikt. 'Kim en Nina!' Wordt er achter ons geroepen. We draaien ons allebei om en zien daar Jamie staan. 'Wat moet je' Vraag ik hem afkeurend. Hij fronst zen wenkbrauw en haalt dan zen schouders op. 'Nouja,ik wilde effe melden dat er een nieuwe jongen op het internaat is gekomen en 1 van jullie 2 overige slaapkamers zal moeten krijgen, hij staat nu bij de receptie, als je snel bent haal je hem in anders kiest hij de kamer uit. "
Ik en Nina lopen vlug naar de receptie, maar nergens valt die jongen te bekennen. Als een speert nemen we de trap naar boven en rennen we naar onze kamer toe. Wanneer we de deur open doen zien we dat er een jongen op onze bank zit. 'Wat doe je hier?' Vraag ik hem nietswetend dat hij hier dus intrekt. 'Ik kom bij jullie wonen voor als jullie dat nog niet wisten.. Ohja, ik heb de kleinste logeerkamer genomen, omdat ik anders te veel troep maak.' Zegt hij. Ik en Nina maken een 'fieuww' beweging met onze mond en lopen dan met de tassen naar onze kamers.
Ik ben bezig met de tassen uitpakken als er op de deur wordt geklopt. 'Binnen' Roep ik. De deur wordt opengegooid, en de jongen kijkt vol verbazing naar de grote kamer. 'Wow' Ontglipt er uit zen mond. 'Jullie hebben wel een grote luxe kamer zeg.' Zegt hij. 'Klopt, maar ik en Nina zijn dan ook de enigste twee meisjes hier op het internaat.' Leg ik hem uit. ' Wat is je naam eigenlijk?' Vraag ik hem. 'Ivan' Zegt hij. Hij kijkt me aan en zijn ogen rollen over men lichaam. "Bevalt je uitzicht je?' Vraag ik hem. Hij knikt. 'Zeker wel.' Beantwoord hij mijn vraag. Ik knik. Dit is dus ook weer zo'n badboy, welkom in ons appartement waar de zweer vanaf vandaag weg zou zijn urghh.. Nu maar hopen dat deze niet zo'n Dylan 2 is, anders overleef ik dit niet..
"Ik hoorde dat je trouwens het vriendje van die Dylan was van die groep?' Vraagt hij lief, maar vragend. Ik knik.'Jup dat was ik, altans met de nadruk op WAS, sukkel dat hij is.. ' Zeg ik hem. Hij neemt plaats op mijn bed en kijkt de kamer nog een keer rond. Ondertussen hang ik de laatste beetjes kleren in men kast, en berg ik de tassen op. "Wat heeft hij je aangedaan?" Vraagt hij me, Ik haal men schouders op.'Veel, vreemdgaan, gisteren met een ander meisje naar bed geweest, allemaal dat soort dingen, maar het is klaar hoor dus niets om je druk over te maken. Ik vind ooit nog wel een ander.' Zeg ik hem. "Je hebt gelijk, ooit vind je een ander die van je houdt en misschien zal dat ooit hier nog zijn..' Ivan staat op en loopt de kamer uit.
Oke dit was best awkward, wat bedoelt hij der mee?' Nouja het is in ieder geva een leuke jongen, en knap.. Maar dat zegt dus helemaal niets. Ik besluit naar Nina te gaan. "Ninaaaa!' Roep ik terwijl ik de deur open gooi. Ze kijkt me geschrokken aan. 'WAT IS ER!?' Roept ze, maar wanneer ze dat roept slaat ze der hand voor der mond, aangezien ik naar der sta te grijnzen. 'Jouw gezicht is abnormaal geworden' Lach ik, en zelf begint ze nu ook te lachen. 'Ik wilde je eigenlijk vragen of je vanavond met me naar de bios wil, anders wordt dit een heleee saaie avond..' Zucht ik. Ze knikt opgewonden, 'JAAA, laten we dat doen. Zullen we Ivan mee vragen? Dan zit hij tenminste niet meteen de eerste avond hier alleen thuis.' Legt Nina me uit. 'Heb jij ook al met Ivan gepraat?' Vraag ik der. Ze knikt. 'Ja dompie anders wist ik zen naam nog niet eens!' IK begin te lachen, 'That's trueee let's go' Samen lopen we naar de woonkamer waar Ivan niet meer is, in zijn kamer is hij ook niet, uiteindelijk vinden we een briefje.: Ben laat terug ladies, maak je geen zorgen ben met wat oude schoolvrienden uit eten en daarna gaan we naar de bios, x Ivan.
Oke dit was weer een hoofdstukjeee, best saai, maar had niet heeeel veel inprovisatie voor dit boek op dit moment van de dag, maar had er nu toch tijd voor dusss hie ris hij dan!! LOVE YAA ALLL En super bedankt voor de 2, 3 k lezers!! In 1 week 200 lezersss erbij! vote and comment is super lief!
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Novela JuvenilKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.