Pov Nina
Ik en Kim zitten met zijn tweeën nu op de bank. Ik heb momenteel men gedachtes er niet bij en Kim waarschijnlijk ook niet, want ze staart alleen maar voor zich uit. "Wat is er?"Vraag ik haar. Ze kijkt me aan en blijft even stil. "Ohw gewoon, Dylan." Verder gaat ze niet. Ik heb wel al een paar dagen door dat het niet zo goed gaat tussen die twee. "Ow, oke." Geef ik als een terug reactie.
"Hoe zit het eigenlijk nu tussen jouw en Jesse?" Vraagt ze nu opeens. Vlinders komen bij mij op bij die vraag en ook voel ik dat ik begin te blozen. "Fiet fieuw" Lacht Kim. "Nou oke, ik vind Jesse leuk en we zijn met elkaar naar bed geweest maar niet meer hoor!!" Leg ik Kim uit. "Ik weet zeker dat hij jouw ook leuk vind." Verzekerd ze me. En ik loop de keuken in.
Ik open de koelkast en zie dat hij bomvol pet allemaal eten zit. "KIMMMMMM!!" Roep ik hard. En ze staat binnen een mum van tijd naast me. "We zouden niet zoveel eten steeds kopen! Maar gewoon rustig aan doen met het geld!" Zeg ik haar met een geïrriteerd stem. "Jajaja, maar ik heb het van het huishoudgeld gekocht en zo komen we tenminste geen voedsel te kort. En over eten gesproken ik maak gewoon nu een broodje met hamburger en een pizza erbij." Zegt ze me. Ik sta ondertussen met mijn mond open. "KIM DAT HUISHOUDGELD IS HET GELD OM DE HUUR VAN TE BETALEN" Schreeuw ik nu toch best kwaad. Ze kijkt me verbaast aan en loopt dan de keuken uit en ik hoor een deur dicht klappen. Ook gezellig, ruzie met mijn beste vriendin en kamergenoot.
POV Kim.
Ik kan het gewoon echt niet aan dat ze zo tegen me loopt te schreeuwen. Wist ik veel dat het geld wat ik gebruikte voor de huur was? Dat had ze dan echt wel wat eerder mogen zeggen! Ik loop door het internaat en ga dan naar de kantine waar ik dan toch een pizza haal. "Hey babe.." Hoor ik iemand achter me zeggen. Ik draai me om en zie dat het een jongen is met blond haar en blauwe ogen, hij heeft ook een goed gevoel voor mode.
"Hey" Zeg ik dan terug. Ik draai me weer om naar mijn pizza en loop ermee naar een tafeltje terwijl ik de ogen van de jongen op mijn rug voel branden. "Wat doet zo'n schoonheid bij ons op dit internaat?" Vraagt hij me dan met een knipoog ook kijkt hij erg geïnterresseerd. Ik kijk hem aan en besluit hem niet te veel te vertellen omdat ik aan hem zie dat het een 'badboy' is en me er altijd mee kan confronteren met wat ik ook zeg. "Gaat je niets aan." Zeg ik hem. Ik voel meteen weer tranen in mijn ooghoeken branden en ik moet echt mijn best doen om ze niet te laten vallen. "Ben je single?" Vraagt hij dan. "Nee, jij?" Vraag ik er meteen achterna, en ik zie dat er een blik van jaloezie en zie dat hij teleurgesteld is. Wat ik best zielig
"Heb je een vriendje hier op het internaat, of eentje buiten het internaat?" Vraagt hij. En ik moet even nadenken wat ik zou moeten zeggen want eerlijk gezegd ben ik het gewoon beu om de hele tijd gezeur met Dylan te hebben en wil ik alleen maar vrienden zijn, maar dat bekijk ik later mooi maar. "Ik heb met een jongen van dit internaat sinds kort." knik ik. "Oke, leuk" Zegt hij. En hij loopt naar een tafeltje waar waarschijnlijk zijn vrienden aan zitten.
Ik heb ondertussen mijn pizza op en ik besluit het dienblad maar eens weg te brengen. Wanneer ik het dienblad heb weg gezet kijk ik naar het tafeltje waar net die geheimzinnige jongen en zijn vrienden zitten. Maar ze zitten er niet meer.
Ik loop de kantine uit naar de lift en ik voel opeens dat er iemand naar me aan het kijken is. Ik draai me om en zie dat die geheimzinnige jongen naar me toe komt. Net op het moment dat hij naast me staat gaan de liftdeuren open en ik en 'de geheimzinnige jongen' stappen er in.
"Hoe heet je eigenlijk?" Vraag ik hem. In de hoop antwoord te krijgen. "Matthew, en jij?" Vraagt hij terwijl hij me met een glimlach aan kijkt. "Mijn naam is Kim." Zeg ik hem. "Leuke naam voor zo'n schoonheid als jij." Zegt hij. Net op dat moment gaan de liftdeuren open en stap ik eruit en ook Matthew stapt eruit. "Welke kamer woon je?" vraagt hij. "Kamer 375" Zeg ik hem. "In welke kamer woon jij?" Vraag ik hem. "In kamer 376 dus naast de kamer van jullie." Zegt hij me met een glimlach. Ik krijg nu ook een glimlach en samen lopen we door de lange gang. Aan het eind van de gang hoor ik gekreun en allemaal van die andere gekke geluidjes, maar ondertussen hoor ik Dylan zijn stem. Ik kijk naar Matthew die me raar aan staat te kijken en maak een gebaar dat hij even stil moet zijn. Ik kijk om het hoekje en ik schrik me dood. DYLAN ZOENT MET EEN ANDER!!!!
Ik ben echt heel kwaad en zonder dat ik besef wat ik doe loop ik op hun af. "STELLETJE MONGOLEN DYLAN HOE DURF JE IK HOEF JE NOOIT MEER TE ZIEN!! EN JIJ MOET MET JE SLETTEN FIGUUR MAAR EVEN SNEL WEGGAAN!!"Schreeuw ik, en ik zie dat Matthew met een open mond naar me zit te kijken. "Matthew je vangt vliegen... En heb je zin om een filmpje bij mij te draaien?" Vraag ik hem. Hij knikt en we lopen naar mijn kamer.
POV Matthew
Nadat ik Kim zag in de kantine wist ik dat ik iets voor haar zou gaan voelen, maar toen ik hoorde dat ze een vriendje had was ik erg teleurgsteld. 1-0 Voor iemand die af gaat bij het eerste enige meisje die ik echt leuk vind. Ja je zou wel denken van 'omg nog nooit iemand gehad? Nou het zit dus anders... Ik ben een badboy 'de enige echte' Bij die gedachte moet ik al lachen maar ik ga vaak naar clubs en ik ga vaak met meiden naar bed, maar dat gewoon als onenightstand.
Wanneer ik Kim weer bij de lift zie hoop ik dat ze tegen me zou gaan praten, en zo wisten we meteen elkaars naam.
Nadat we de hele gang hadden afgelopen zie ik dat Kim gebaren naar mij maakt dus volg ik ze op, Ik moet wel een goede indruk blijven voor haar.
Voordat ik me besef waarom ik stil moet zijn begint Kim opeens van woede te schreeuwen waarvan ik echt wel schrik. Het is Dylan. De allergrootste badboy van de school. Heeft ze daar serieus echt mee??? WOUW Dat heeft ze dan wel goed geflikt, maar ze had moeten weten dat hij zo was. Ik heb best veel medelijden met haar dat ze er zo achter moes komen maar nu is het 1-1 voor ons, dus heb ik weer een kans bij haar. Wanneer ze recht voor Dylans neus vroeg of ik mee wou gaan en een film kijken werd ik alleen maar vrolijker en liepen we samen naar haar kamer.
Wanneer we binnen in haar kamer zijn zie ik een ander meisje, maar ze is nooit zo knap als dat Kim is. Ze zeggen niets tegen elkaar ookal zou je aan de foto's die je overal van hun samen ziet dat ze goede vriendinnen zijn. "Hey" Zeg ik tegen het meisje die me intussen aan het aanstaren is met open mond. "Je vangt vliegen."Zeg ik met een lach op mijn mond. Meteen doet ze haar mond dicht. "Hey" Zegt ze terug en ze loopt de kamer uit.
"Wat voor film wil je zien?"Vraagt Kim me. "Maakt niet uit. Hou je misschien van horror films? Want dat zijn namelijk mijn favoriet." Zeg ik haar ze knikt en begint erbij te glunderen. "Dat zijn mijn lievelingsfilms ook!" Zegt ze vrolijk. En het lijkt wel alsof ze de ruzie van net alweer vergeten is.
Ze opent netflix en zoekt bij de categorie 'horror'. "Vind je deze leuk?" Vraagt ze als ze een horror film op het scherm heeft staan. "Ja die is geweldig en hilarisch." Leg ik haar uit. En ze begint te lachen. "Daarom vind ik die film ook zo leuk!"Zegt ze. "Ohja ik ga nog even wat lekkers halen, wil je meelopen want de keuken is nogal ver weg om in je eentje heen te gaan."Zegt ze me. "WOUW, Kim serieus? Maar ik loop wel met je mee hoor" Zeg ik. En samen lopen we naar de keuken.
Ze pakt een zak met bolognese chips een zak met paprika chips en een zak met naturel chips. Wanneer ze dat in een grote bak heeft gedaan, pakt ze een andere bak en pakt ze een zak met zoute en zoete popcorn, en giet ze dan ook dat in een bakje. "Pak je altijd zoveel voor een film dat 3 uur duurt?" Lach ik. "Ja maar ik ben nog niet klaar hoor." Zegt ze en ze loopt naar de koelkast waar ze een bakje met aardbeien en vier peren en een tros druiven en vier appels uit haalt. Daarna loopt ze naar een andere koelkast en haalt daar een meloen uit.
"Als ik zoveel ongezonde dingen pak maak ik ook altijd iets gezonds."Zegt ze en ze snijd al het fruit en verdeelt ze in 2 bakjes. Daarna lopen we samen met bakjes in onze hand naar de woonkamer toe en starten we de film, ondertussen lachen we de hele tijd en op het einde zoenen we.
HEYYY Omdat het vorige hoofdstuk zo kort was heb ik nu een hoofdstuk van 1600 woorden ik hoop vandaag nog een hoofdstukje te uploaden promoot mijn boek plzz in die van jullie en ik heb al bijna 400 lezertjesssss (voor mij veel gwn) Maargoed geef een comment en vote plzzzz
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Novela JuvenilKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.