Hoofdstuk 44

784 25 1
                                    

Pov Ivan

Grijnzend rijd ik naar de bioscoop waar Dylan en Kim heen gaan, met Daniëlle in men auto, ja i know jullie vragen je zeker af, waarom ik lieg tegen Dylan en Kim waar ik heen ga?! Nou, men plan gaat van start. En daar heb ik Daniëlle voor nodig, dat is ook gelijk men ex die mij leuk vind. Slet dat ze is.

Ik kom aan bij de bioscoop en ik en Daniëlle lopen snel naar binnen, we wachten op een tribune, waar Kim en Dylan ons niet zouden kunnen zien. Na een poosje komen ze aan. Ze lopen de filmzaal binnen en ik en Daniëlle bespreken het plan. Hihi da-dagh Dylan.

Pov Dylan

De halve film tot de pauze hebben ik en Kim gelachen, Kim is echt mijn meisje. In de pauze lopen we naar het winkeltje. "Kim, ik moet naar de wc, ben zo terug!" Zeg ik haar, ze knikt en ik geef haar een zoen en loop naar de wc.

Wanneer ik van de wc afkom was ik mijn handen en loop ik de ruimte uit waar een meisje me aankijkt. Ik negeer haar en loop weg. Opeens wordt ik aan mijn arm getrokken. 'Wat?!" Roep ik geïrriteerd. Een meisje kijkt me aan en zoent me opeens. Ik duw haar zo hard weg dat ze op de grond ligt WHAT THE HELL IK HEB EEN VRIENDIN. SLET. Met die woorden loop ik naar Kim

In het tweede gedeelte van de film gaat Kim haar telefoon opeens af. Ik kijkt stiekem mee en zie dat Ivan een foto gestuurd heeft, ze opent hem en wordt lijkbleek. Ik kijk naar de foto en sta boos op en ren weg.

Pov Kim

Ik had moeten weten dat hij niet deugde... Ik ben er gewoon alweer in getrapt. Hij moest naar de wc whaha wat een excuus om dan te gaan kleffen met een random ander meisje. Hij is en blijft een badboy, Maar waarom rent hij dan de zaal uit?

Ik loop de zaal uit op zoek naar Dylan, maar ik kan hem nergens vinden. Ik ga zitten bij de ingang van de bioscoop, en als de film afgelopen is en iedereen opeens langs me loopt en rent, zie ik Dylan nog nergens. Serieus? Is dit zijn manier mij te dumpen? Oke dit vind ik erg laag van hem! Boos stuur ik dylan een appje.

U: WTF, Dylan! Je hebt me laten zitten!

De tranen stromen over men wangen.. Ik hou eindelijk van iemand, en ik geef hem gewoon zoveel kansen dat hij het gewend is om gewoon een random meisje te zoenen, en als het uitkomt dat hij weet van ja ooit komt het nog goed. Nou niet dus. Het enige wat ik nogniet kan plaatsen is, waarom Ivan die foto stuurde direct, en hoe hij er aan komt. Dat moet ik hem echt even vragen!

Na een tijdje krijg ik een appje terug van Dylan.


Dylan: ehm.. Sorry, maar ik dacht dat je me nie wou zien, of weten hoe het is gebeurt, dus ben ik weg gegaan... Ik geef het geld voor de bus wat je betaalt wel aan Nina, neem de bus maar op mijn kosten..

Grrr, ik ben zo klaar met hem.. Hij kon de poging wel wagen vind ik zelf, misschien dat ik dan nog niet zo boos was geweest, maar na vanavond is het voorgoed over, ik vind vanzelf de echte ware.

Pov Ivan

Het is echt mega goed gelukt! De foto is verstuurd, Daniëlle heeft der sex, ja ik had dat met haar afgesproken whaha wat een slet da ze is, ze loopt als een hondje achter je aan en doet echt gewoon alles voor je wat best super irritant is.

Ik hoor een hele harde klap, en daar komt Kim woedend binnen stormen. Echt heel kwaad is ze. Hey Kim! Was de film leuk? " Vraag ik nep geïnteresseerd. 'Geweldig, tot jij aan kwam zetten." Antwoord ze bot. IK zucht. Wouw,,, je had dus neit willen weten dat Dylan aan het vreemdgaan was?? Zeg ik. "Klinkt beter, en daarbij hoe kom je aan die foto? ' Vraagt ze boos. 'Een vriend die jouw herkende stuurde me die foto van die vriend van der gaat weer eens fk vreemd. 'En toen was ik heel erg boos, en door de woede stuurde ik hem jouw, ookal had ik liever gehad dat Dylan je het zelf had moeten vertellen..

Ze zucht,' weet je , je bent een goede vriend!'

Ik grijns en glimlach

Kort hoofdstukjeee xxxx IK HEB 6,5 reads! OMGGG ik sta ook in verschillende ranken! in lol #1 en fun#1 ben er blij mee en het komt door jullie, zo bedankt lieverds van meee xx

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu