Wanneer ik de douche uitstap, doe ik een setje kleren aan. (zie bijlage hieronder) Ik loop de badkamer uit en kijk direct recht in de ogen van Dylan. Waarom moet hij zo knap zijn? Denk ik bij mezelf. "Kim zullen we zo uit eten? Kan gewoon bij een pizza tentje als je wil, maar we kunnen ook iets bestellen. Zegt Dylan opeens. Waarom doet hij opeens zo lief tegen mij? Ik hoor hem te haten, maar eigenlijk vind ik hem heel erg leuk. "Laten we gewoon pizza gaan bestellen, ik heb geen zin om weer andere kleren aan te doen." Beantwoord ik zijn vraag. "Oke, ik bestel wel wat, ik zie je zo bij het eten." Ik geef hem een korte glimlach en hij verdwijnt de deur uit. Na ongeveer 45 minuten te hebben gewacht, word ik een beetje geïrriteerd ik ren de trap af naar beneden en ren langs de kantine, en natuurlijk zit Dylan er aan een tafeltje met een doos pizza en aardappels.
Wanneer we ons eten op hebben loop ik terug naar onze kamer en ga me omkleden. Ik doe mijn pyama aan en stap men bed in. Ik probeer te slapen maar het lukt gewoon niet. Ik voel me niet heel erg veilig in men eentje, na alles wat ik heb mee gemaakt. Gelukkig stapt Dylan snel binnen en kan ik wel slapen.
(POV Dylan)
Ik zie dat wanneer ik de slaapkamer binnen loop dat Kim al zo goed als slaapt. Ze ligt er niet zo bij als vannacht, nee ze lag iets van hoe zeg je dat, bangig. Ik ben nog niet moe dus besluit ik nog even te gamen. Het is ook pas 22:00. Wanneer het 22:30 is hoor ik gegil uit de slaapkamer komen. Ik ren naar de slaapkamer en ik zie Kim helemaal bezweet in bed liggen. Ze slaat helemaal om haar heen en zit allemaal dingen te gillen over ene Sven. "Kim, wakker worden." zeg ik terwijl ik haar probeer wakker te schudden. "Kim, wakker worden NU!!" Nog steeds reageert ze niet en het word alleen maar heftiger dus besluit ik een emmer met water te pakken. Wanneer de emmer vol met water zit loop ik weer richting haar bed, en gooi het water over haar heen. Ze schiet overeind, wat er best schattig uit ziet. Schattig? Ik hoor haar te haten en ik vind het schattig en ben bezorgd om haar? Dat hoort helemaal niet zo te zijn. "EIKEL! Waar was dat voor nodig? Je begrijpt wel dat dit consequenties heeft na wat je me net geflikt hebt he!!" Hoor ik Kim gillen. En ik zie dat Kim snel de badkamer in rent.
(POV Kim)
Ik wordt wakker van een emmer met water wat over me heen wordt gekieperd. Het is ijskoud water dus ga ik snel recht over eind zitten. Ik zie dat Dylan met een emmer in zijn hand vooruit staat te staren. Waar denkt hij aan? Ik ren snel naar de badkamer om schone kleren aan te trekken, en zeg Dylan nog snel even dat het consequenties heeft dat hij me zo wakker maakt. Maar waarom maakte hij me eigenlijk zo wakker? Ik besluit het straks te vragen net voordat we weer in ons bed liggen.
Wanneer ik de badkamer uit kom zie ik dat Dylan bezig is met het omdraaien van het matras. Echt mannenwerk vind ik. Waarom moeten alle bewegingen wat hij doet zo cute zijn? Na een half uur is hij eindelijk klaar met het opnieuw opmaken van mijn bed. En natuurlijk kan ik het niet laten om een opmerking naar hem toe te maken, want ja zo ben ik. "Mag je vaker doen zo te zien, je bent er heel goed in!" Zeg ik hem vlak tegen zijn oor aan. Ik bedenk me dat ik nog wou vragen waarom hij me wakker maakte om elf uur in de avond dus besluit ik het nu meteen te doen voor het er nooit van terecht komt. "Waarom maakte je me eigenlijk wakker terwijl het nog avond is? Zo erg is het toch niet dat ik tegen 22:00 in bed lig en in slaap val? Je ziet hem even denken maar dan antwoord hij: "Nou ja had een nachtmerrie over ene Sven en je zat te gillen en te schelden en te slaan. Ik probeerde eerst om je gewoon wakker te schudden en dingen tegen je te zeggen, maar in plaats van dat je wakker werd, werd het nog erger. Dus toen liet je me niet echt een keuze, maar het maakt niet uit prinses je zag er heel schattig uit toen je wakker schrok." Ik zie hem een grijns op zijn gezicht hebben, een grijns waar ik absoluut niet tegen kan. En na een aantal minuten van ik weer in slaap.
Ik word wakker van het gepiep van mijn wekker. Ik zie dat Dylan al uit bed is dus kleed ik me zelf aan. (Zie hieronder) Wanneer ik door de gangen van de school loop, zie ik Shawn ik loop zo snel als ik kan naar het lokaal toe maar Shawn is me voor. "Hoe durf je hier nog binnen te komen?" Ik tril van zijn stem en alles wat hij nu doet. Hij gaat met zijn handen naar mijn heupen toe en gaat steeds verder omhoog. Bij men borsten blijft hij zitten. "Ik heb nog niet zo vaak zulke mooie rondingen gezien." Ik krijg tranen in mijn ogen. "B-Blijf van me af." Probeer ik er uit te krijgen. Net op dat moment komt de leraar aan gewandeld en gaat Shawn snel het lokaal binnen. Ik heb gelijk al geen zin meer in de les dus loop ik naar mijn kamer toe.
Wanneer ik bij men kamer aan kom zie ik de jongens zitten voor het tv. Ze kijken me allemaal verbaasd aan wat heel irritant is. "Wat?!" Roep ik bot en best wel hard. De jongens staan op en lopen de deur uit, op één na, Dylan. "Wat moet je?" Vraag ik hem. "Je zei zelf dat je niet van spijbelen houdt, waarom ben je hier?" Dylan kijkt me met een aparte blik aan wat ik nog niet van hem gehad heb. "Ik voel me gewoon niet zo lekker." Lieg ik. "Ga nou maar naar school, mij zul je toch niet meer zien vandaag." Ik zie Dylans mond open gaan maar hij krijgt er niets uit. "Doei, en app me als je hulp nodig hebt." Zegt hij nog, en hij loopt de kamer uit.
Heyyy, vandaag komt nog één hoofdstuk! laat me weten wat je ervan vind x.
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Novela JuvenilKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.