Pov Kim
Ik kom uit de douche en zoek een leuk jurkje uit. (zie omslag) Als ik het heb aangetrokken kies ik een paar witte sneakers en loop ik de badkamer weer in. Ik poets men tanden en doe mijn make up.
Wanneer ik klaar ben doe ik een mascara in een handtas een portomonnee met wat geld en men bankpas erin en loop pak de sleutels van het appartement. Ik loop naar buiten en neem de lift naar de begane grond. Ik loop naar buiten naar het cafétje waar we hebben afgesproken. Als ik aan kom zie ik dat Dylan er al zit. Wanneer hij me opmerkt zwaait hij naar me met het teken dat ik naar hem toe kan komen. Bij het tafeltje ga ik op de stoel zitten.
De stilte duurt nog wel even, maar dan verbreekt Dylan hem uiteindelijk. 'Hey, Kim." Zegt hij lief. Omg hoe hij mijn naam zegt is ZOO WOUW. "Heyy' 'Kim zoals ik je al had verteld heb ik nagedacht over ons.. Ik heb besloten dat ik je niet zomaar kan laten gaan.. Ik ben echt verliefd op je of je dat nu wil geloven of niet. Ik vind onze ruzie en discussies echt niet leuk en wanneer het uit is dan weet ik het ook gewoon even niet meer..' Zegt Dylan met een hese stem. Ik kijk naar de grond die opeens vet interessant is geworden en kijk daarna Dylan aan die blijkbaar ook naar de grond zat te staren.
'Dylan, je bent al zo vaak vreemd gegaan, dat vind ik echt erg. Ik hou heel erg van je super veel, maar je hebt me veel pijn gedaan. ' Hij knikt begrijpend en met een teleurgesteld gezicht kijkt hij me aan. ' Ik snap het Kim..' En zo praten we nog even verder.. Uiteindelijk was het heel gezellig.
(skip de rest omdat het anders erg lang duurt xxx)Wanneer ik en Dylan terug naar het internaat lopen kijken we elkaar strak aan. Dylan lacht lief naar me en ik lach terug. Hij komt steeds verder met zen hoofd naar me toe, en voordat ik het weet belanden zijn lippen op de mijne. Hij zoent me en ik zoen hem terug. Ik wil hem van me af duwen maar een gedeelte van men hersenen houden me tegen en zeggen: Kim je houdt van Dylan, laat hem niet gaan hij zou niet nog een keer zo'n grote fout begaan.
Nadat we op adem moeten komen zet ik snel een stap achteruit en kijk ik hem aan. 'En nu?' Vraag ik Dylan vragend. 'Lieve, lieve Kim wil je alstjeblieft men vriendinnetje zijn, ik zweer je trouw te blijven..' Vraagt hij me heel lief met een pruillip. Ik kijk hem aan en loop naar hem toe. Na een korte stilte zeg ik zachtjes: "Ja.. Ik wil je vriendin zijn..' Hij kijkt me met glinsterende ogen aan en omhelst me dan. 'Dylan, mag ik nu wel gaan slapen? Ben namelijk doodmoe..' Zeg ik uitgeput. Hij knikt en tilt me op. 'Vermoeide prinsesjes moeten door hun prins naar bed gebracht worden.' Zeg hij terwijl hij me een kus op men voorhoofd geeft.
Wanneer we bij mijn appartement aankomen klopt Dylan met zijn voet op de deur aangezien hij me opgetild heeft en geen arm vrij heeft. De deur word opengemaakt door Ivan die mij en Dylan raar aan zit te staren. 'Je ziet meteen een balend gezicht en hij loopt weg. Dylan zet me neer en doet de deur dicht. 'Dylan ik hou van je.' Zeg ik hem. Ik neem afscheid van Dylan en doe mijn avondroutine waarna ik in slaap val.
Heyy mensen kort hoofdstukje morgen weer !! Aleen deesss is voor omdat ik HYPERVENTILEER dat ik in 2 dagen van #100 In tienerfictie op #29 in tienerfictie sta ! En dat door jullie! Lieve, trouwe lezers ik wil jullie ook ontzettend erg bedanken dat jullie men boek blijven lezen, en stemmen!, heb in 2 dagen van 3,6 k reads naar de 4 gehaald. Zonder jullie was ik er niet gekomen dus lezertjes bedankt en ik hou echt super erg van jullie! Ohja
ps: (Ik zet nog 2 hoofdstukjes na deze...... En dan......... Q&A!!!! xxxx MIJ
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Novela JuvenilKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.