Hoofdstuk 25 'Bijna is niet helemaal!'

1.4K 32 8
                                    

----------------------------2 maanden verder------------------------------------------------------------------------

Pov Kim

We zijn nu al 2 maanden verder en ik en Dylan zijn nog steeds niet bij elkaar en ik heb ook geen last van Matthew gehad. Ik en Nina verheugen ons heel erg op de verhuizing naar Spanje. Nina had eerst wel wat problemen met haar ouders maar omdat Nina toch al 18 is mag ze doen wat ze niet laten kan. over 5 dagen ben ik jarig en vandaag gaan we naar Spanje (Ik Nina en mijn vader) Om naar huisjes te kijken en een goede opleiding voor ons, we willen allebei hetzelfde gaan doen dus de zelfde opleiding.

We zitten nu op onze kamers en zijn de laatste spulletjes aan het inpakken, over 3 dagen zijn we al weer terug omdat ik op mijn verjaardag we; gewoon bij men vader in Nederland wil zijn ook al gaat hij mee. Nina en ik zijn ook al hevig wezen shoppen, want we hebben gelezen dat het zo goed als altijd boven de 20 graden is in Spanje dus hebben we allebei allemaal rokjes, jurkjes en nieuwe bikini's erbij en ze zien er ook echt vet mooi uit. Maar om niet TE lang weg te blijven hebben we ze van de zelfde soort gedaan alleen andere kleuren, in Spanje zullen ze wel andere hele leuke bikini's hebben dus dan maar wat random kopen.

Mijn vader heeft mij en Nina opgehaald en samen gaan we nu naar het vliegveld Schiphol. Ik heb er onwijs veel zin in aangezien ik het heel leuk vind om huizen te bezichtigen en ja ik weet hoe het is want we verhuisden om de 4 maanden ik en mijn ouders. Over mijn ouders gesproken ik heb mijn moeder niet meer gezien en gesproken nadat ik er geen zin meer in had, maar dat lijkt me best wel logisch. Normaal gesproken verveel ik me dood als we zo'n lange auto reis moeten maken maar deze keer heb ik men oortjes in en ook heb ik super veel onderwerpen om over na te denken. Dylan vroeg me nog wel waarom ik weg ging met Nina voor een paar dagen. Ik vond zijn gezicht wel grappig toen ik zei dat we bij 2 andere jongens gaan overnachten, maar ja dan moest hij maar niet een ex van hem zitten te zoenen, maar daar ook over gesproken ik heb ook gezoend, maar dat was nog een beetje erger dan hem, maar ja hij heeft het niet gezien ik heb het hem alleen maar eerlijk verteld en hij moet er maar mee zien te leven, ik was gewoon kwaad eb verdrietig dat hij zoiets doet nadat hij het al met zoveel anderen heeft gedaan en nu een 'vaste vriendin' heeft. Met die gedachten rijden we naar Schiphol.

Pov Nina

IK was echt ontzettend blij toen Kim vroeg of ik met haar mee wou naar Spanje! Ik kon het haast niet geloven, want dan ben ik bij al die sukkels weg, eindelijk. Ik kon niet geloven dat Jesse me liet denken dat hij me leuk vond. Waarschijnlijk is het gewoon nep geweest en heeft hij heel erg goed leren acteren voor het versieren van meisjes en even later mee naar bed gaat, ik dacht namelijk dat hij anders was dan de rest. En ja ik ben dus met Jesse naar bed geweest.

Ik zit al een tijdje Kim raar aan te kijken en ze lijkt het niet eens te merken. Waarover zou ze denken? Ze heeft echt ziek veel redenen waarom ze naar Spanje wou verhuizen en normaal haat ze zulke auto ritten want ja zo goed kennen we elkaar. De hele reis is het stil totdat de vader van Kim opeens begint te zingen uit het niets. Ik begin te lachen maar ook valt Kim dat weer niet op. "Kim?" Vraag ik. "Ja?" Krijg ik als reactie. "Waar dacht je aan?"Je was echt heel druk in je gedachte en je vader was net aan het zingen!." Zeg ik lachend en ik zie dat de vader van Kim begint te grinniken. "Oh nee, is het weer zover? Ik snap echt niet dat hij dat doet en van wie ik die stem heb waardoor ik als enige in de familie kan zingen. " Zegt ze. "Nou, misschien omdat je een tante hebt die het wel kan die je niet kent!" Zegt haar vader dan opeens. Ik open mijn mond automatisch. "Oke??? Kim je hebt dus een tante! Die je waarschijnlijk niet kent, en die ook nog eens kan zingen enzo." Zeg ik lachend en ik kijk haar aan, maar volgens mij gaat ze hier niet op reageren, dus ze zou wel weer geÏrriteerd zijn dat haar vader nooit over haar tante heeft verteld of zoiets, want dan valt ze altijd erg stil. De rest van de rit blijft het dan ook muisstil.

Pov Charles (vader van Kim)

Kim is erg stil wanneer ik haar vertel dat ze een tante heeft, maar dat is logisch omdat ik nooit over haar verteld heeft. Haar tante woont namelijk in Spanje, dus kan Kim haar sowieso tegen komen als ze er woont. Daarom heb ik haar nu ook over haar tante verteld, want ik wil niet dat ze Sandra (Tante van Kim) opeens tegen komt, en dat Kim haar hele leven boos op me is. Haar tante is 33 dus nog niet zo oud en ze kan dus ook echt goed zingen. In Spanje treed ze vaak op in café's en dat soort dingetjes want groot wordt ze niet zal ik je zeggen, ze heeft namelijk iets tegen publiek. Alle mensen die een foto met haar willen krijgen pech aangezien ze nooit een handtekeningen heeft uitgedeeld of een foto ook al wordt ze er vaak genoeg voor gevraagd.

Kim daarentegen die zou het super vinden beroemd te worden en op tijdschriften te komen staan, maar ik vind haar dan ook wel beter dan mijn zus. (Kims tante)

Pov Kim

Dit kwam dus echt totaal onverwacht. Ik heb dus een tante en ik ken men eigen tante dus niet eens!. Dat kan ik mijn vader natuurlijk niet voor lang kwalijk nemen maar waarom begint hij er nu opeens over en niet jaren geleden? Over een half uurtje zijn we op Schiphol en ik wil niet met ruzie het vliegtuig instappen, maar ik wil wel weten wie mijn tante nu eigenlijk is. "Pap, waar woont mijn tante dan eigenlijks en waarom vertel je het me nu pas?" Vraag ik hem. "Kim het zit zo, je tante woont in Spanje en treed op in sommige café's en ik wil niet dat je zelf van haar hoort dat het je tante is en ik heb het je niet eerder verteld omdat ze toch nooit voor ons allemaal naar Nederland wou komen en ze geen contact met ons had, en daarbij is ze de baas van een jongensinternaat. Legt hij uit. Oké het woord steeds raarder. Denk ik bij mezelf.

"Kim, ik wil niet met ruzie het vliegtuig in stappen."Zegt men vader dan. "Nee, ik ook niet en daarom vroeg ik dat ook van men tante maar ik snap het niet. Waarom een jongensinternaat? En waarom heb ik nog nooit over haar gehoord en gelezen in tijdschriften van Spanje, en waarom wilde ze geen contact met ons. Ik wil tenminste al MIJN familie kunnen herinneren en het is lastig als je 18 over 5 dagen word dat je dan nu pas weet dat je ook nog een tante hebt. " leg ik uit, en hij knikt me begrijpend aan. "Nina en Kim ik heb een hotelletje voor jullie geboekt, maar ik hoop wel dat jullie bij elkaar op de kamer kunnen, want ze hadden nog maar 1 appartementje over. "Legt mijn vader uit met een glimlach op zijn gezicht. "YAAAAASSSS., dat wordt tot half 5 op de bank netflixen en popcorn eten!!!" Gil ik. En ik kijk naar Nina die ondertussen keihard in lachen is uitgebarsten. "Wat is er?" vraag ik haar met een verbaasd gezicht. "Nou je zei dat alsof je het meende en ik ben dus niet van plan wanneer het ochtend word te gaan slapen en al helemaal niet als we morgen de hele dag moeten lopen!" Zegt Nina nog steeds lachend, oke i begrijp haar wel maar ik ben gewoon een feestbeest dus het word tijd dat ik naar clubs mag dus word het tijd dat ik 18 word. Denk ik.

"YEEYYYY< SCHIPHOLLLL." Schreeuw ik wanneer we aankomen bij Schiphol. "Dames dit word hollen want het vliegtuig vertrekt over een kwartier.!" Schreeuwt mijn vader naar ons toe en we pakken de koffers en rennen en rennen. We komen al snel langs de douane en stappen uit eindelijk het vliegtuig in. "Bye, Bye Nederland. " Zeggen ik en Nina in koor.

En dan beginnen we te zingen waardoor iedereen ons raar aan zit te kijken.
"We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal." Gaan we door enuiteindelijk doet bijna iedereen in het vliegtuig mee, zo word de vlucht echt heeel kort. Lachen ik en Nina beide WOOP WOOP We zijn er bijna!!!!' Roep ik door de bus terwijl ik opsta.

Ik wil net richting het toilet lopen wanneer ik word tegen gehouden door je weet wel wie......


eyyyyyy 1528 woorden xxx vorige was 720 woorden ofs dus meer dan de helft meer, ik hoop dat jullie dit geen vreselijk saai hoofdstuk vonden x mij. Zouden jullie een comment en een vote willen geven??? Zou tof zijn. OOk is het leuk als je me een privé berichtje stuurt om te zeggen wat je van het boek vind. Als je het boek oer saai vind kun je dat natuurlijk zeggen!!!! Dan ga ik hem weer proberen te verbeteren, volgend hoofdstuk word spannender als je begrijpt wat ik bedoel!!


Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu