Pov Kim
Ik ben nog steeds aan het nadenken over het berichtje van Madie, wie verspreid die idiote roddels over me? Nina's naam stond er ook in dus what the fuck heeft zij hiermee te maken?! Ik heb geen zin in ruzie met Nina maar ik wil niet al men vrienden hierdoor kwijt raken. Ik denk dat het het beste is om haar er wel over aan te spreken, hopelijk heeft ze er niet veel mee te maken anders heeft ze wel een probleem.
Ik ben best zenuwachtig voor wat me te wachten staat. Ik sta al 10 minuten voor de deur van Nina's slaapkamer. Eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ze er wat mee te maken heeft, dus waarom zal ik me er zorgen over maken? Ik besluit maar gewoon naar binnen te lopen zonder te kloppen.
"Hey" Zeg ik terwijl ik ongemakkelijk naar men schoenen aan het staren ben. "Eh.. Hey?" Zegt Nina vragen, alsof ik één of andere indringer ben die nu opeens alleen naar haar freaking schoenen kan kijken. "Heb je even? Ik moet dringend met je praten." Zeg ik haar en ik kijk haar strak aan. Ze is ten slotte een verrader en heeft al men vrienden afgepakt wat ik dan ook echt niet toe ga laten. "Ik heb wel een momentje, maar ik moet zo nog wel even naar Jesse." Zegt Nina me terwijl ze me een glimlach schenkt. Ik ga op het bed zitten en ik kijk haar weer even strak aan. "Kun je dan even stoppen met wat je aan het doen bent want het is serieus en erg belangrijk." Zeg ik haar maar dit keer geïrriteerd, waardoor ze een wenkbrauw optrekt en snel naast me komt zitten. "Dit moet wel heel serieus zijn als je gelijk zo geïrriteerd doet." Zucht Nina en je ziet dat ze het een beetje ongemakkelijk vind worden, dus dat is beter voor mij want ik voel me er sterker door. "Om met de deur in huis te mogen vallen.... HOE DURF JE!!! HOE DURF JE MEN VRIENDEN BERICHTEN TE STUREN ENZO DAT IK NU DE SLET IN DIT INTERNAAT UITHANG! DOOR JOUW WILLEN ZE NIETS MEER MET ME TE MAKEN HEBBEN HE!!! VUILE TRUT!!" Ik schrik zelf wel een beetje dat ik zo tegen haar uitval maar dat is dan ook wel haar eigen schuld. DOor de uitbarsting kijkt Nina me alleen maar kwaad aan en is klaar om iets te zeggen maar door de blik die ik haar geef houdt ze haar mond. Ik sta op en loop de kamer uit.
Ik heb besloten even naar Dylan en de andere jongens te gaan, want ik heb eerlijk gezegd niet mee zo'n behoefte om in dit appartement te wonen.. Ik slaap nog liever in een klein appartement met men vriendje en vrienden, waar het s'avonds ook altijd weer een feestje is wat ik mis, dan dat ik bij die verrader in het appartement woon. Het is tenslotte het mooiste appartement wat ik ooit heb gezien, maar ik moet die trut voorlopig echt niet meer te lijf lopen want ik doe haar wat.... voorlopig zal ik nog wel echt woedend op haar zijn en ik denk ook niet dat ik ooit nog wat met haar te maken wil hebben.
Ik kom aan bij de kamer van de jongens, en meteen hoor je dat de radio keihard aanstaat en de jongens aan het mee zingen zijn. Ze bakken er misschien niets van maar je wordt gewoon blij van blije mensen, maar dat is dan ook echt best wel logisch.
Ik klop op de kamerdeur en binnen een mum van tijd wordt er open gedaan. "Heyyy" Zeg ik tegen Dylan die voor me staat. "Euhh,,, heyyy .. Wat kom jij doen?" Vraagt Dylan bezorgd maar ook wel verrast dat ik opeens voor de deur sta, wat ook wel te begrijpen is. "Hebben jullie toevallig nog dat lege bed in jullie kamer staan?" Vraag ik Dylan terwijl ik nar binnen loop en op de bank ga zitten. "Ehm, jawel, maar KIm wat is er met je? Je doet een beetje maar dan ook maar een beetje raar.." Ik zucht en haal diep adem want het doet nogal zeer om te vertellen dat je enigste vriendin hier op het internaat een verrader is en je vrienden afpakt. "Het is een lang verhaal maar ik ben echt heel erg moe dus hebben jullie dat extra bed of niet?" Vraag ik hem nog een keer. "Ja tuurlijk, wil je een shirt van mij aan of loop je nog even naar jullie kamer toe om nog wat kleren te halen?" vraagt hij me lief. "Ehm, ik moet toch nog boeken en kleren halen voor morgen." Zeg ik en ik sta op. "Dan zie ik je zo" Zegt Dylan en hij geeft me een knuffel." Tot zo" En ik loop het appartement uit naar het appartement van mij en van 'de verrader'
Hey later nog een update maar heb een hoofdstukje gemaakt voor jullie xxxx t gaat ni zo goed dus updaten gat traag maar k promise dat deze week nog1/2 stukken worden geplaatst
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Teen FictionKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.