Hoofdstuk 14 "Blijf van me af!"

2.5K 64 13
                                    

Ik kijk in men inloopkast en ik zie dat hij mijn hele inloopkast/kamer heeft veranderd en er hangen ook allemaal nieuwe dingetjes bij.

Dit hoekje (Zie foto) bestond uit alleen een spiegel omdat ik geen verdere kast ofs had waar ik dingetjes aan op kon hangen of in te leggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit hoekje (Zie foto) bestond uit alleen een spiegel omdat ik geen verdere kast ofs had waar ik dingetjes aan op kon hangen of in te leggen. Maar blijkbaar is Dylan zo creatief geweest om mijn hele inloopkast te veranderen en het lijkt meteen een heel stuk beter.

Ik bedenk me dat ik over anderhalf uur een date heb dus pak ik snel een jurkje iit de kast, die ik nog nooit eerder had gezien.

Ik bedenk me dat ik over anderhalf uur een date heb dus pak ik snel een jurkje iit de kast, die ik nog nooit eerder had gezien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dylan heeft een echt goede smaak, denk ik bij mezelf. Ik loop naar de douche en zet de douche aan tot dat hij erg warm is. Ik doe de deur op slot en laat langzaam mijn lingerie uitglijden en mijn bh doe ik ook uit, en dan stap ik onder de douche. Ik laat de stralen over mijn huid lopen, en dan doe ik mijn shampoo in. En spoel het weer uit.

Na een kwartiertje ben ik klaar, en doe ik mijn ondergoed aan. Ik eet toch niets meer voor die tijd dus besluit ik mijn tanden maar te poetsen en mijn make up te doen. Ik doe mascara op met een beetje eyeliner. Ook doe ik lipcloss op (roze met glitter) Wanneer ik daar mee klaaar ben krul ik mijn haar en ben ik klaar voor vertrek.

Na 10 minuten gaat de bel. Ik open de deur en sta vlak voor de neus van Dylan. "Hey" Zegt hij, om de stilte te verbreken. "Hey" Zeg ik terug. "Laten we gaan, ik heb een restaurantje geboekt voor ons tweeën alleen. " Zegt hij met een lach op zijn mond. Mijn mond valt open van verbazing. "Wat!? Bedoel je te zeggen dat je het restaurant zo hebt geboekt dat we met zijn tweetjes zijn?? OMG DYLAN ZO LIEF" En ik omhels hem en geef hem een kus op zijn mond. " En je hebt een nieuwe jurk aan?" Zegt hij met een knipoog. "Eh, ja. Ik vond deze wel gepast." En ik begin te blozen. We lopen samen de deur uit. Op weg naar het restaurant.

We komen aan bij een heel chique restaurant, en er is een rode loper uitgelegd. Ik wordt helemaal hyper, en ik stap de auto uit, maar iemand houdt me tegen. Dylan. "prinses van me, gun me je hand om samen uit eten te gaan, als stel." Huh? Waren we geen stel meer dan? Ik begrijp het heel even niet meer. Dit is echt een ramp is dit weer een weg naar een relatie? HUH. "Oke dylan." Begin ik. "Waren we geen stel meer dan? Want ik dacht dat het in deze tussen tijd nooit uit was maar ik zou het graag wel even willen weten als dat wel zo is."

Weer geeft hij geen antwoord. "Wat wil je nu dan?" Hij kijkt me aan en hij opent zijn mond om wat te zeggen. "S-sorry, maar ik dacht dat jij het had uitgemaakt toen je in het ziekenhuis lag." Antwoord hij. Nou ja ik snap hem wel want hij ging absoluut niet leuk weg uit mijn kamer terwijl hij net xo lief was geweest allemaal cadeautjes voor me te kopen en alles in mijn kamer heeft veranderd. "Neee, johh. Ik had het niet uitgemaakt, maar ik heb honger. Gaan we nog naar binnen voedsel eten of hoe zit dat?"Lach ik. En ik zie dat Dylan ook een lach geeft. En samen lopen we naar binnen.

Wanneer we binnenkomen zie ik in het midden van het hele chique restaurant een tafeltje staan helemaal ingericht met hartjes. Zelfs de menukaarten zijn in een harten vorm gemaakt. We lopen via de rode loper naar het tafeltje toen en ik ga tegenover Dylan zitten en hij geeft me een menukaart. "Wat wil je hebben "vraagt hij. "Ehm, doe mij maar de lasagne, ik ben dol op lasagne."Zeg ik. De ober komt eraan en neemt onze bestellingen op. "Hey, maar hoeveel geld heb je wel niet uitgegeven aan dit alles? Ze hebben speciaal voor ons het restaurant gesloten en dat doen ze normaal nooit." Zeg ik. "Ow, zie je de man daar achter de bar? Dat is mijn oom. Dit hele restaurant is van hemzelf. Dus kan hij doen en laten wat hij wil en hij stlede het zelf voor om hier uit eten te gaan met jouw, en hij zou ervoor zorgen dat alles er perfect uitzag." Ik glimlach en buig me over de tafel heen naar Dylan en hij doet hetzelfde en na een aantal seconden voel ik zijn lippen op de mijne. Ze smaken heerlijk naar mint. Na een paar minuten komt de serveerster eraan.

~Skip hele etentje en de weg terug naar huis~

Hey guys,

In dit stuk komen sexuele activiteiten voor, dus als je het niet wilt lezen, is dit het einde van dit hoofdstuk voor jouw x mij.



We komen thuis en we hebben een ontzettende leuke avond gehad. We hebben bijna de hele tijd keihard lopen lachen om bepaalde dingen, en we hebben ondertussen ook nog eens een geweldige lasagne gegeten. We lopen naar mijn kamer toe en Dylan duwt me tegen de muur. Onze lichamen zijn op elkaar gedrukt en hij geeft me kneepjes in me borst. Intussen geeft hij me kusjes in mijn hals. Ik geef een paar zachte kreunen. Hij maakt de rits achter op mijn jurk los en doet mijn jurk rustig uit. Wanneer mijn jurk op de grond ligt pak ik zijn blousje en trek ik die ook uit. Hij duwt me op bed en maakt mijn bh bandje los en gooit mij bh ergens er op de grond neer en ook mijn lingerie beland er heel erg snel.

Ondertussen heb ik zijn boxershort ook uitgetrokken en speelt hij met mijn borsten en knijpt hij er telkens in. "Hey, Kim. Weet je zeker dat je het wil?" Vraagt Dylan opeens. Ik knik hevig en ik begin hem te zoenen. De zoen wordt steeds ruwer en ruwer, maar het voelt zoo fijn. Na een paar minuten laten we elkaar heel even los en ademen we weer heel even snel. "Kim?"Vraagt Dylan weer. "Ja?"Anwoort ik. "Wil je nu al 'sex' Hebben of...?" Vraagt hij. "Ik wil het, maar ik moet je wel zeggen dat ik nog maagd ben." Antwoord ik. "Oke maakt niet uit. Ik voel me vereerd om je eerste te mogen zijn." En we gaan eer verder waar we gebleven waren, Dylan pakt een condoom en doet hem om. "Ik beloof dat ik je geen pijn doe" Zegt hij nog..

Ik pak de lakens vast met Dylan bovenop me. Langzaam voel ik een raar gevoel, en is het dus het teken dat zijn ding in de mijne zit.. Hij gaat hard heen en weer en ik kan een paar kreunen net onderdrukken. ook Dylan begint te kreunen, en al snel raak ik een beetje bezweet. "Wil je dat ik stop?" vraagt Dylan. "Nee ga door plzzz" Antwoord ik. En hij gaat verder en ondertussen zijn we ook al weer aan het zoenen.

Opeens hoor ik dat Dylan iets zegt. Hij zegt shit. "Wat is er Dylan?" Vraag ik terwijl ik nog steeds een beetje awkward lig. "Mijn condoom is gescheurd en mijn ding is nog niet uit de jouwe." Zegt hij, " So what?" vraag ik. "So niets?" Antwoord Dylan en we beginnen te lachen en gaan weer verder voor even.

"Dylan?"Vraag ik na een poosje. "Ja prinses?" Zegt hij meteen. "Zullen we stoppen? Ik begin erg moe te worden." Zeg ik. "Ja tuurlijk"Zegt hij en hij maakt zich klaar.

Wanneer ik uit bed stap en Dylan ook uit bed is gestapt, zie ik dat er een plasje bloed overal en nergens op bed lig. Ik besluit het meteen even schoon te maken.

Na een paar minuten ben ik klaar met het opnieuw opmaken van mijn bed en kruip ik erin. Ik ben zo moe dat ik met Dylan in men armen in slaap val vrijwel direct.

Hey, guyss.

Dit was een heel romantisch hoofdstukje nogal. De volgende komt weer wat meer actie in maar ik vond het wel leuk om een iets romantischer hoofdstukje te maken.

Ik hoop dat jullie dit stuk weer leuk vonden en reageer in de comments en vote + Stemmen

Dus stem vooral op ieder hoofdstuk xx


Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu