Hoofdstuk 46

915 25 4
                                    

POV Kim

Blij loop ik naar het cafeetje schuin tegenover het internaat. Eindelijk na lange tijd zie ik Kayleigh weer, ik heb er echt zo veel zin in! Ik kijk rond of ik Kayleigh zie, maar kan haar niet vinden dus ga k aan een tafeltje zitten. Na 5 minuten krijg ik een appje van Kayleigh

Kayleigh: Heyyy, ik ben er met 2 minuten! had me verslapen, i'm sorry, ben er zoo! x

Ik kijk om me heen en zie dan Kayleigh aan komen rennen. Ik sta op en vlieg Kayleigh om de nek. 'OMG, KAYLEIGH, JE BENT HET ECHT!" Ik kijk haar aan en knuffel haar dan stevig. 'HEYY SCHATTT SORRY DA IK ZO LANG NIET VAN ME HEB LATEN HOREN' We gaan zitten en bestellen wat te drinken en beginnen een gesprek.

'Kim, Ik woon hier nu ook in de buurt.." Zegt Kayleigh uit het niets. Mijn mond valt open en ik kijk Kayleigh vrolijk aan. 'OMG MEEN JE HET?!" Vraag ik voor de duidelijkheid. Ze knikt. "JAA" Na da dat gezegd te hebben lijkt het alsof Kayleigh stil is geworden. "kayleigh? Is er wat??' Vraag ik haar voorzichtig. Ze knikt. "Wil je er met me over praten?" Vraag ik haar lief ze knikt. " Zullen we naar je kamer in het internaat? Ik wil het je onder 4 ogen vertellen.." Zegt ze me voorzichtig. " Ja is goed, " Ik betaal het drinken en ik neem haar mee naar het internaat naar mijn appartement.

"OMFG! Je woont zo onwijs mooi en groot! Met wie woon je hier allemaal?" Vraagtze me terwijl ze om zich heen kijkt. "Ik woon hier met Nina, en Ivan, maar Ivan verhuisd binnenkort van kamer, en dan hebben we nog een kamer over. " Antwoord ik haar, en ze knikt. Ik begeleid haar naar mijn kamer en ga er aan mijn bureau stoel zitten, en Kayleigh gaat zitten op mijn bed. "Wat wilde je vertellen of over praten?" vraag ik Kayleigh voorzichtig. "De reden.. De reden dat ik je niet heb kunnen bereiken is omdat ik geen internet had.." Zegt ze.. "Maar dat is toch niet erg? Je kunt er niets aan doen, dat de wifi het niet doet!" Antwoord ik, ze haalt haar schouders op. "Men ouders kunnen het niet meer betalen.. Men moeder is dronken en heeft geen baan meer.., en mijn vader is ontslagen... Dus wilde ik verhuizen.. Ze doen niet eens hun best een baan te vinden.. Ik word zwaar ongelukkig als ik langer bij ze zou blijven.." Antwoord ze . Ik schrik er en beetje van.. "En van welk geld ga je een huisje kopen?.. " vraag ik voorzichtig. "Heb tijdelijk iets maar kwam er gisteren achter dat het te veel is.... Ik denk eraan naar dit internaat te verhuizen.." Zegt ze me, waarna er een glimlach op mijn mond verschijnt. "OMG, En dan mag je bij ons op de kamer!!! Wij zorgen wel dat Ivan naar een jongenskamer wordt geplaatst, en dan kunnen we gezellige meidenavondjes houden omg!!!" Roep ik enthousiast waarna we belanden in een lange vriendschapsknuffel.

POV Nina

Ik kom thuis en hoor gegil uit Kims kamer komen. Ik ga bij de deur staan en luister naar wie er nog meer binnenzit, en de stem die ik hoor.. KAYLEIGH OMG. Ik besluit te doen alsof ik nog niets weet en haal cola uit de keuken en ga er mee op de bank zitten en start netflix. Af en toe hoor ik gegil van Kayleigh en Kim waarna het weer stil is, nouja ik zal Kayleigh straks wel zien, wel echt vet dat ze eindelijk hier is! Ik heb al sinds ik wef ben niets meer van der gehoord, maar der berichten kwamen ook niet aan, misschien dat ze een ander nummer heeft ofso, of andere telefoon dat ze alle nummers kwijt is, ik zal het wel horen. Ik begin de serie riverdale te kijken en na een tijdje besluit ik naar men kamer te gaan, er wacht nog een berg huiswerk op me,

POV Dylan

Ik zit al de hele dag te twijfelen of ik Kim een berichtje zou sturen.. Het is pas een halve dag a één dag uit... Door Ivan...Denk ik... En ik mis haar nu al te erg.. Ik weet niet wat ik moet doen!!! Ik pak mijn telefoon en open de chat met Kim, en lees onze berichten terug.. Ik miss haar zoo... Maar als ik haar een bericht stuur, is de kans momenteel 99,9% dat ze me gaat blokkeren en dat zou voor mij nog pijnlijker zijn...

Na 5 minuten naar de chat gestaard te hebben zie ik opeens dat Kim online is. Mijn lichaam neemt de macht over, en zonder dat mijn brein het kan stoppen stuur ik Kim een berichtje

U: Ehm.. Hey Kim.. Ik moet je spreken, please..

Ik zie dat ze het bericht leest, maar ze antwoord maar niet en gaat zelfs offline. Nou lekker dan,.. Maarja ze negeert me tenminste alleen en neemt niet eens de moeite me te blokkeren dus wat zeur ik nou..

IK loop door het internaat, naar de kamer van Dennis, en de rest, en ik klop aan. Ze doen niet open dus verwacht ik dat ze weg zijn, lekker dan,.. Nu voel ik me echt officieel loner verklaard....


871 woorden ik heb over dit hoofdstuk een 45 minuten gedaan, maar deze is speciaal naar een meisje (zehra) Omdat ze zo snel mogelijk weer een hoofdstukje wou zien, Nou hier is ie lieffie x
Als ik genoeg tijd heb plaats ik morgen weer een hoofdstuk xxx

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu