Pov Dylan
Ik kijk Kim aan, en zij kijkt mij aan. Het is lang stil en ik besluit maar weer om de stilte te verbreken anders staan we er nog uren. "Kim, je staart." Zeg ik en ik grinnik erbij, waarna ze me waarschuwend aankijkt. "Dylan, je hebt al meerdere fouten begaan, en telkens verwacht je dat ik je weer voor 100% zou gaan vertrouwen.. Ik weet het niet meer.. Ik wil namelijk geen relatie met een player en een andere jongen die hier net nieuw is op het internaat heeft me ook al gezegd dat hij van me houdt, en ik heb het gevoel dat ik langzaam aan ook gevoelens voor hem krijg.. Kijk Dylan ik vind het moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat ik je afwijs.." Zegt ze en ze kijkt omlaag. Ik voel de tranen in mijn ogen prikken, maar ik besluit ze niet te laten lopen, ik loop langs Kim heen naar mijn appartement.
Pov Kim
Wat doet het me pijn om zoiets tegen hem te zeggen.. Je zag de tranen in zijn ogen branden en ik heb hem dus veel pijn gedaan. Maar hij heeft me vaker pijn gedaan, dus nu moet hij eruit zien te komen.. Ik loop naar men appartement en doe de deur open waarna ik naar binnen loop. Ik doe men schoenen uit en zet ze op het schoenen rekje en loop daarna naar de keuken toe. Ik kijk in de kasten en haal er dan een zak chips en popcorn uit en ga ermee op de bank zitten. Ik start Netflix op en zoek een leuke film en ga de film kijken.
Nadat ongeveer de halve film is geweest hoor ik de deur open en dicht vallen. Ik kijk achterom en zie Nina vrolijk naar me toe lopen. " Zo jij bent vrolijk, en dat ga je me nu natuurlijk helemaal uitleggen." Zeg ik haar met een grijns ze kijkt me aan en grinnikt dan " Okey ik Okey ik vertel het je wel. Ik en Jesse hebben het goedgemaakt en we hebben een relatie!" Zegt ze enthousiast. Ik omhels haar en zo zitten we vijf minuten lang. " En hoe gaat het nu eigenlijk tussen jouw en Dylan? Ik heb jullie al vet lang niet meer samen iets zien doen! Spreek wat af, jullie horen bij elkaar." Zegt Nina tegen me.
Ze loopt naar de keuken en komt terug met 2 glazen cola. "Nou vertel." Zegt ze. Ik zucht een keer luid, maar begin dan te vertellen. " Nou het zit dus zo.. Ik kwam vanmiddag Dylan op de gang tegen en hij zei van ja lang niet gesproken en dit en dat en toen vroeg hij dus of ik vanavond met hem uit eten ging.. Ik heb hem afgewezen en volgens mij heb ik hem hierdoor heel erg gekwetst maar ik moet me er eigenlijk niet zo druk om maken want zelf boeit het hem dus niets als ik hem met een ander meisje zie en dat ik weet dat ze sex hebben gehad, en daarbij denk ik dat ik Ivan leuk begin te vinden..." Zeg ik en dat laatste iets zachter, maar hart genoeg..
"Je begint me dus leuk te vinden." Hoor ik opeens een stem achter me. Ik schrik op en kijk naar achter en daar staat Ivan met een grijns op zen gezicht. Urgh wat haat ik die grijns... "Ehm, nee dat heb ik nooit gezegd." Zeg ik met waarschijnlijk mijn hoofd zo rood als een tomaat. " lieverd we weten allebei dat de waarheid toch boven water komt. Dus je kunt maar beter eerlijk zijn en daarbij je lijkt wel een vuurtoren nu. Ik begin te lachen en zeg dan " Ja misschien wel Ivan maar dat betekent niet dat ik iets met je wil." En hij loopt met een teleurgesteld gezicht weg.
Mijn telefoon gaat af en zie dat ik een appje heb van Dylan. Oh na de laatste keer heb ik hem nog veranderd naar Dylan❤💍 oh God dat moet ik nodig veranderen. Maargoed ik heb een appje van Dylan die ik wou lezen..
Dylan❤💍: Hey Kim, ik weet dat je me net hebt afgewezen, maar ik moet je spreken ik heb nagedacht.
Ik weet niet of ik er op wil reageren maar besluit het toch te doen... En misschien is het wel goed dat we even goed praten..
U: Ik wil je wel even spreken, waar wil je afspreken? En wanneer?
Hij reageert even niet maar na heel even gewacht te hebben is hij aan het typen.
Dylan❤💍: Zullen we de afspraak van vanavond toch door laten gaan maar dat we gaan eten als kennissen en niet als date?
Hmmm, wat moet ik antwoorden.. Oke ik moet niet denken steeds daarvan ga ik twijfelen en twijfelen is niet goed.
U: Ja is goed maar waag het romantisch te maken of what ever want dan heb je wel een groot probleem, het is een etentje omdat we kennissen zijn, en niet meer en niet minder.
Dylan❤💍: Is goed je gaat er hopelijk geen spijt van krijgen.
Daarna sluit ik het venster. Het is 15:00 en Nina is alweer weg en alleen Ivan zit in de woonkamer .
"Kim wil je met me op date??" Vraagt hij me opeens. Ik sta stil en denk na over wat ik moet zeggen." Ik weet het niet, het is net uit met mijn ex en ik weet nog niet zo goed of ik verliefd op je ben" Antwoord ik eerlijk. "Maar wat is je antwoord.. Je hebt nog geen ja of nee gezegd." Ik begin te lachen " Je bent altijd zo serieus en dat is leuk aan je Haha maar Oke voor deze keer wil ik wel een keer met je uit." Zeg ik hem en hij omhelst me waarna ik me douche en klaar maak voor men afspraak met Dylan
Heyyyy ni zo lang deeltje maar wat vinden jullie ervan???? Vote en comment, ps dit is moeilijk voor me eerste x een hoofdstuk op telefoon getypt en ben nu met dit stukje al 2 uur bezig maar ja beloof is beloofd
Heee
Ik hou van jullie alllll xx❤❤❤
Binnenkort komt er q&a😍💋❤
oh wacht nu ik op wattpad in voer zie k da t mooi 1000 woorden zijn dus valt meeeeee xxx byee en goodnight 22:26
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Ficção AdolescenteKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.