Hoofdstuk 37

1K 31 2
                                    

POV Kim

Ook gezellig, #not. Dan heb je opeens een nieuwe kamergenoot erbij, is hij de eerste de beste avond stappen., 'Nina, zullen we samen effe een horror film kijken?' Vraag ik aan Nina die aan het keuken eiland zit. 'Ehm, ja, is goed ik verveelde me toch een beetje, ik vind die Ivan een beetje raar, hij zit hier voor zen eerste dag, en de hele dag is hij foetsie, en nu is hij opeens stappen met vrienden, ik vind het raar.' Legt Nina uit. Ik knik 'Ja klopt. We zullen morgen wel vragen of hij met ons mee uit wil. Gewoon naar een feestje ofso, ik wil hem beter leren kennen, hij woont nu wel in ons appartement.' Nina loopt naar me toe en gaat naast me op de bank zitten. Ik geef haar de afstandsbediening, en ze kiest een leuke horror film uit.

Halverwege de film, wanneer het 23:58 is , wordt de deur geopend, en komt Ivan de kamer in lopen. "Ik ben thuis!΅ Wordt er hard vanuit de hal geroepen. De deur wordt open gegooid, en Ivan komt de kamer in. 'Sukkel, kap met gillen' Zegt Nina hem bot. 'Ja sorry, in het weekend zijn mensen vaak aan het feesten enzo weet je wel? Maar dat jullie bijna in slaap vallen, op de bank en saaie oer films aan het kijken zijn, kan ik niets aan doen. 'Ohja, ik heb vandaag nog even met de receptioniste gesproken heel misschien krijg ik binnenkort over een paar maanden een andere kamer toegewezen.' Zegt hij. 'Zou fijn zijn' Snauw ik hem toe

IK en Nina besluiten maar om te gaan slapen.Nina loopt naar haar kamer, en ik zet het televisie uit. 'Ga je zo ook slapen, en doe niets doms, het blijft namelijk wel mijn en Nina's appartement. ' Zeg ik hem bot. 'Is goed. Ik loop naar mijn kamer, en loop naar de douche. Ik kleed me daar om en poets men tanden, ik stap in bed en val na heel even in slaap.

Ik wordt wakker van de wekker, het is 11:00 en ik ruik pannenkoeken. Wacht wat? Ik sta op en doe men badjas aan, en ren naar de kamer, ik zie dat de tafel mooi gedekt, is en er liggen allemaal pannenkoekjes op een bord, en een paar croissants met stroop en poedersuiker. 'Waar hebben we dat aan verdiend?" Vraag ik hem, na even tegen over elkaar starend naar elkaar te kijken. 'Ehm, nou ik wil niet gelijk zo met ruzie beginnen... We zijn immers kamergenoten, en moeten samen meer tijd door brengen, dus ik hoop dat jullie het nu kunnen vergeven, ik heb ze zelf gemaakt ' Zegt hij trots. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. Ik hoor de deur open gaan en daar komt Nina slaapdronken aan lopen. 'Waarom ruikt het hier naar pannee" Verder komt ze niet, want haar ogen staan opeens wagenwijd open en ze rent naar de tafel. 'PANNENKOEKEN!' Roept, ze en ze gaat zitten. Ik en Ivan gaan ook zitten en we eten de pannenkoeken.

Na het overheerlijke ontbijt, loop ik naar mijn kamer, en haal ik een leuk jurkje/setje uit mijn kast. Ik pak wat schone ondergoed, en een handdoek en loop naar mijn douche. Ik zet de douche aan, en laat hem warm worden, ik kleed me uit en ga dan eronder staan. Hopelijk wordt het gezellig, ik en Nina zijn zo van plan te vragen aan Ivan of hij zin heeft vanavond met ons naar een feest te gaan. (kleding Zie foto hieronder )

Wanneer ik uit de douche stap en kleren heb aangedaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wanneer ik uit de douche stap en kleren heb aangedaan. Kam ik mijn haar en doe het in een hoge paardenstaart. Ik doe men witte sneakers aan en doe dan men make up op (zie foto)

Nina, en Ivan zitten samen op de bank en ik ga tussen hun in zitten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nina, en Ivan zitten samen op de bank en ik ga tussen hun in zitten. 'Wat zie je er leuk uit' Complimenteert Ivan me. 'Bedankt' Zeg ik hem. 'Hey, uhm Ivan. Heb je zin om vanavond met mij en Nina mee te gaan naar een feest?' Vraag ik Ivan na een korte stilte. 'Ja tuurlijk lijkt me echt super leuk! Ik moet nog even naar een vriend toe een doos met kleren ophalen en zodra ik weer terug ben kunnen we met zijn 3en gaan shoppen voor vanavond, het is toch koopzondag.' Zegt Ivan. 'Ja is super!' Ivan staat op en loopt de deur uit.

Pov Ivan

Ik zag gisteren Kim en Nina , men nieuwe huis genootjes voor het eerst. Ik wist niet dat ik bij meisjes op de kamer kwam, of dat ik uberhaubt hier meisjes zou kunnen vinden.. Ik vind Kim al vanaf haar eerste blik superknap. Ik heb echt zin in vanavond, omdat ik dan misschien meer over haar te weten kom. Kim is een super lief meisje, en ik weet het dan wel niet zeker, maar volgens mij is dit liefde op eerste gezicht.

Ik loop het internaat uit naar de fietsenkelder en haal men fiets. Ik fiets naar het huis van Reduan, een vriend van me die nog een doos kleren voor me heeft. "Jo gast kom binnen' Zegt Reduan, wanneer hij opent doet na het 5 x op de bel drukken. "Ik moet zo eigenlijk meteen weg, ik ga straks nog winkelen.' Zeg ik hem, wanneer ik de doos met kleren pak. "WInkelen? Waarvoor? Alleen? Oh ja tuurlijk dat heb je leuke kamergenoten? Zijn het een beetje badboys of van die brava' s" Lacht Reduan , ik kijk hem hoofdschuddend aan. 'Ik zit bij twee meisjes op de kamer...

(nieuw hoofdstukje, morgen wss weer een hoofdstukjee yeahh Morgen komt er echtttt actieee in heb een leuk ideeeee hahahaha xx mij

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu