Pov Kim
Ik wil net weg gaan met een goed gevoel. Dylan loopt mee naar de deur en we zien dat Nina en Jesse ervoor staan. "What the fuck doen jullie hier? En waarom kijk je met je dodelijke blik naar Jesse?" Zeg ik met een geïrriteerde toon. "Nou Jesse, ging me dus ff uitleggen dat je moest uitkijken voor Dylan omdat hij voordat hij jouw kende hij met elk meisje naar bed ging die klootzak" Legt Nina uit.
Ik knik en loop langs hun heen naar onze kamer. Wanneer ik neer plof op de bank zet ik de tv aan en zet hem op netflix. Ik wil net een film starten wanneer ik een appje van een onbekend nummer krijg.
...: Hey Kim, ik wil je binnenkort even zien. x
U: Wie bent u en wat wilt u van me? WTF ?!
Wtf wat denkt digene wel niet? Dat ik met een vreemde praat? Ugh slecht volk. net op het moment dat ik mijn telefoon op de tafel neer wil gooien krijg ik weer een nieuw berichtje wat alles wel een stukje vager maakt.
...: Kim, sorry ik had het niet meteen zo moeten zeggen, maar ik ben je moeder..
WOWOWOWOWOWOWO OMG!!! Huh? Dit is raar? Wrm heb ik nooit aan mijn moeder gedacht? wrm kan ik mijn moeder vegeten? Dit ga ik echt nooit mezelf vergeven.
Ik ren naar mijn kamer en val met mijn mobiel naast me op bed. Ik wil haar ontmoeten, heel graag zelfs. Nu besef ik pas dat ik nooit aan haar heb gedacht. Mijn god. Waar heeft ze al die tijd gezeten? Ik zit diep in mijn gedachten over mijn moeder en houd dan de telefoon weer voor me en stuur haar een appje terug.
U: Sorry, sorry, sorrry mam. Ik had door het ongeluk helemaal niet meer aan jouw gedacht!! Het spijt me zo erg! Maar waarom of waar ben je? EN waarom ben je niet terug gekomen?
Al snel zie ik dat ze het gelezen heeft en dat ze aan het typen is.
...: Morgen haal ik je op voor het internaat om 13:00 ! Zorg dat je klaar staat. x
U: Oke, ik moet gaan maar ik zie je morgen!
Daarna stop ik mijn telefoon in de lader en denk ik hevig na. HuH? Hoe kan dit? Maar goed ik ben allang blij dat mijn moeder weer contact met me heeft gezocht!
Het is ondertussen al 00:00 dus loop ik met een shirtje en een broekje naar mijn douche en trek ik het aan. Wanneer ik de douche uit kom zie ik Nina staan met een blij gezicht. "OMG! KIM, heb je wat met Dylan?" Vraagt ze. "Ja eindelijk. We hadden wel eens wat gedaan maar nu vroeg hij echt om mijn vriendin te zijn, en ik ben zo blij!!!" Zeg ik enthousiast. "Maar goed morgen weer school dus ik ga slapen. Tot morgen!" Zeg ik tegen Nina. Ze loopt mijn kamer uit en ik stap het bed in. Ik vind het onwijs jammer dat ik nu bij Nina op de kamer zit.
Ik probeer al een tijd te slapen maar het wil maar niet. Waarom moest ik nou bij Nina op de kamer? Nou ja oke, het is vet dat we een vet grote kamer hebben nu, maar ik verlang onwijs veel naar Dylan al helemaal nu ik zijn vriendin ben.
Ik pak mijn telefoon en zie dat het al 1:00 is. Ik voel gewoon dat ik morgen ziek thuis op bed lig. Met die gedachtes val ik waarschijnlijk snel in slaap, want ik zie alles zwart.
-------------------------maandag --------------------------------------------------------------------------------
Ik wordt wakker met haast. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het al 10:00 is. Lekker dan! Dit heeft dus absoluut geen zin. I besluit nog even te blijven liggen, want het heeft geen zin om voor 2 uurtjes naar school te gaan. EN vooral niet als je gym en muziek hebt. Muziek zelf vind ik echt wel leuk maar vooral met instrumenten bespelen en zelf zingen en dansen maar de rest van de lessen zijn altijd zo oer saai.
Wanneer het 11:00 is loop ik naar mijn inloopkast waar ik weer een leuk setje zie en ik loop ermee naar de douche.
Het is een makkelijk maar leuke outfit en ik loop nar de woonkamer en zie dat er een briefje op tafel ligt.
Hey, Kim.
Ik heb je niet wakker gemaakt omdat je er niet goed uitzag in je slaap, zeg maar ik bedoel je zag er zwak en ziek uit, dus daarom heb ik je niet wakker gemaakt.
Blijf gerust een dagje thuis, en veel plezier met je moeder vanmiddag! We praten wel bij wanneer je terug bent! Ik ga eerst nog even naar Jesse voor een film project voor handvaardigheid!
Nou Tot later schat!!
(niet boos worden hoor)
Ik lach en ga dan naar de keuken en zie dat er in de koelkast een sandwich ligt. Echt typisch iets voor Nina om dan weer iets te maken voor me. Ik pak de sandwich uit de koelkast en loop ermee naar de bank.
Na 10 minuten heb ik hem weggewerkt en pak ik de afstandsbediening voor de tv en zet hem aan. Ik zoek op netflix een horror film en laat hem zich afspelen.
Wanneer het 12:50 is stop ik de film en loop ik naar de hal waar ik mijn handtas pak, en loop ermee naar de badkamer. Ik open het kastje met allerlei cosmetica spullen en drop er een eyeliner, mascara en een lipcloss in. Meer heb ik even niet nodig en loop ik weer terug naar de hal waar ik mijn jasje aan doe en ik loop naar de liften naar beneden.
Wanneer ik uit de lift stap zie ik dat de balievrouw weg is en grijp ik mijn kans om naar buiten te glippen. Ik zie mijn moeder staan, maar anders dan normaal want ze staat in een helemaal zwarte outfit met zelfs zwarte haren en lipstick.
WOW dit had ik dus fucking niet van haar verwacht en ik loop op haar af. "Hey Kim. "Zegt mijn moeder ik zeg hey terug en we rijden naar een terrasje.
HEYYY
tyy voor de 318 readssss.!! Ik sta #130 in tienerfictie en gisteren nog 147 OMGGG
TYTYTYTYTYTY BYEEE Maby om het te vieren vanavond nog een stuk
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Ficção AdolescenteKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.