Pov Dylan
Dit was dus echt een hele grote blunder... Ik doe echt letterlijk alles fout de laatste tijd., De ene keer maak ik rare opmerkingen tegen Kim terwijl de andere keer we heel close zijn en een goed stel zijn.. Maar ik heb me laten verleidden door de jongens en die stomme trut. Als ze me had afgeslagen was ik misschien na een half uurtje al weer thuis geweest van verveling. En nu heeft Kim dit moeten horen en misschien wel zien! Net onder dat ik men excuses wou maken ging dat ook niet al te best.. Ze stuurde me weg, net als Nina met haar grote mond altijd. Meiden zijn soms echt raar en naïef...
Wanneer ik terug kom op de kamer kijken alle jongens me vragend aan. Bastiaan is de eerste die er iets over wil zeggen. 'Hoe ging het bij Kim?' Vraagt hij me en ik haal men schouders op. 'Kut, ik werd weg gestuurd door Kim en daarna door Nina.. Met die twee valt ook echt geen gesprek te voeren, misschien is het ook wel beter dat we geen relatie hebben, want het levert toch alleen maar gezeik op.' Leg ik uit en de jongens knikken begrijpend. 'Wie heeft het dan eigenlijks nu uitgemaakt dan? Jij hoop ik toch wel...!' Ik rol geïrriteerd met men ogen en reageer bot: 'Nee Kim heeft het uitgemaakt, en nu? Wat boeit het dat zij eerder was, ik heb het toch met een ander gedaan dus het valt wel te begrijpen niet? En het was trouwens niet eens mijn idee maar die van jullie, en voor nu ga ik naar men kamer en laat me met rust.. Met jullie valt ook al geen gesprek te voeren, iedereen is achterlijk vandaag..." Zeg ik ze en ik wil de kamer uitlopen als er achter me wordt geroepen: 'Dylan de gene die hier nu hypocriet enzo doet ben jij dus je moet niet zo zeiken.. Het was je eigen keus, en niet die van ons je moet doen wat je wil doen en je bent nog altijd baas over je eigen lichaam vriend.," Urgh wa ben ik hun zat, ik sla de deur dicht en ga op bed liggen.
Pov Kim
"Nina zullen we gaan shoppen een uurtje ofs?Ik heb daar even behoefte aan namelijk.' Vraag ik aan Nina die in haar telefoon zit. 'Euh, wat , wat zei je? Ik heb het niet gehoord sorry.." Zegt Nina beschaamd. 'Of je zin hebt om met me te gaan shoppen. Of is die telefoon van je belangrijker?' Zeg ik der met een knipoog, ze begint te lachen en zegt. 'Nee, let's go we moeten naar de stad, ik heb dringend nieuwe kleding nodig.' Zegt Nina me, en ze staat op en loopt de douche in. Ik besluit even snel wat parfum op te doen en men maker up bij te werken voor mijn spiegel, dus doe ik dat snel, zodat Nina niet al te lang op me hoeft te wachten.
Mensen heeeeeeeeeel ort hoofdstukje, maar het is dan ook 00:00 dus tja tijd om te slapen!!! xoxo
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Teen FictionKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.