Pov Dylan
"SURPRISEE!!" Gilt Kim terwijl ik de deur open. Ik kan het niet geloven dat ze weer voor me staat, op dit internaat. Ik loop naar haar toe en omhels haar. "Kim ik heb je zoooo ontzettend erg gemist!" Zeg ik haar, en zonder dat ze het hoeft te weten voel ik de tranen in men ogen prikken. "Ik heb jouw ook gemist" Zegt ze terwijl we elkaar weer los laten. "Ik ga even men spullen uitpakken. Ik kom straks nog wel even langs." zegt ze me en ik geef haar nog een knuffel en zie haar dan haar appartement in gaan. Ik ben erg blij dat ze er nu weer is, en dat zullen de andere jongens ook zeggen. Ik besluit ze het maar meteen te vertellen en vertrek naar het appartement van Bastiaan, Dennis en Jamie.
Pov Jamie
Er wordt op de deur geklopt en ik verwacht dat de pizzabezorger er is, want heb een pizza besteld. Ik loop naar de deur en zie Dylan staan. "Yo gast>" zegt hij terwijl hij naar binnen loopt. "Je raad nooit wie er weer terug zijn op het internaat!!" Zegt Dylan blij. Je ziet gewoon dat hij verrast vind en er heel blij mee is dus is het al te raden aan zijn gezichtsuitdrukking. "Je hebt het over Nina en Kim?" Vraag ik Dylan. "Ja, ze zijn weer terug!" Ik ijk naar Jesse omdat ik weet dat hij dingen met Nina heeft gedaan en hij staat op en loopt weg. "Wat heeft hij nou weer?" Vraagt Bastiaan."Hij is net niet ongesteld geworden" Zegt Dylan. Bastiaan zucht en gaat zijn kamer in. "Ik ga nog even wat dingen regelen, zullen we straks maar ergens uit eten gaan? Ik zie het namelijk niet zitten dat de pizza nog bezorgd wordt. Net op dat moment word er op de deur geklopt en staat de pizzabezorger er. "Hier is uw pizza."Zegt hij terwijl hij zen hand open houdt voor geld."Kan het niet wat sneller de volgende keer??" Vraag ik hem terwijl ik het geld in zijn handen gooi. "m-,maar d-ag ' de bezorger probeert wat te zeggen maar Dylan valt hem in de reden. "Ja, houd je mond maar. Dat zal zo'n beetje wel het enige zijn waar je goed in bent. " Daarna loopt de bezorger weg, en Dylan loopt ook naar zijn kamer. "Mooi zit ik weer loner in deze kamer. Dat is de haat aan zo'n internaat je kunt er ni echt weg ofso want er zit een restaurant in het internaat, je kunt er een baan krijgen, en je hebt er bepaalde winkels maar alleen voor jongens dus Nina en Kim die mogen wanneer ze willen buiten de poort. Waar ik jaloers op ben want ik kan dan alleen meisjes krijgen via feesten en nummers van vrienden, van vrienden, van vrienden en zo door. Ik ga op de bank zitten en zet het tv aan met een stuk pizza in men handen
POV Nina
Ik ben best zenuwachtig aangezien ik niet weet hoe Jesse gaat reageren. Ik heb nog steeds wel een beetje gevoelens voor hem maar niet zo veel als eerst, dus daar zal wel verandering in komen als ik met de andere jongens hier op het internaat optrek.
Ik loop naar Kims kamer toe en zie hoe ze de hele kamer aan het stylen is. Ze heeft echt heel erg veel verstand van mode en daarom valt er wat ze ook doet altijd veel licht de kamer in.Ze hangt wat posters op van haar idolen en zingt op het liedje 'mercy'van Shawn Mendes . Dat is dan ook wel haar allergrootste idool. Ik blijf even staan luisteren zonder dat ze het merkt. Ik heb haar nog nooit horen zingen, maar ze kan het echt fucking goed!
"Sta je hier al lang?"Vraagt Kim me. "Nee ik kwam even kijken hoe ver je was met je kamer, zou je me straks ook willen helpen? Ik vind men kamer veels te donker vergeleken met die van jouw." Zeg ik en ze zegt dat ze er zo aan komt dus besluit ik even naar men huiswerk te gaan kijken.
Pov Kim
Ik liep net mee te zingen op de muziek en Nina heeft me horen zingen! Hoe veel erger kan het gaan? Ik heb geen zin om er over door te gaan bij haar maar je zag aan haar dat ze loog over dat ze er net was en ze heeft me dus te staan afluisteren waar ik normaal ook niet tegen kan wat ze weet. Dan kan ze wel zeggen: nee ik kwam je vragen of je mij ook nog wil helpen met men kamer. Maar ik heb geen zin dat er dan allemaal roddels over me verspreid worden, ookal verwacht ik dat van men beste vriendin ook niet.
Ik merk dat ik veel vriendschappen heb verloren, want niemand spreekt me ooit aan. Ik vind het belachelijk, maar dat zou wel aan mezelf liggen wat het meestal dan ook doet. Ik weet nog dat ik in een groep gezet werd dat heet de squad girls. Ik zie dat ik 2,5 dag geleden verwijderd uit de groep ben en dat snap ik dan al helemaal niet. Eentje daarvan was ik al sinds ik 4 was beste vriendinnen mee, maar ze is ook de gene die me verwijderd heeft. "What the hell is dit?" Roep ik door de kamer. Ik heb niet eens door dat het echt hardop was, maar ik zie dat Nina me met gefronsde wenkbrauwen aan staat te kijken. "Wat is er waardoor je zo histerisch gilde?" Lacht Nina. "Niets en je kunt dus nu met een gerust hard weg gaan" Zucht ik geïrriteerd. Ik zie haar weglopen en ik open het gesprek met Madelief die ik in me contacten heb staan als Madie.
U: Waarom heb je me verwijderd uit de groep, en waarom doet iedereen zo tegen me?
Madie is aan het typen...
Madie: Omdat je een slet bent, en iedereen weet dat, Ontken het niet. Dat jij het elke dag met een andere jongen op het internaat doet boeit ons niet en het is gewoon dat we je niet meer terug herkennen.. Nina heeft vast precies hetzelfde met je, ze zei ons al dat ze het niet van je verwacht had.
Wanneer ik het bericht gelezen heb, snap ik er helemaal niets meer van.. Waarom ben ik opeens een slet en wie heeft gezegd dat ik het elke dag met een andere jongen doe? Ik heb het 1 x met Dylan gedaan en dat stelde niet zo heel veel voor in het halve jaar dat ik hier zit. Dus wat zitten ze te liegen? En wat heeft Nina hier mee te maken? Als het door haar allemaal komt heeft ze een heel groot probleem!...
Heyyy het spijt me voor de langzame update maar ik blijf wss zitten door men ziekte enz en ben amper op school en concentreren gaat lastig sorry daarvoor! ik hoop dat het wel een leuk hoofdstukje was xx
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Ficção AdolescenteKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.