hoofdstuk 5 School?!

3.9K 116 22
                                    

Nadat ik al men koffers heb uitgepakt, loop ik door de gangen. Ik verveel me een beetje tot dat ik geschreeuw van beneden hoor, ik besluit te gaan kijken dus ren ik de trap af en stop ik bij de deur. Ik zie één van mijn kamer genoten ruzie maken met een meisje van mijn leeftijd. Ze staan te schreeuwen en te doen en net voordat het meisje wil uithalen gooit de jongen haar op de grond. Er komen allemaal mensen omheen staan en ook komen er volwassenen bij. Het meisje staat op met een bang gezicht recht op de jongen geplaatst. Daarna rent ze naar buiten en iedereen doet weer alsof ze heel druk bezig waren met iets.

Wanneer ik weer op men kamer zit komen ook de andere jongens de kamer binnen. "Hey" reageert de eerste die binnenkomt, ook denk ik dat hij de leider is want telkens komt hij als eerste binnen. "Hey" reageer ook ik nu terug. Het blijft een poosje stil maar dan probeer ik de stilte te verbreken. "Wie doet er mee met een potje truth of dare?" De jongens kijken me raar aan en zeggen da allemaal : "IK DOE MEE" Gelukkig had ik vandaag nog snel wat flessen drank op gehaald bij een winkeltje dicht hier in de buurt, dus ik pak de flessen uit de koelkast. En daarna volgen de jongens met de plastic bekertjes. "Eerst moeten we even een naam ronde doen. We weten elkaars naam wel maar jij onze niet en wij jouwe wel." De jongen knipoogt naar me en zeggen allemaal hun naam. De jongen die dus de 'leider' van de groep is heet dus Dylan. Dan volgen Jesse, Bastiaan en Jamie. Eerlijk gezegd vind ik Dylan ook wel het knapst van hun allemaal. * Eh, nee wat zeg ik nou? Hij is oer lelijk*

Na een uur truth of dare te hebben gespeeld is bijna iedereen dronken, behalve ik en Dylan. (Wat ik eigenlijk totaal niet had gedacht) Het is al laat en morgen begint gewoon school. Ik pak mijn pyama en loop de badkamer in. Wanneer ik uit de badkamer kom zie ik alle jongens in een pyama op bed liggen met de telefoon in hun handen. "Wie van jullie heeft eigenlijk een vriendinnetje? Jullie zitten zo op jullie telefoons." Even horen ze me niet maar dan begint Dylan eindelijk te praten. "Alleen Bastiaan heet

een vriendin. Wij hebben nooit een een vaste relatie. Wij gaan vaak uit en nemen elk meisje mee en gaan mee het bed in. Het klinkt heel erg, maar ik ben niet echt op zoek naar een vaste vriendin. Ik had 2 jaar geleden een vriendin die het alleen maar deed om populair te zijn. De rest zoekt wel een vriendin maar de meisjes die hun vragen daar voelen ze niets speciaals voor." Ik zie hem zuchten, en zelf ben ik ook wel geschrokken van hun verhaal. "Oke, zelf had ik ook een vriendje, maar nu niet meer. Verder heb ik geen commentaar." Je ziet de jongens naar me kijken en zelf kijk ik naar de grond. "Nou ja ik weet niet wat jullie doen maar ik ga slapen. Morgen moeten we al fucking vroeg op. Dus goodnight." Al vrijwel meteen val ik in slaap.

Ik word wakker van het geluid van de wekker. PIEPPIEPPIEP. Kreunend sta ik op. Ik zie dat de jongens al aangekleed aan tafel zitten. Ik pak een setje kleren. (zie hieronder) en ik loop de trap af

Ik ga bij de jongens aan tafel zitten en ik zie dat Dylan me aanstaart met de mond open

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga bij de jongens aan tafel zitten en ik zie dat Dylan me aanstaart met de mond open. "Je vangt vliegen Dylan" De jongens schieten in de lach en ik pak een boterham en eet hem op. Wanneer ik klaar ben zie ik dat het al 8:15 is dus pak ik mijn spullen en wil ik naar school gaan. "Waarom gaan jullie nog niet weg?" Vraag ik aan de jongens. "Nou als we op tijd komen in de lessen is het slecht voor onze reputatie, wij komen bij elke les minstens 10 minuten e laat. Dus ga er maar vanuit dat wij pas tegen 8:45 de klas in komen." Dylan kijkt met een trotse blik naar mij, maar ik weet niet wat ik er van moet zeggen. "Nou ja oke, maar ik ga nu wel. Ik zie jullie wel op school. BYE" Bij die woorden gooi ik de deur achter me dicht en ga ik met de lift een verdieping naar beneden. Dat is wel fijn. De school is één etage naar beneden en dan ben je er al. Ik zie overal waar ik kijk kinderen in de kantine zitten aar dan echt alleen maar jongens, dat wordt dus nog wat.

De bel gaat en ik loop stilletjes naar het lokaal. Opeens wordt ik tegen de muur gerukt. "En wie denk jij wel niet dat je bent?" Zegt hij. Ik voel een trilling over men hele lijf gieren en ik ben doodsbang voor hem, ookal ken ik hem nog niet. Ik probeer zo stoer mogelijk te blijven dus ga ik er op in. "Nou ik zit toevallig hier op school, en toevallig waarschuw ik je want je wil me niet boos zien." Bij deze woorden ruk ik me los en loop ik naar het goede lokaal toe. het enige wat ik nog hoor is "Pittige dame hoor, die krijg je echt je bed niet in." OMG, denken ze dan echt dat ik zo'n slet ben en maar met iedereen het bed in duik? Zo ben ik niet en zal ik ook nooit worden. Ik heb genoeg mee gemaakt waardoor ik dat nooit in men hele leven zou gaan doen.

Wanneer ik het lokaal in kom is de les al begonnen. Ook leuk, ben ik meteen op mijn eerste schooldag ook alweer te laat. Ik zie dat de jongen die me net lastig viel er ook zit, en hij kijkt me grijzend aan. "Ga maar naast Shawn zitten." Ze wijst naar een jongen, niet zomaar een jongen. Nee ze wijst naar de jongen die me net dus lastig viel. Ik verstijf en kan dan ook echt geen stap verzetten. Net op het moment dat de docent iets wil gaan zeggen, komen Dylan, Jesse, Jamie, en Bastiaan binnen. "Heren, gaan jullie maar snel zitten. En Kim. Je kunt nu of naast Dylan zitten of naast Shawn, maar ik verzeker je dat je liever naast Shawn dan naast Dylan wil gaan zitten." Ik negeer haar en ik loop naar de plaats van Dylan. Hij kijkt me diep in de ogen aan, terwijl ik de brok in men keel probeer weg te werken. Ik heb tranen in men ogen. Shawn heeft meteen men hele dag verpest.

Wanneer het pauze is komen we de kantine in. Ik heb geen zin om gezellig bij een groepje jongens te zitten, dus besluit ik even terug naar onze kamer te gaan. Ik ren snel naar de trap wanneer ik Shawn zie, jammer genoeg ziet hij mij ook en rent hij me achterna. Ik ren naar onze kamer toe en doe de deur op slot. Ik wacht op het moment dat hij zal gaan schreeuwen en tieren, maar dat moment komt niet. Wan"t even later komt Dylan de kamer binnen. Ik veeg snel mijn tranen weg en ga recht op zitten. "Hey Kim, gaat het wel?" Hij kijkt me die in de ogen aan. Hij heeft mooie blauwe heldere ogen, en erg mooi sexy blond haar. Dat was me nog niet eens opgevallen. "Ik voel me niet zo lekker, ik ga niet meer naar de rest van de lessen." Alles wat ik tot nu toe zeg is helemaal niet gelogen. Ik hoop dat Dylan niets verder zeg, maar natuurlijk moet hij weer verder vragen. "Kim, ik zie dat er iets is. In de les stond je ook al zo raar naar voren te kijken, en daarbij gaf onze docent ons de schuld dat je te laat was, terwijl je op tijd weg was. Even lijkt hij bezorgd te zijn, maar hij herpakt zich snel weer. "Shawn, hij valt me al de hele ochtend vanaf dat ik weg ging lastig." Snik ik. "WATT! Als dat zo is is hij nog niet jarig!" Ik zie dat hij boos wordt dus probeer ik het gesprek meteen te eindigen. "Ik ga maar eens douchen, misschien dat ik me erna wat beter voel." Ik probeer een glimlach op men gezicht te maken en stap de douche binnen.

HEYYY, dit is niet zo'n groot hoofdstuk. Maar ik ben van plan vanavond nog één te posten!

Heb je nog ideeën? Zet dan een reactie neer! Anders zou ik het ook wel leuk vinden om te weten wat jullie er van vinden!. En stem natuurlijk bij elk hoofdstuk !!


LY ALL

XX MIJ

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu