POV Kim
Ik lig intussen al een week in het ziekenhuis, en de artsen zeggen dat ik morgen weer naar huis mag. Alleen als ik rustig aan doe en mijn rug en been niet gaan belasten. Dylan heeft bijna elke nacht bij me doorgebracht. (En ja, het is weer goed tussen ons) Ik heb ook wel door dat hij hele erge spijt heeft van wat hij heeft gedaan, en dat hij ons afspraakje net van tevoren wou afzeggen.
Dylan heeft me voor morgen op date gevraagd, ik weet niet wat ik ga doen met hem, maar hij zei in ieder geval dat ik nog niet moest eten voor de tijd. Dylan neemt ook al de hele week schone kleren voor me mee. Normaal zou ik het erg vinden maar we hebben immers een relatie, en het is alleen maar kleding pakken en niet meer (toch?)
Mijn vader is in deze week niet langs geweest, hij had alleen maar even tijd om 5 minuten te bellen. ECHT SERIEUS WAAR!! Ik was die dag zooooo boos. Wie was er als eerst bij toen mijn vader een ongeluk kreeg? Ik dus, en nu geeft hij het alleen om maar minder dan 5 minuten te bellen omdat hij geen tijd heeft. (Zegt hij) Ik kan me er echt woest om maken, maar om de sfeer niet meer te verpesten wil ik niet meer aan mijn vader denken.
Ik heb hele erge honger inmiddels, wat wel logisch is want het is etenstijd 18:00 dus de serveerster zou zo wel komen, maar het eten zelf zou nog wel een heel poosje duren. Na inderdaad 10 minuten gewacht te hebben komt de serveerster, nou ja ze hoort te serveren maar de andere vrouw was ziek ofso daar had ze het over, dus doet zij alle dubbele taken. Na 25 minuten komt mijn pizza eraan, Dylan keek me de hele tijd aan dus bood ik hem ook een stuk pizza aan. ( Ik krijg toch amper 2 stukjes op xd)
Ik en Dylan waren op mijn laptop nog een beetje aan het netflixen en daarna heb ik tegen Dylan gezegd dat hij naar huis moest, want hij heeft anders veels te veel slaap tekort, en ik wil hem niet als een halfdode mus zien.
Na een halfuurtje stemde hij toe en ging hij weg. Hij gaf me nog een kus op de mond en liep de kamer uit. Ik besluit om nog even op mijn telefoon te kijken of ik nog berichten heb, en ja tuurlijk heb ik wel berichten van mijn vrienden en vriendinnen en één van mijn vader. Ik besluit eerst die van mijn vader te openen.
Pap: Hey, Kim. Je bent over 1 week jarig en ik vroeg me af wat je voor je verjaardag zou willen hebben? Ook heb ik besloten omdat je 18 word dat je bij ons thuis een feest mag geven, met al je internaat vrienden en de anderen en dat je een paar dagen bij mij hier mag zitten. Laat maar even weten wat je ervan vind. xx papa
ik lees het bericht een paar keer over maar er komt weer een soort van woede in me op. Eerst dit en nu appt hij wat ik voor mijn verjaardag wil en of ik een feest bij mijn huis zou willen geven omdat ik 18 word. Hij heeft niet eens het puf om zijn bloedeigen dochter te bellen, om het voorstel en niet eens van hoe gaat het? nee dat kut appje, ik heb me nog nooit zo erg aan mijn vader geïrriteerd als nu. Ik besluit wel te antwoorden maar niet zo uitgebreid.
U:Hoi, Geef me maar gewoon geld en ik wil wel een feest geven, maar zonder jouw erbij.
Ik lees het bericht niet over want ander begin ik waarschijnlijk weer te twijfelen of ik het wel zo moet zeggen, dus ik druk snel op het knopje 'verzenden' En al snel krijg ik een beeld dat het berichtje verzonden is, en ook is hij meteen gelezen. Maar ik krijg geen antwoord meer terug dus ga ik naar de volgende appjes. Ik zie dat het in onze bestfriends groepsapp is met Kyra en Amber.
BESTFRIENDS
Ambiee: Hey Kim!!! Over een week ben je al jarig! Nog ideeën wat je wil? Ik zorg dat ik het regel, ik mis je zooo en ik kom je sowieso opzoeken op je verjaardag
Kyraishoney: JA BABEEEE, Ik weet gewoon niet wat ik voor je moet kopen, normaal weet ik het meteen maar ik heb nu geen ideeën meer sinds je weg bent, IK MIS JE ZO BESTFRIEND MIJN HONEY WIJF XD!
Ik besluit snel te antwoorden voor hun weer weg moeten en we helemaal niet meer met elkaar kunnen appen.
U: Hey schatjesss, jullie hoeven me niet op te zoeken! Op mijn verjaardag ben ik namelijk gewoon thuis en ga ik het thuis vieren met al mijn vrienden en vriendinnen van de oude school en het internaat. En dan kunnen jullie mijn vriendje ook zien xdddd.
.Kyraishoney: WHUT, Is het weer aan??? ZOOO SUPER WOUWWW!!
Ambiee: Jullie zijn cutieess for lifeeee! Zo vet dat je een feest mag geven! Maar ik ga slapen ben ontiegelijk moe en moet morgen half 6 op, spreek je later bestfriend!
Kyraishoney: Ja doeghhhhh, spreek je later HONEY TWINNN
U: BYEEE!! See you later my friends.
Ik leg mijn telefoon neer, en al snel val ik in een diepe slaap.
HEYAAAA BABESSSS,,
Ik krijg af en toe een dm binnen van kk lijer enzo en daar moeten jullie toch echt mee kappen! Ik vind dit echt niet kunnen dat jullie zulke dingen tegen dm zeggen en niet gewoon in de rea, ik wil dus even zeggen dat ik me daar aan stoor.
EN dit is zeker niet voor alle mensen maar ik krijg elke week van zulke berichten binnen en ik heb daar dus absoluut geen zin in, ook omdat ik een ander boek maak, die er nogal over gaat en waar een meisje het in heeft etc. En dat is gebaseerd op een waargebeurd verhaal van één van mijn beste vriendinnen die wou dat ik er een boek over maak, hoe verder daar in het boek, hoe beter jullie weten waar het over gaat, en dat je dus echt niet met zulke dingen moet schelden!
BYEEE morgen volgt weer een nieuw hoofdstuk xx mij
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Novela JuvenilKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.