Dylan en ik liggen de hele film dicht tegen elkaar aan. Maar de tijd lijkt veels te snel te gaan. Na een poosje was de film afgelopen en hoorde ik dat er op de deur geklopt wordt. Ik spring overeind en wordt tegengehouden door Dylan. "Blijf ]maar zitten ik doe de deur wel open." Zegt hij en hij wil naar de hal lopen, maar ik ren op hem af en trek hem terug naar de bank. "Dylan, ik doe de deur open." Zeg ik zacht. Ik zie hem fronsen met zijn wenkbrauwen maar knikt dan. "Ook goed" Zegt hij.
Ik loop naar de hal en loop muisstil naar de deur. Ik kijk door het gaatje en zie Jesse staan. Ik open de deur en laat Jesse binnen. "hey, Kom ik op een verkeerd moment?" Vraagt hij. "Nee, kan ik je ergens mee helpen?" Vraag ik. Hij knikt. "Zou ik je onder vier ogen kunnen spreken?" Vraagt hij. Ik kijk vragend naar Dylan die van Jesse naar staat te staren. Hij knikt als teken dat ik met Jesse kan praten en ik wenk Jesse om achter me aan te komen naar mijn slaapkamer.Ik loop oo naar de douche omdat ik weet dat Dylan uit jaloezie me ziu willen afluisteren doe ik de deur op slot en loop ik met Jesse de douche in.. "Wat wilde je met me bespreken?" Vraag ik. "Nou ja uhmmm... Ik en Jamie en Bastiaan willen je graag leren kennen. We wilden dat al eerder maar Dylan verbood het ons omdat hij achter jouw aan wou. Maar nu jullie toch hebben wil ik vragen of we vaker met zijn allen leuke dingen kunnen doen, als vrienden."
"Ja dat lijkt me een prima plan. Maar uhh... jij en Nina? Hoe zit het tussen jullie?" Vraag ik. Omdat ze op de gang wel erg dicht bij elkaar stonden. "Dat wil Nina je misschien liever vertellen, maar zie ik jullie dan morgen half 8 in de kantine? Dan kunnen we met zijn allen ontbijten." Zegt Jesse. "Ja is prima dan zal ik het wel tegen Dylan zeggen." We lopen de douche uit naar de woonkamer, maar net wanneer ik de slaapkamerdeur open willen doen, duw ik Dylan achterover die op zijn hurken met een glas in zijn hand zit.
"WTF DYLAN WAT BEN JE AAN HET DOEN?!" Schreeuw ik erg luid waardoor de mond van Jesse en Dylan wijd open staan. "Ik was net onderweg naar de keuken."Zegt hij, terwijl hij donders goed weet dat hij niet kan liegen. "Dylan je weet donders goed dat je niet tegen me kunt liegen!!! Ik ben zo klaar met je jaloezie! Het is best moeilijk als je op een 'JONGENS'internaat zit dat je dan niet met andere jongens omgaat? Of wel. Sorry Dylan ga please naar je eigen kamer, ik ben er echt klaar mee!!!" Hij staat op en zet het glas in de keuken. Daarna loopt hij naar de hal en gaat hij weg zonder nog een blik te geven.
"Ik ga maar eens." Zegt Jesse die met zijn handen door zijn haren wrijft. "Ja is goed, Nina zou zo wel weer komen en we gaan dan eten dus ik moet ook nog wat dingen regelen." Leg ik uit. Hij knikt en dan loopt ook Jesse naar de deur. Wanneer hij de deur open wil doen wordt de deur met een ruk open gegooid en komt de deur met een klap in jesse's gezicht aan. Hij zakt in elkaar van de pijn en ik zie dat Nina naar binnen stapt en een hand voor haar mond. "OMG! JESSEE!! SORRY< SORRY EN NOG EEN SORRYY.!!"Tiert Nina, Wouw ze is volgens op haar bek gepleurd voor hem. Nog wel op Jesse! En dat is namelijk niet echt haar type ofso. "Wanneer we Jesse op onze bank hebben neer gezet haalt hij zijn handen voor zijn gezicht weg en zie ik dat hij een blauw oog heeft en een bloedneus. "Nina kun je een ijsblok halen met een doek eromheen en een koude doek met koud water?" Vraag ik Nina en ze rent meteen naar de keuken.
Na een minuut of twee komt ze terug met een doek om een blok ijs gewikkeld en een koude doek die nat is door ijskoud water. Nina houdt de doek met ijs tegen Jesse zijn oog en ik hou mijn doek tegen zijn neus. Na zo'n kwartier bezig te zijn geweest is Jesse zijn bloedneus gestopt. Hij staat op en geeft ieder van ons een omhelsing. "Jesse, neem deze doek maar mee breng hem morgen maar terug maar je moet hem er even tegen aan houden maar wij moeten nog eten enz, en i denk dat Jamie en Bastiaan je zo terug verwachtten? Of niet?"Zeg ik. Hij knikt en staat op. Dit keer opent hij voorzichtig de deur en loopt dan naar naar zijn kamer waarschijnlijk. Dit is zo'n dag dat je denkt 'IK WIL SLAPEN!'
Vandaag niet zo'n lang hoofdstuk ivb dat ik ziek ben. Heb dubbele oor en longonsteking en omdat ik jullie niet langer wou laten wachten had ik it stu al gemaakt dus daarom dat ik dit stukje even publiceer heeft 840 woorden ong. Niet veel maar voel me niet fit genoeg om een lang hoofdstuk te schrijven. xx mijjj
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Teen FictionKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.