1 jaar later
Pov kim
Jaha... Het is nu 1 jaar later... In dit jaar is zo veel gebeurt! Ik zal het een beetje proberen uit te leggen. Nou daar ga ik dan..: vorig jaar was ik echt druk op zoek naar een leuk huisje waar ik in kon wonen, en werkte ik in een fantastische kledingzaak. Nou eigenlijk begint de verandering daar al..
Een half jaar geleden kreeg ik een berichtje van een onbekende, waarin stond dat digene men tante was die ik vanaf men 5e al niet meer gezien had.. Ze vroeg of ze me kon bellen enzo en dat hebben we dus ook daadwerkelijk gedaan, maar ook echt 3 uur. Ze vroeg me hoe het ging wat voor opleiding ik zou gaan doen, en of ik al werk heb. Dat legde ik dus ook uit, maar toen vroeg ze uit het niets of ik het wat zou vinden als ik bij haar zou wonen. Ze woont in een groot landhuis en rondom veel bossen en land erom heen. Ik vond toen der tijd het niet zo leuk om in gedachte voor je te hebben dat je dus ontslag moet nemen bij echt een top baan, en redelijk ver van anderen woont. Maar.. ze stelde voor dat ik er gewoon een weekje kwam om te kijken hoe het me zou bevallen.
Na die week (die echt super was) ging ik terug naar het hotelletje en had ik eigenlijk al een keus gemaakt. Ik zou gaan wonen bij mijn tante. De dag erna dat ik dat besloten had ging ik naar mijn werk, en nam ik met pijn in men hart ontslag.
Omdat een hotel best duur is om gewoon alle dagen te overnachten, besloot ik drie dagen erna al mijn spullen in te pakken. Mijn tante kwam me in der mooie bmw ophalen. (Mijn tante heeft schijnbaar heel veel geld)
Ik kijk op men telefoon wanneer we in de auto zitten en zie dat ik alweer 13 gemiste oproepen heb van Nina en Dylan. Oke echt effe serieus, ze bellen me at the moment echt elke dag, en dan ook de hele dag door! Ik word er beroerd van.. Stalkers.. Ik reageerde misschien heftig, maar ik wil niet dat ze me gaan breken hun twee, dus heb ik met pijn in men hart het contact verbroken vanaf mijn kant dan.
2 uur later
We komen aan bij het landhuis. Ik pak mijn 6 koffers met spullen (het klinkt veel maar dat zijn dus wel de enige spullen die ik heb) Ik pak drie koffers en rol ze mee naar de voordeur, mijn tante doet hetzelfde met mijn andere koffers en lopen dan de hal in waar ik alweer men ogen naar uit kijk. Aangezien ik die ene week dat ik hier was in een logeerkamer sliep, heb ik de andere slaapkamers en kamers nog nist helemaal bekeken en weet dus ook niet waar ik nu zou gaan slapen.. Mijn tante loopt naar de lift toe en wenkt me dat ik moet komen. Samen we gaan in de lift met de koffers en drukt ze op het knopje van de derde etage. Daar aangekomen lopen we een gang door en staan we uiteindelijk voor een deur die nog dicht zit "Als je iets niet bevalt, de kleur, meubels, of wat dan ook even zeggen want ik weet niet wat jouw stijl is" Zegt ze en opent dan de deur. Mijn mond valt open. Het is zo mooi hier! Het is zo ruim met echt alles derop en deraan.
Achterin de kamer zie je een hele grote hoogslaper staan een witte, met allemaal kastjes en een mooi studie bureautje der onder. Aan de linkerkant heb je hele mooie grote ramen en kun je het grote balkon op, het heeft een prachtig uitzicht. Aan de rechter kant van de kamer zit een deur wat leid naar een hele grote luxe inloopkast die al helemaal gevuld is met kleding, schoenen en erachter een kastje met sieraden, met wel een slot ervoor. In het midden van de slaapkamer staat een mooie hoekbanki met een mega groot tv. "Omg" Mompel ik. "Vind je het goed zo?" Vraagt men tante aan me. "Het is fantastisch, dankjewel voor alles" Zeg ik en ik geef een knuffel aan mijn tante. "Geen probleem, ik hoop dat je je hier echt thuis gaat voelen." Zegt ze, en ze loopt weg met een grijns op der gezicht. Ik blijf achter en vraag me af waar die grijns voor was. Vanaf nu zal ik hopelijk eindelijk weer een nieuwe start hebben.THE END
HY PEEPS, dit was het dan.. het einde van dit boek. Ik hoop dat jullie dit een leuk boek vonden! Ik vond het namelijk wel leuk om te schrijven. Dit is ook het eerste boek van me dat echt voltooid is! Laat een reactie en vote achter dat waardeer ik enorm☺️
Vond je dit een leuk boek? Vind je mijn schrijfstijl leuk? Wees niet bang.. Ik ga vanaf nu beginnen met een nieuw boek! Dat boek zal het vervolg zijn op deze. Ik wilde het eerst achter dit hoofdstuk gelijk aan plakken als "deel 2" Maar ik zie dat hoe verder het boek vordert hoe minder lezers etc er zijn.. Dus ik begin een nieuw boek, en het zou anders heten, maar zodra ik dat weet zou ik nog een klein info hoofdstukje maken zodat jullie zeker weten dat jullie het boek kunnen lezen.
Liefs Lindsey❤️
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Fiksi RemajaKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.