Hoofdstuk 26 'De hel is nog veel erger!'

1.1K 37 1
                                    

Pov Kim

Ik wil net richting het toilet lopen wanneer ik word tegen gehouden door je weet wel wie......

Mijn moeder pakt mijn hand en sleurt me de wc in. Ik wou net gaan gillen, maar haar hand bedekt mijn mond. "Hou je eens voor één keertje koest." Sist ze me toe. Ik kijk haar met grote ogen aan. Dat ze dat tegen me durft te zeggen!!! "Kijk lieve Kim.. Ik ga je dus even iets zeggen! Jouw 'tante' waar je vader vast over heeft verteld is niet te vertrouwen en dat weet je net zo goed als ik! Anders had ze je vast wel een keertje opgezocht niet waar? Ik kan het heus wel goedkeuren dat je geen contact met me wil, maar beloof me dan tenminste dat je nooit een woord tegen haar zult zeggen." Zegt ze me. Ik knik en voel dat ze langzaam haar hand van mijn mond af haalt. "Ik wil niet dat je hier met iemand over praat! " Zegt ze me nog en dan word het zwart...

Pov Nina

"Ik vind dat Kim wel erg lang weg is. " Zegt de vader van Kim tegen me. "Klopt, ik zal wel even bij haar gaan kijken, misschien dat er iets is ofzo iets." Zeg ik hem. Ik sta op en loop richting de dames wc waar een bordje boven hangt. Ik open de deur en zie Kim liggen op de grond. "Kim! Kun je me horen? Word wakker!' Schreeuw ik naar haar, maar ze geeft geen ene kik. Ik loop de toilet ruimte uit en ik tier door hert vliegtuig in het Engels, want ik weet haast zeker dat er niet alleen Nederlanders in dit vliegtuig zitten. "Help me pleaseeeeee, a friend is unconscious!!" En meteen springt de vader van Kim op en rent op me af. " Waar is ze Nina?" Vraagt Kims vader aan me. "In het toilet op de grond." Leg ik hem uit en samen stappen we de toiletruimte binnen waar we Kim aantreffen.

"Zou je kunnen kijken of je een arts in het vliegtuig kunt vinden, want dit is niet goed" Zegt de vader van Kim me. Ik kijk hem met open mond aan en ren dan weer voor de zoveelste keer de toiletruimte uit, en zie dan een briefje liggen die volgens mij gericht is op mij, want hij hing er nog niet. "Ga je geen zorgen maken om Kim, ze heeft alleen een langdurig slaapmiddel gekregen dus zou ze vanavond wel wakker worden." Staat erop. "Huh? Wie was er bij Kim, en waarom een slaapmiddel? Vraag ik me af. Ik ga het briefje sowieso aan de vader van Kim laten lezen, want hij heeft er recht op en er is dus ook geen arts bij nodig. En ik loop de toiletruimtes weer in met het gevoel dat iemand me in de gaten houdt.

"Waar is die verdomde arts nou waar ik om vroeg?" Tiert de vader van Kim naar me. "Rustig aan, ik vond dit briefje die sowieso naar mij gericht was want het stond een meter van de toiletruimtes vandaan en het hing er pas echt net."Leg ik hem uit en je ziet hem erg verbaasd kijken. "Maar dit is het handschrift van Kims moeder!" Zegt de vader van Kim dan en hij kijkt verschrikt. "I-ik dacht dat ze dood was, maar ik weet het vrijwel zeker, en ze heeft Kim een slaapmiddel gegeven, maar waarom?" Zegt hij in de hoop dat ik er een antwoord op heb en we tillen Kim op en brengen haar naar onze zitplaatsen waar ik hem verluister,

"We moeten oppassen met wat we zeggen, voor het zelfde geld zit ze achter ons, want we weten dat ze in dit vliegtuig zit." Zeg ik hem, en je ziet hem verschrikt opkijken. "Zou ze Kim misschien iets belangrijks gezegd hebben en wou ze gillen?" Zegt Kims vader zelfverzekerd. Ik knik en beiden kruipen we weer in onze eigen gedachtes in de hoop een betere verklaring te krijgen, maar zoals gewoonlijk krijgen we die beiden niet.

Pov Charles (vader van Kim)

Ik kan het maar niet plaatsen.. Kims moeder en mijn vrouw zit in dit vliegtuig en heeft Kim een spuit gegeven waardoor ze tot vanavond slaapt. Wat heeft ze haar gezegd of aangedaan? Dat is dus het enige wat me momenteel boeit. Ik moet zorgen dat Kim en nu ook Nina veilig zijn en ze niets overkomt. Ze wou me dus kwijt en zette haar dood in scéne dat is wel zo'n beetje het ergste wat je kunt maken tegenover je man en vooral tegenover je dochter. Ik zou Kim nooit een vlieg kwaad doen en ik liet haar ook alleen naar het jongensinternaat gaan zodat ze zich misschien iets beter zou voelen, veel heeft ze me in ieder geval niet verteld sinds ze er is. Maar ze moest en zal sowieso nu ze bijna achttien is naar Spanje verhuizen zo ver mogelijk van Nederland weg.

Soms vraag ik me af of Kim nog contact met haar moeder heeft gehad. "Nina" Zeg ik dan maar toch. en ze knikt naar me als teken dat ik verder moet gaan. "Ik wil dus eigenlijks weten of Kim contact heeft gehad met haar." Zeg ik dan tegen Nina. "Ja zo zat ik ook te denken misschien kun je dat in haar telefoon opzoeken?" zegt ze tegen me. Ik knik en pak haar telefoon uit haar zak en scroll door haar appjes etc heen. Uiteindelijk kom ik uit bij een onbekend nummer en lees het gesprek af. Dus..... Ze heeft al eerder weer contact met haar gehad en heeft zelfs een eer met haar afgesproken maar goed dat was al weer 3 of 4 maanden terug, daarna heeft alleen haar moeder nog maar allemaal appjes gestuurd en heeft Kim niets terug gestuurd ds dat gesprek zou wel niet heel erg goed zijn geweest.

Heyyyyy bijna 500 readdssss thxxxx comment, vote en follow plzzzz

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu