Pov Kim
Ik word wakker en zie heel wazig, alles is geel en zwart met sterretjes voor men ogen en ik hoor stemmen heel, maar dan ook heel ver weg van me, maar toch weet ik wel wie het zijn. Nina en men vader. Het licht word steeds beter en kan ondertussen ook al een beetje rechtop zitten. Wanneer ik weer goed kan zien kijk ik rond en zie dat Nina en men vader bij elkaar op de bank zitten. Ik ben te nieuwsgierig om te weten wat ze aan het doen zijn dus besluit ik ernaartoe te lopen, heel stil zodat ze me niet horen. Wanneer ik bij de bank sta zie ik dat ze op een telefoon aan het kijken, en dat wel serieus op mijn telefoon. Ik besluit niets te zeggen en kijk waar ze naar aan het kijken zijn, wanneer ik Nina hoor fluisteren:" Ik word echt bang van haar moeder, hoe durft ze Kim een slaapmiddel in te spuiten? En kom op waar slaat het op?" Zegt Nina. Ik besluit nu gewoon bij ze op de bank te zitten, in de hoop dat ze nog wat gaan vertellen,maar veel komt er niet uit.
Pov Nina
Kim staat opeens naast me en gaat op de bank zitten. Kim zegt niet en het lijt erop dat ze het gehoord heeft. "Kim? Waarom was je zo moe?" Vraag ik voor de duidelijkheid zodat ik dan zeker weet of ze het gehoord heeft. Ik hoor Kim mompelen en ze staat op en loopt weg. "Kim? Ik vroeg je wat." Zeg ik en loop achter Kim aan. "Waarom heeft ze dit gedaan?!!" Schreeuwt ze naar me terwijl de tranen nu over haar wangen lopen. "Heeft ze je iets gezegd in het vliegtuig?" Vraag ik haar. Ze fronst haar wenkbrauwen en haalt haar schouders op. "Ik heb geen idee." Ik knik en wil weer van haar weg lopen, zodat ze even tijd voor zichzelf kan nemen, maar ze houdt me tegen. "Nina, ik wil terug naar Nederland en terug naar Dylan.." Zegt ze zacht, bijna onhoorbaar. 'Daarna loopt ze haar slaapkamer in en hoor je dat ze de deur op slot heeft gedaan.
POV Kim
Nadat Nina me heeft proberen te ondervragen over bepaalde dingen loop ik mijn slaapkamer in en doe ik de deur op slot, ik moet gewoon even alleen zijn. Ik heb Nina net gezegd dat ik toch weer naar Nederland naar het jongensinternaat wil, maar heb toen geen reactie gekregen wat ik eerlijk gezegd ook al had ik het ook niet echt verwacht. En ben toen ook echt wel snel naar de slaapkamer gelopen. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat ik een bericht van Dylan heb en ook van wat andere jongens. Ik besluit de appjes te lezen..
Dylan: Hey Kim, ik mis je echt ontzettend erg! Nu al.. Ik heb het verhaal van het vliegtuig al gehoord van Nina, hoe heeft dat kunnen gebeuren? Ik wil geen ruzie met je en wil onze relatie weer opnieuw beginnen.. Ik hoop dat je snel weer in Nederland komt x. En laat nog even weten hoe het gaat.. X LOVE YOU
Ik krijg het warm van binnen. Ik houd van Dylan maar ik weet ook wel dat hij vreemd is gegaan en dat hij een badboy van het internaat zou blijven. Diep van binnen zegt men hart dat ik naar Nederland moet en terug naar Dylan en de rest moet, maar hij heeft mij pijn gedaan door met een ander te staan zoenen, en dat terwijl ik ze gewoon kan zien. Maar het boeit me heel even niet meer.. Ik besluit even te gaan slapen aangezien ik toch wel heel erg moe ben. De rest van de appjes lees ik later wel die zijn minder belangrijk dan de appjes van Dylan.
POV Charles
Ik loop zachtjes naar de kamer van Kim toe om te kijken of ze slaapt. Ik probeer zachtjes de deur open te doen, maar merk al gauw dat hij op slot zit. Ik klop zachtjes op de deur, maar er word niet op geantwoord. Waarschijnlijk slaapt ze. Nina was ondertussen ook al naar haar kamer gegaan zonder te zeggen hoe het ging met Kim, daar zal ze later misschien nog wel op terug komen. Morgen zouden we papieren van een groot huisje aan het strand gaan tekenen, maar ik weet toch niet zo goed of dit het beste voor haar is. Als je eenmaal een huis hebt gekocht staan er heel veel dingen aan vast, en ook zou Kim moeten gaan werken met Nina. Ze is net 18 en wil gelijk emigreren?! Wat zou er allemaal wel niet gebeurd zijn op het internaat waarom ze weg wou? En waarom neemt ze me niet in vertrouwen om het te zeggen?! Ik ben wel haar vader!! Iedereen slaapt dus loop ik mijn effe slaapkamertje in en maak me klaar om daarna te gaan slapen.
POV Kim
Ik word wakker door een nachtmerrie over dat ik hier woon in Spanje.. Ik weet dat ik er helemaal alleen met Nina voor ga staan en dat het echt heel moeilijk gaat worden ook omdat we allebei snel aan het werk moeten. Ik sta op en sla een warm dekentje om me heen en loop de douche in. Het is nog maar 6:00 in de ochtend dus hebben we geen haat en ga ze ook niet wakker maken, dus stap ik onder de douche terwijl ik muziek op mijn telefoon heb aan gezet.
Wanneer ik klaar ben met douchen pak ik mijn handdoeken en wikkel er één om mijn haren en de ander bedek ik men lichaam mee. Daarna loop ik naar de kast waar ik mijn kleren in heb hangen die naast het bed staat. Ik zoek er een bikini uit om aan te doen en daarna kijk ik naar een leuk strand setje en trek het aan.
Ik doe mijn haar in een hoge knot zodat het bij mekaar zit en ik er geen last van zal hebben en ik doe een paar armbandjes om en een toepasselijke choker. Wanneer ik helemaal klaar ben is het al 7:30 en loop ik mijn kamer uit. Wanneer ik bij de eettafel aankom zie ik dat hij al gedekt is en er allemaal verschillende broodjes, crackers, biscuitjes en allemaal soorten beleg op liggen. "Goedemorgen" Word ik gegroet door mijn vader. Ik groet hem terug en neem dan plaats aan tafel waar mijn vader achter zijn telefoon zit en over zijn facebook scrolt. "Waar is Nina?" Vraag ik hem, en hij antwoord dat ze zich aan het aankleden is. En inderdaad na vijf minuten komt ze er ook aan en zie je dat ook zij haar bikini al heeft aangetrokken."Zullen we straks gaan zwemmen?" Vraag ik aan Nina. "Ik dacht dat je het nooit zou vragen.." Lacht ze waarna ze me een knipoog geeft.
"Kim? Weet je zeker dat je hier wilt gaan wonen? Ik zou het erg moedig van je vinden maar ik vind je te jong =, omdat je nog gewoon met vrienden etc moet kunnen weg gaan maar dat ga je momenteel niet meer als je hier gaat wonen. " Leg ik Kim uit en je ziet haar nadenken, en er onstaan een paar rimpels op haar voorhoofd.
" We blijven hier een week of twee voor vakantie en gaan dan weer terug naar Nederland" Zegt Kim me en ik zucht opgelucht..
Hey het spijt me voor nu pas een hoofdstuk,, heb veel aan men hoofd enz l+C love y'all
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Fiksi RemajaKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.