Hoofdstuk 24 'Plannen voor Spanje'

1.2K 31 5
                                    

Pov Kim

Ik stap met een goed gevoel het internaat binnen, over een paar maanden ben ik eindelijk weg hier. Denk ik bij mezelf. Het gesprek met mijn vader ging nog beter dan verwacht hij wil de mooiste en de beste meubels voor me natuurlijk wel naar mijn keuze en een groot huis, voor als ik een gezinnetje krijg, maar eigenlijk wilde hij vooral dat ik in een villa kwam te wonen. Ik ben daar echt blij om, want een groot huis is ook wat ik wil. Morgen gaan we verder kijken naar huizen die te koop zijn etc, want die moeten dan wel binnenkort worden bezichtigt. Wanneer ik achttien ben wil ik in ieder geval al een huis op het oog hebben. En zowel na een maand al wonen het liefst, ik kan namelijk goed voor mezelf zorgen anders was dit internaat nooit zo goed bevallen in de zin van'dan zat ik letterlijk elke dag te huilen en kon ik niets meer alleen' Maar alles werd juist beter.

Met dat gevoel kwam ik bij men kamer aan. Ik hoop natuurlijk dat Nina mee wil met de verhuizing, maar ik begrijp ook erg goed dat Nina hier haar vrienden en familie heeft en niet alleen voor mij naar Spanje vertrekt. Al helemaal nu ze tot over haar oren verliefd is op Jesse.

Ik open de deur en zie Nina zitten, ze lijkt erg gebroken. "Hey, wat is er?" Vraag ik haar bezorgd, maar ze lijkt het niet gehoord te hebben. "Nina, wat is er?" Vraag ik haar opnieuw en dit keer kijkt ze me aan. Je kunt zien dat ze gehuild heeft. "Jesse wilt niets meer met me omdat hij een ander toch leuker vond dan ik." Jammer Nina. "Nien, het spijt me echt erg, kan ik iets voor je betekenen? Iets doen iets pakken?" Vraag ik. En weer knikt ze. Ze is gewoon over stuur en dat is logisch.

"Nina ik moet trouwens even met je praten over iets." Begin ik een nieuw gesprek. "Oke? Je gaat me toch niet verlaten he, ik kwam hier voor jouw en wil niet in mijn eentje gebroken en alleen zijn." Legt Nina me heel zachtjes uit. "Nina, ik wil gaan verhuizen.." Vertel ik haar dan. Ze kijkt me met grote ogen aan, ze begrijpt het dus niet helemaal. "Maar je bent nog geen eens achttien dus mag je nog geen huis he? Dat je dat even weet." Legt Nina me uit. "Nien.. Over twee maanden wordt ik achttien weet je en ik heb met mijn vader besproken dat ik dan ga emigreren naar Spanje, en mijn vraag daarachter was... Wil je met mij mee??" Vraag ik haar. Ze is even stil maar krijgt dan een lach op haar gezicht. "OMG KIM JE BENT GEWELDIG KAN DAT ECHT?" Roept Nina naar me. "Ja dat kan echt." Lach ik haar toe. "Ik ben lekker een dag eerder dan jouw jarig." Zegt Nina plagerig, en steekt haar tong uit. "Jaja dat weten we nou wel denk ik." Zeg ik, maar wil je met mij mee naar Spanje? Het is namelijk niet van wel niet maar ik wil echt niet meer hier in Nederland. In Nederland heb ik niet zoveel kansen op een mooie baan het is er bijna nooit mooi weer en ook heb ik geen zin in stalking van de jongen." zeg ik. Ik zie Nina fronzen. "Ja, natuurlijk ga ik mee maar je hebt toch weer een relatie met Dylan? Gaat het niet meer zo goed tussen jullie?" Zegt Nina geschrokken. "Nou het is een lang verhaal. Ik ontmoette een aardige jongen die me een drankje aanbood en toen liepen we naar onze kamer en toen zag ik Dylan op de gang zoenend met een ander meisje en ik was kapot. Ik en die jongen wonen ook nog eens naast elkaar maar ik heb dus met die jongen gezoend." "Leg ik haar uit. Ze kijkt me begrijpend aan en samen gaan we op de bank televisie kijken.

Pov Matthew.

Ik moet de hele tijd denken aan Kim. Ze wilde echt niets meer met me te maken hebben... Denk ik, en anders komt ze morgen vast wel naar me toe van het sorry van gisteren maar het was gewoon een stomme vergissing. Nee dat zie ik Kim nog niet doen, denk ik. Ik hou echt van haar ookal ken ik haar net. Ze is gewoon zo'n mooi meisje en ook nog eens heel lief, maar ik ga haar tot niets dwingen ze zit immers ook nog eens vast aan Dylan en als ik die relatie zou verstoren wil ze sowieso geen vrienden meer zijn dus laat staan een relatie hebben. Nee dat ga ik niet doen ik moet het handig aan pakken....


Hey jongens geen lang hoofdstukje maar heb vandaag toch even 2 hoofdstukkjes geplaatst want moet oo voor maandag 2 boekverslagen maken dus echt vet veel werk. morgen weer. Sorry dat er wat tijd tussen zat maar er zijn vanaf nu gewoon veel verjaaardagen feesten enz maar iu wens jullie nog een fijne paarse vrijdag toe een half uurtje xxx. Ja het is paarse vrijdag en dat is tegen het pesten van lhbt (homoseksuelen, biseksuelen, lesbiennes en transgenders

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu