hoofdstuk 39

928 32 2
                                    

Pov Kim

" Wat wilde je me vertellen?" Vraag ik Ivan die me maar aan blijft staren. "Ehm, Kim ik weet dat we elkaar pas een paar dagen kennen, maar toen ik je zag kreeg ik al gevoelens voor je..." Zegt Ivan me. Er valt een doodse stilte en ik kijk hem recht in fr ogen aan, heeft hij nou net zijn liefde verklaard voor mij? Ik verbreek de stilte en zeg: "Ehm, en nu? Ik vind je een hele leuke jongen en heb beetje gevoelens voor je, maar ik heb meer gevoelens voor iemand anders.. En ik Wil vooral niet dat hierdoor onze vriendschap stuk gaat.." Leg ik uit. Ivan knikt begrijpend. " Kunnen we gewoon vrienden blijven?" Vraag ik hem en hij knikt. Na een poos gaan we met zen allen naar het feest.

(Het feest is niet zo interessant, ze dansen en drinken wat, maar de redt blijft het zelfde ) 💜

Pov Ivan

Ik ben blij dat het nog goed zit tussen mij en Kin het feest was ook gezellig, maar verl gebeurde er dus echt niet. Wanneer er terug zijn op het internaat lopen we naar onze kamer. Reduan was ondertussen naar huis gegaan, het enige wat er speelt is dat Reduan Nina en Kim de hele tijd probeert te versieren al lukt dat. Nog niet zo goed. Niet dat ik dat erg vind ofzo het is juist goed! 😏

Ik loop men kamer in en doe men nette kleren uit en was me, aangezien ik toch wel heel erg moe ben besluit ik maar direct te gaan slapen en ik stap ik bed. Na een paar minuten ben ik beland in een diepe slaap..

Pov Kim

Op het feest was het erg gezellig en gelukkig viel het niet echt bij Ivan dat hij gekwetst was van wat ik heb heb gezegd. Ik heb het Nina niet verteld, en ben ook niet van plan om dat te gaan doen.. Ik heb ook wat gevoelens voor Ivan denk ik, maar ik ga nooit verliefd op hem worden en dat omdat ik van Dylan hou...

Ik zeg welterusten tegen Nina en loop naar mijn kamer waar ik mijn pyjama aan trek en naar de douche loop om mijn tanden te poetsen en men Make up van men gezicht af te halen. Na een halfuurtje ben ik klaar aangezien men Make up er best wel strak op zit en loop ik men slaapkamer in en ga op bed liggen. Ik scroll nog wat over men instagram en krijg dan een berichtje van iemand en ik open hem meteen.

Madie: (you know die "vriendin van toen ze nog niet op het internaat zat") Hey, Kim ik wil men excuses aanbieden. Ik heb te veel lullige dingen over je gezegd... Ik wil het goedmaken.. Kun je afspreken morgen? Mis je..😭❤

Ik weet niet zo snel wat ik lees, maar besluit dan toch maar te antwoorden.. misschien wil ze wel echt zeggen dat het baar spijt en daar kom je alleen achter als je die gene face to face ziet! Ik besluit maar meteen terug te reageren .

U: hy, Ehm is goed waar wil je afspreken ?😏🙂

Oke bij die emoties begin ik toch wel te lachen... Ziet er echt uit van kom vechten dan! Ik verstuur het berichtje , maar wanneer ze het niet leest besluit ik dan toch maar echt te gaan slapen.. wie weet wat er morgen te gebeuren staat met Madie haar vreemde gedrag .

Ik word wakker van het lawaai in de kamer. Ik kijk op men telefoon naar de tijd en Holi shit ik heb me echt dik verslapen... het is inmiddels al 12:30 Ik herinner me het berichtje van gisteren opeens en kijk direct of ze gereageerd heeft. En ja hoor ze heeft gereageerd.

Madie: 13:00 bij het cafeetje bij jullie vlak bij het internaat. 🤔💗

Ik snap welk cafeetje ze bedoeld en knik, al besef ik me opeens dat ze dat niet kan zien

U: is goed!

Wanneer ik het berichtje opnieuw lees om de tijd te bekijken schrik ik me dood. Ik heb nog minder dan een half uur de tijd!!!

Douchen heb ik geen tijd meer voor dus doe ik met een washandje over me lichaam en doe snel een leuk setje kleren aan, men Make up en haar en dan ben ik klaar. Ik heb nog vijf minuten dus ik pak men tas en sleutels en wat geld en ren naar beneden want de liften gas dus echt traag... Ik ren naar buiten en steek over en Zie dat Madie er al aankomt van een andere kant.

We geven elkaar een knuffel en we gaan zitten aan een tafeltje buiten aangezien het best wel warm is. 'Kim het spijt me.. Het spijt me heel erg.. Ik hoorde gewoon nare verhalen van Nina, en begon het te geloven, maar dat ik nu waarschijnlijk jullie vriendschap ook heb verpest.. Ik vind het echt heel erg.. ' Zegt ze, en je ziet dat ze het meent, een traan verlaat langzaam haar ooghoek. 'Het is niet erg, en daarbij is het al weer goed tussen mij en Nina.. Hoe ben je trouwens helemaal hier heen gekomen?' Vraag ik Madie. "We hebben vakantie en ik had men ouders gesmeekt hier naar toe te gaan. ' Zegt ze. We hebben nog een leuk gesprek en veel gelachen en foto's gemaakt, en dan moeten we toch afscheid van elkaar nemen..

Terug op het internaat loop ik naar het appartement, als ik tegen een gedaante aan bots. 'sorry, ik was niet aan het opletten.' Zeg ik als ik langzaam men gezicht weer omhoog zet. Dan pas zie ik dat het Dylan is en ik wordt rood. Hij heeft zo'n mooi gezicht... Ik mis hem daarbij ook super erg.. Maar dat gebeurt er nou hij is een player, en eens een player altijd een player, dus een relatie zit er niet meer in.. 'Het geeft niet. ' Zegt hij met een lach op zen gezicht,. Ik gun hem een glimlach en kijk dan weg. 'Heb je misschien zin om vanavond uit eten te gaan? We hebben elkaar al een poosje niet gesproken namelijk.. " Vraagt hij met aarzeling in men stem. Ik denk diep na.. Wat moet ik doen???

Wat moet Kim doen? Doen of niet? Omggg Ivan heeft een oogje op Kim!! Het kan nog alle kanten op gaan! misschien vanavond nog een hoofdstukje xxx

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu