Hoofdstuk 50

726 27 0
                                    

Pov Kim

Ik word wakker met een ontzettende hoofdpijn. Ik zucht.. Ik heb weer eens te veel gedronken. Ik probeer te bedenken wat er de vorige avond is gebeurd, maar er komt niets in me naar boven. Nouja, dan heb ik ook een avond niet aan Dylan hoeven denken, en dat was het plan.

Langzaam en nog oververmoeid sta ik op uit bed. Vandaag is het de laatste dag van het weekend dus zondag, wat betekent dat ik morgen weer naar school moet. Ik strompel naar de douche en bekijk mezelf in de spiegel, wat me als eerste opvalt is dat mijn haar nog helemaal vast zit, en ik mijn make up er maar heel beperkt eraf heb gehaald. Ik zucht en pak een doekje en maak mijn gezicht schoon.

Omdat ik me toch op een of andere manier vies voel van gisteravond stap ik meteen onder de douche en was me met verschillende douchegells ik was mijn haar met de Andrelon kokosboost en conditioner en stap erna uit de douche. Ik pak de klaar gelegde handdoek en wikkel hem om mijn lichaam. Daarna pak ik de kleinere handdoek en wikkel mijn haar erin. Ik loop naar mijn kamer en pak een setje kleding uit mijn inloopkast en doe het aan.

Wanneer ik ook daarr mee klaar ben loop ik naar de keuken toe waar ik nog niemand zie, en smeer voor mezelf een cracker met kaas, want heb geen zin in eten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wanneer ik ook daarr mee klaar ben loop ik naar de keuken toe waar ik nog niemand zie, en smeer voor mezelf een cracker met kaas, want heb geen zin in eten. Omdat mijn hoofdpijn niet is gezakt pak ik 2 paracetemols en neem ze in met een beetje water. Wanneer ik net klaar ben komen Kayleigh en Nina hun kamers uit, en komen ze bij me zitten.

"Heyyyy Kim wat doe je al zo vroeg wakker?" Vraagt Nina aan me, en ze kijkt me een beetje bezorgd aan. "Een kater you know." Ik zucht en ze kijkt me grijnzend aan. "Je ging wel lekker gisteren niet." Zegt ze terwijl ze me nog steeds grijnzend aan zit te staren. "Wat the hell is er gisteren gebeurd?" Er zit wat bezorgdheid in mijn stem aangezien ik hoop dat er niets bijzonders gebeurd is, behalve praten met andere jongens. "Ow schat, dat je zo dronken was wist ik nou ook weer niet, nouja je hebt staan lopen zoenen met een echt super fucking knappe gast." Mijn mond valt open. "IEUWWW GADVERDAMME SERIEUS? JE MAAKT EEN GRAPJE ZEKER?" Roep ik keihard, en kijk naar Kayleigh die er wat stilletjes bij zit. Beiden blijven ze stil en ik loop zuchtend naar mijn kamer. Lekker dan, heb ik nog staan zoenen met een andere jongen ook.

Pov Dylan

Ik heb amper geslapen, de hele nacht zat Kim in mijn gedachten.. Kim die stond te zoenen met een vriend van me. Zuchtend zit ik op bed en voel tranen opkomen. Kim heeft me zo veranderd... Door haar ben ik veel zwakker geworden en niet meer de badboy die ik was.. Op zulke momenten mis je het verleden wel ontzettend erg.. Ik moet Kim echt uit mij hoofd zetten al zal dat heel erg moeilijk gaan. Wat deed Kim in een lounge? Wil ze me dan ook echt zo graag vergeten?

Na een poosje vooruit te hebben gestaard ben ik erover uit. Ik moet met Kim praten. En niet pas over een paar dagen, nee nu want over een paar dagen zou ik nooit meer dat durven te doen... Bij Kim heb ik een ontiegelijk grote zwakte, die ik echt moet gaan verminderen..

Ik kleed me fatsoenlijk aan, en loop naar de douche om mijn gezicht te wassen en mijn haren te kammen. Wanneer ik klaar eet ik nog een boterham met aardbeienjam, en zeg de jongens goedemorgen en loop het appartement uit.

Kim en Nina en nog een nieuwe die er woont, wonen een etage omhoog, en ik besluit de trap te nemen, ben ik meteen wat energie kwijt. Ik loop naar het goede appartement toe en sta klaar om te kloppen, maar iets haalt mijn hand terug.. Ik durf het niet zo goed... na heel even stil naar de deur te hebben gestaard hoor ik iemand achter me kuchen. Ik draai me om en zie Ivan staan. "Wat doe je hier" Zeg ik hem nors. Hij kijkt met een opgetrokken wenkbrauw aan. "IK kom Kim opzoeken, want we gaan zo uit." Zegt hij met een grijns. Ik kijk hem doordringend aan en weet gewoon dat hij liegt. "Lieg niet tegen me begrepen, want dan heb je de regels hier nog niet in je hoofd geprint. " Zeg ik hem boos, en klop op de deur

Al snel word er open gedaan. Wanneer de deur wordt geopend zie ik Kim staan. Ze geeft mij en Ivan allebei een blik van 'wtf doe je hier' "Wat denken jullie hier te komen doen?" Vraagt ze ons kortaf, maar ik weet aan der dat ze momenteel heel emotioneel is.. "Ik moet je spreken Kim, het is erg belangrijk.. En dat ga jij misschien ook wel vinden als ik het je vertel..." Ik kijk naar de grond. "Kim ik en jij hadden een afspraak you know" Zegt Ivan uit het niets. "Niet dat ik weet" Ik probeer een lach net te onderdrukken wat lastig gaat, als je Kim haar boze gezicht ziet. "Dylan kom je mee?" Ze gebaart naar me dat ik moet binnen komen wat ik doe, en ze gooit de deur geïrriteerd dicht.

We gaan op de bank zitten en ze haat een glas cola voor me op. "Dylan wat moet je hier.." Vraagt ze onzeker. "Kim, was je gisteren in een lounge... " Ze kijkt me aan met een betrapte blik en kijkt dan snel omlaag. "Dylan, sorry m..maa" "Kim ga please niet liegen want men vriend stuurde gisteravond foto van jouw en hem zoenend.... " De tranen staan vast in mijn ogen en ik bal mijn handen tot vuisten, maar zonder het door te hebben loopt er toch een traan over mijn wang,

Het blijft een poosje stil waarin ik de stilte maar besluit te verbreken. "Kim het is al goed, ik heb het verdient.." Ik sta op en wil weg lopen maar word aan mijn arm vast gerukt. Ik draai me om en zie Kim staan. Ze verzwakt haar greep in mijn arm en ze kijkt me vol emotie aan en je ziet dat dit alles haar raakt. "Dylan, ik wou je voor één avond uit mijn hoofd zetten, maar ik wist niet doordat ik dronken zou worden met een random jongen zou gaan zoenen want zo ben ik niet.. Daarbij zou ik je ook nooit pijn willen doen, ookal doe je dat zo vaak bij mij..." Ze laat tranen rollen en loopt weg, waarna ik ook vertrek, ze heeft tijd nodig.. En ik begrijp dat...

Omg heyyy, nieuw hoofstuk!!! Deze is weer normaler namelijk 1100 woorden, maar ik wou langere plaatsen maar ik besloot toch te kijken of ik zo ver mogelijk kon schrijven met nieuw hoofdstuk en heeeel misschien die ook nog kan plaatsen dus alvast goodnight!! Daarbij wil ik jullie bij deze heel erg bedanken al voor alle votes en comments! Ik heb de 18,5 k reads en ben der trots op! Want ik had bij het begin gedacht aan de 100 reads ofso.. SO THXXX ALLL
Daarbij wil ik de mensen bedanken die me volgen! 34 volgers! TY ALL
So ik ga snel verder schrijven xxx mij
vote/comment/follow

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu