POV DYLAN
Aan de eettafel kijkt iedereen ons raar aan. "Yo, gast! Ik zie dat je een vriendin hebt?" Roept Jamie uit het niets. Ik zie Kim blozen en zelf voel ik me ook een beetje raar. "Ja, ik heb een relatie met Kim, en samen gaan we verder." Ik zie dat Jamie me met een brede grijns aan kijkt. Ik probeer zijn blik maar te negeren.
"Dylan?" Vraagt Kim opeens. "Ehh, ja, wat is er?" Antwoord ik doodsimpel. "Zou je vandaag iets leuks met me willen doen? Zoals naar de bioscoop, of uit eten?" Ik knik hevig, dus ze snapt dat ik een ja bedoel.
Na ongeveer een half uur gaat de bel. " Wat hebben we?" vraag ik aan de rest. "We hebben aardrijkskunde en daarna geschiedenis." Zegt Dennis me. "SKIPPEEEE" Hoor ik Kim roepen. "Wouw je gaat echt nooit veranderen he?" Lach ik. "Nee, kom we gaan naar de Mc Donalds! Ik heb honger in patat." Roept Kim onder het lachen door. "Lets go!" Roep ik naar de rest.
We komen aan bij de Mc Donalds. "Ik trakteer!" Zeg ik tegen iedereen. We nemen allemaal een happymail met kipnuggets en cola. "Op mij en Kim!" Zeg ik wanneer we een toost op de cola uitbrengen. "Kim?" Vraag ik onder het eten, ik zie Kim een beetje verschrikt mijn kant op kijken. Dus ze verwacht dat ik haar iets ergs ga zeggen. "E-hh, J-ja?" hakkelt ze. "Ik kan vanavond niet met je mee naar de film want ik heb iets heel belangrijks te doen." Ik zie haar teleurgesteld kijken, maar ze weet niet wat ik voor haar in petto heb. "Oke, maakt niet uit. Ik had toch al wat anders te doen." Ze staat op en loopt snel de Mc Donalds uit.
Na de middag loop ik onze kamer weer in, maar ik zie Kim niet. Ik ren de gang op en vraag aan alle jongens of ze Kim hebben gezien, maar niemand heeft haar gezien. Ik besluit haar een appje te sturen.
u: HEY Kim, waar ben je? Ik ben doodsongerust!
Babegirl: Stuur me effe geen app........
Ik lees het bericht wel 20 keer maar ik maak me steeds ongeruster. Waarom maakt ze haar hele zin niet af?? Dat zou Kim nooit doen!
Ik ren naar buiten, pak mijn auto en rijd overal in de buurt. pas als ik aan het eind van het dorpje ben zie ik een ambulance staan, politie en brandweer. Met allemaal mensen erom heen. Pas als ik dichterbij kom zie ik dat het de auto van Kim is. Ik ren er keihard op af "KIMMMMMMMMM" Schreeuw ik. Wanneer ik 1 meter afstand van haar sta zie ik dat ze bewusteloos op de branquard wordt gelegd, en helemaal onder het bloed zit. "Mag ik mee!??" Vraag ik aan de ambulancebroeder. Ze knikt wanneer ik zeg dat ik haar vriend ben.
srry voor dit ZOOOOOOOOO korte hoofdstuk !
morgen weer een hoofdstuk maar heb het onwijs druk.
promoot me in jullie boeken plzz
thx voor de bijna 150 lezertjes x
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Ficção AdolescenteKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.