POV Matthew
De hele film hebben we gelachen. Wanneer de film is afgelopen kijk ik naar Kim, ze kijkt terug en onze hoofden komen dicht naar elkaar toe en dan zoenen we. Ik vraag om toestemming en die krijg ik zowel gelijk.
Na een paar minuten laten we elkaar los en kijkt Kim met grote ogen naar me. "N-Nee dit kan niet s-sorrry." En ze loopt weg zonder nog iets te zeggen. Ik voel een steek door mijn maag gaan. Waarom? Waarom kapt ze het na zo'n leuke avond nou weer af? Ik roep haar nog een keer maar ze reageert niet. Ik besluit maar weg te gaan. Net wanneer ik weg wil gaan word er op de deur gebonsd. "Kim kun je de deur openen alsjeblieft?" Vraagt Dylan op een lieve toon. Ik hoor de slaapkamerdeur van Kim open gaan en zie een betraande Kim voor me. "Gaat het?"Vraag ik haar. "Ja het gaat geweldig ga jij nu maar weg en wat doe je hier nog eigenlijk?" Sist ze boos. Dit is dus echt haar teken van ga nu maar voordat ik in woede uit barst. Ik loop haar kamer uit, naar de kamer van men vrienden.
Pov Dylan
Ik zie Matthew de kamer van Kim en Nina uit komen. Wat deed hij daar? Wil ze wraak? Wil ze me nog wel? Al die vragen spoken door men hoofd. Straks is het enige meisje waar ik om geef kwaad op me en hebben we geen relatie meer. Wanneer Matthew voor me staat grijnst hij naar me maar loopt meteen door, waarschijnlijk een kleine ruzie met elkaar of zoiets want ik zie meteen Kim haar betraande gezicht.
"Wat kom je doen?" Vraagt ze. "Ik wil met je praten over dit alles en wat ik je heb aangedaan, en ik weet dat het echt niet kan maar dat meisje was men ex en ze zoende me opeens toen ze jouw zag en dat spijt me echt heel erg. Kim kom bij me terug." Vraag ik haar smekend. Ze ijsbeert door de kamer heen. "Ik heb net gezoend met Matthew." Brengt ze zachtjes uit. Ik kijk haar met open mond aan. "Dus je dacht laat ik nadat Dylan heeft gezoend met die slet gelijk met de eerste de beste jongen die ik ontmoet te gaan zoenen. Kom op Kim dit had ik niet van je verwacht!" Roep ik naar haar toe en ik zie dat ze schrikt van men reactie. Ik weet zelf ook wel dat ik verkeerd zat, maar ze hoeft het niet meteen met een ander te doen.
Ik loop haar kamer uit het heeft toch geen nu.
Pov Kim
Ik schrik van de reactie van Dylan, hij was echt kwaad volgens mij maar hij deed het zelf toch ook? Met die woorden ijsbeer ik door de kamer. Ik ga hier weg. Ik ga naar Spanje of in ieder geval op vakantie. Ik ben nu 17 en over 2 maanden ben ik 18 dus kan ik hier weg, weg van al die jongens.
Ik ga vanavond wel met Nina praten erover want ze weet niet wat er allemaal speelt en ze heeft het recht om te weten dat i dan weg wil, en misschien wil ze dan wel mee, wie weet.
Ik kijk op allemaal websites op zoek naar leuke vakantie huisjes en huizen die te koop zijn in Spanje. En ook kijk ik naar opleidingen. Ik wil namelijk toch echt wel arts worden en ook een baantje sowieso houden om de kosten te kunnen onderdrukken. Nu werk ik in een koffieshop en verdien ik nog redelijl wat per week 250 euro en ik spaar ook al heel lang en als ik mijn vader om een groot bedrag vraag stort hij het meteen. Ik besluit meteen men vader te appen.
U: Hey pap, ik moet je wat vragen. Ik kan het echt niet via de app of telefonisch doen want het is zakelijk en ik wil je eigenlijk wel weer eens zien. Ik hoop dat je tijd hebt x Kim. Luff youu
IK zie dat men vader het bericht meteen heeft gelezen en aan het typen is.
Vader: Hey schatt, lijkt me leuk heb je nu tijd? IK wou je verassen en sta vlakbij het internaat kom naar het cafeetje tegenover het internaat dan zie ik je zo x
en ik pak men tas en loop ermee naar het café, dit gaat een lang gesprek worden.
"Hey pap!" Roep ik wanneer ik mijn vader zie. Hij kijkt me blij aan en rent op me af en geeft een omhelzing. "He schattt, Ik heb je zo erg gemist. Is het iets ergs wat je me wilt vragen? Je zei dat het zakelijk was namelijk." Vraagt mijn vader bezorgd. " Nou k weet niet of je het echt wil doen ofso" Zeg ik en men vader keek me begrijpend aan. "Vertel" en hij gaat er goed voor zitten. "Ik ben over twee maanden achttien zoals je weet en ik ben eigenlijk wel klaar hier in Nederland vooral op dit jongens internaat... Begint ik. Hij kijkt me begrijpend aan en zegt dan."Ga verder" Ik wil eigenlijk graag naar Spanje verhuizen, maar heb het geld er niet voor. Heb je misschien een miljoen euro over voor je lieve dochter?" Vraag ik hem. Hij opent zen mond. "Maar schat in Spanje ken je niemand en je gaat helemaal alleen. " Zegt hij met een bezorgde blik. "Maar misschien gaat Nina mee." Zeg ik overtuigend dat Nina mee gaat. "één miljoen euro he? zei je" Ik knik en hij kijkt ergens naar op zijn mobiel. "Ik help je met alles regelen etc maar ik wil je dan wel helpen met de juiste plek vinden voor je nieuwe opleiding etc. Oke? " Zegt hij en ik knik vol enthousiasme.
--------------------------------thx voor het lezen van dit hoofdstuk--------------------------------------------
Wat vinden jullie ervan dat Kim wil gaan verhuizen naar Spanje?
Geef een comment en een vote en promoot me plzzzz xx
JE LEEST
Jongensinternaat (VOLTOOID)
Novela JuvenilKim woont samen met haar moeder,vader, haar broertje en haar zusje.Op een dag komen haar ouders niet thuis! Die avond werd veranderd in 1 grote hel! Vanaf dat moment gaat alles anders.