Hoofdstuk 32

901 23 0
                                    

Pov Kim

Ik word wakker van de deur van de woonkamer denk ik keihard open gerukt word. Ik lig al op bed aangezien ik me zo dood verveelde enzo en ik best wel moe was... Ik hoor de jongens die druk aan het praten zijn met...? Een meisje??!! Wat doet hier nou een meisje? Vast een van de jongens, maar Dylan niet gelukkig, hij heeft mij al, nouja hij heeft niet alles wat hij wil, maar dat wil ik weer niet...

Ik hoor dat iemand in de keuken glazen met drinken aan het inschenken is. Een lange poos waarin ik maar weer eens ben gaan netflixen hoor ik de jongens 'goodnight' zeggen en gaat ieder naar zijn eigen kamer. En na tien minuten is het dan ook al echt heel stil..

Aangezien het zo stil is besluit ik maar weer eens te proberen om in slaap te komen. Ik zet het tv uit doe mijn nachtlampje uit en ga dan goed liggen en sluit mijn ogen.. Ik kijk een keer op de wekker en zie dat het 2:00 in de nacht is. Lekker dan, ben ik straks fucked up, doordat de jongens zo veel lawaai moesten maken. Wanner ik dan weer op de wekker kijk is het 3:30 in de ochtend, en zo ziek ik het 6:30 worden... Eigenlijks moeten we naar school vandaag maar dat heeft echt geen zin als ik zo moe ben en ik moet maar eens echt proberen te slapen.. En voordat ik het weet val ik in een diepe rustige slaap...'

Pov Dylan

OMFG!! Ik heb het geflikt en dit is echt het slechtste wat ik ooit in men leven heb gedaan. Ik doe men ogen open, en ik draai me om. En jammer genoeg wat ik hoopte dat het een nachtmerrie zou zijn is het voor 1000% real!! "EYyy Renate??Wordt effe wakker je moet weg ik moet naar school. " Zeg ik haar en ik geef haar dan ook best wel harde porren in haar zij.. "Sukkel wat heb jij? Ben je helemaal bezopen? Kap effe met me duwen enzo is echt irritant schat." Zegt ze geïrriteerd en dan geeft ze me met haar warme zachte lippen een kus op me wang. "gisteravond was de mooiste avond van men hele leven!" Zegt Renate opgewonden. Ze slaat haar dekens af en.. God Damnnn...Blijkbaar heeft geen behoefte gehad om ondergoed aan te doen vannacht.. Als Kim dit zou zien...

"Hier heb je me nummer" Zegt Renate en ze drukt me een papiertje in men handen en dan pakt ze haar tasje en loopt ze het appartement uit. Het gaat echt lastig worden.. Ik moet kiezen tussen twee meisjes,, Eentje weet ik zeker van dat we leuke en spannende dingen gaan doen, maar ja nadeel: ik ken haar pas een avond.. En anders is het wel een goeie voor een one night stand als dat van pas gaat komen een keer. Of Kim en ik weet dat ik van haar houdt en dat het een stoere leuke chick is, maar verder wil ze niet verder dan een korte zoen.. Lastige keuze..

Ik kijk op men wekker, en ren dan snel naar de kamer van de jongens "Boys effe opschieten het is al half 10 geweest." Zeg ik alsof het me niets boeit, maaar de jongens blijkbaar wel wasnt ze rennen en vliegen door de kamer om kleren te pakken en aan te trekken. "Weet je waar Kim is?" Vraagt Bastiaan me. Ik kijk even in de woonkamer maar zie haar niet zitten. "Ik denk dat ze al in de les zit." Zeg ik tegen hem en ik knik. Samen lopen we het appartement uit, en gaan we één verdieping naar beneden waar de school is.

"Wat voor vak hebben we eigenlijk?" Vraag ik de rest en ze halen hun schouders op. "Ik heb zo'n honger dat mijn maag echt letterlijk hard begint te brommen dus zullen we deze skippen en volgende nemen en nu gaan eten?" Stel ik voor. Iedereen stemt in en we gaan naar de broodjes/snack automaten en kopen daar een paar frikadellenbroodjes, sauzcijzenbroodjes en wat croissants. "Hier had ik nu echt effe de behoefte aan. "Knikik. Ik nu ook.!! EN we beginnen te lachen

iets korter hoofdstuk 700 woorden maar t is half 12 en heb et 2 andere hoofdstuken van 2 andere boeken geschreven... byeee

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu