Hoofdstuk 64

638 11 10
                                    

POV Nina

Ik word wakker met enorme hoofdpijn, alles is nog wazig voor me en zie alles voor me duizelen. "Nina, ben je oke?" Hoor ik ergens in de verte, ik heb zo'n bonkende hoofdpijn dat alles draait. "Heb je een paracetemol nodig?" Ik probeer een "ja" uit mijn mond te krijgen, maar helaas lukt dat me even niet en knik ik langzaam. Wat is er gebeurt? Bonst er door mijn hoofd heen. Ondanks de hoofdpijn probeer ik me te herinneren waar ik deze enorme hoofdpijn aan heb verdiend. Opeens komen de flashbacks voor mijn ogen. Dylan heeft dit me aangedaan! Trillend probeer ik me te focussen op de kamer waar ik ben om alles weer scherp te krijgen. Ik moet mijn mobiel hebben nu! Ik moet nu Kim bellen!

Dylan komt terug met een paracetemol en wat water. "Heb je nog wat nodig" Vraagt hij bezorgd. jaja... Denk ik.. Eerst me knock out slaan en dan opeens de bezorgde vriend spelen? Ik loop hevig te trillen wanneer hij bij me op bed komt zitten. "Heb je het koud? Ik kan een deken halen als je wil" Zegt hij. Ik kan alleen maar nee knikken en zoek de kamer rond naar mijn mobiel> Waar is dat stomme ding nou wanneer ik hem nodig heb!!? Oh shit... Waarschijnlijk staat hij helemaal in de hal in men tas... Ik neem snel de paracetemol in en kijk naar Dylan terwijl ik nog steeds aaan het trillen ben. "K-kun je me even alleen laten?" Vraag ik hem zacht. Gelijk voel ik weer die bonsende hoofdpijn en ga ik liggen. Dylan loopt zonder iets te zeggen de kamer uit, wat beter is voor hem.. Ik ben nu echt bang voor hem! Nooit verwacht dat hij tot zoiets in staat was! En dat voor een stomme zoen... Ik moet echt met Kim praten, maar eerst moet ik maar even gaan rusten en bedenken hoe ik mijn spijt moet verwoorden aan Kim.. Ik heb zo'n spijt!

Pov Dylan

Ik loop Nina haar appartement uit, waarschijnlijk heeft ze zich vlot weer kunnen herinneren wat er gebeurd was want wanneer ik terug kwam met haar water en haar paracetemol begon ze helemaal te trillen.. Ik loop naar mijn en Kims appartement toe en ga er op de bank zitten. Opeens valt het me op dat er nog meer spullen van haar verdwenen zijn dat er waren. Is Kim net terug geweest?! Ik ren het appartement uit en ren naar de ingang van het internaat en kijk of ik haar daar ergens in de buurt zie, maar helaas heb ik pech.. Ik zie haar niet.. Ik loop weer terug naar het appartement betreurd en het enige wat mijn hoofd nu denkt: Je moet niet verdrietig zijn om maar een meisje, ga gewoon wat leuks doen en je bent haar zo vergeten!

Ik besluit om mijn vrienden te bellen en met ze af te spreken in het café, voor het eerst sinds lange tijd zullen we weer gezellig wat drinken en kunnen praten over onze problemen, Kim heeft er echt voor gezorgd dat ik ben veranderd... Iets te veranderd.. Ik ben net een softy gewordeb. Buiten het in elkaar slaan van Nina dan, maar even serieus? Ik heb veel voor Kim laten vallen, veel voor haar over gehad, en dan gebeurt er één kleine zoen wat niets voorstelde, en dan gedraagt ze zich zo kinderachtig door weg te lopen van het internaat, laat haar dan maar lekker weg blijven.

Na wat vrienden gebeld te hebben loop ik naar het café, ik stap het café in en loop naar mijn vrienden en kijk dan recht in de ogen van dat ene meisje...

Hey mensen!!

Het is zomervakantieeeee
(Voor mij dan) Ik heb weer na een aantal maand een hoofdstukje geüpload ik hoop dat jullie hem een beetje leuk vinden, als je niet meer weet waar het over ging, even een hoofdstuk terug lezen! (is een tip, doe ik ook bij anderen hun boeken) Maar goed, nu het vakantie is heb ik goed nieuws... namelijk.. Ik kan weer veeeeel meer gaan uploaden, en hoef me geen zorgen meer te maken want dit jaar ben ik gelukkig makkelijk over !! Laat weten wat je van dit hoofdstuk vind in de reacties!
ps: Zijn jullie overgegaan dit schooljaar? Let me know!

LOVE YA GUYSSS

XX LINDSEY

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu