Hoofdstuk 30

1K 32 0
                                    

Pov Nina

Wat me net is overkomen had ik nooit verwacht.. Zelf was ik ook niet zo aardig, maar ik wis niet dat hun vriendschap er door kapot zou gaan. Nou ja met iedereen van onze vrienden groep. Ik heb met Madelief heel lang gesproken, want ze vroeg hoe het ging hier op dit internaat, en of er nog een leuke jongen voor me bij zat. En ja dat zit er want dat is Jesse, maar momenteel loopt het niet zo lekker tussen ons. Toen ze vroeg waarom ze niets meer van Kim hoorde heb ik haar gezegd dat ze nogal veel shit heeft met jongens hier en dat soort dingen. Ik heb niet letterlijk gezegd dat ze me iedere jongen hier naar bed gaat, echt niet dus is het raar dat ze het denkt. Ik wil niet men beste vriendin kwijt door jongens, dat zal echt bezopen zijn! Ik zou maar iets moeten bedenken hoe ik weer in contact met haar kom en hoe ik haar de echte waarheid kan vertellen.

Ik hoor de deur open gaan en heb stiekem wel wat hoop dat Kim in ons appartement blijft omdat Dylan hun extra bed hebben 'weggegeven' Ik hoor de deur met een hard klap dicht vallen en ik loop de woonkamer in en kijk om me heen, maar geen Kim te zien. Ik loop naar de slaapkamer van Kim en klop op de deur. "Kim? Ben je daar? Ik moet met je praten! Ik heb niets te maken met dat gedoe over dat je een slet bent! Dat hebben Madelief en de rest er van gemaakt. Ze vroeg waarom je geen contact meer met ze opnam en vond het raar. Toen heb ik gezegd dat je nogal veel mee maakt momenteel met de jongens en datje nogal veel shit hebt enzo, dus dit alles is niet mijn schuld ik heb er niets mee te maken!" Zeg ik Kim, omdat ze de deur gesloten houdt. Ze reageert niet en houdt de deur dicht. Je hoort dat ze rommelt in wat kastjes.

Na vijf minuten waarin ik op de bank ben gaan zitten en gtst aan het kijken ben, hoor je de deur van de slaapkamer open gaan. Ik draai me om en zie Kim met een grote weekend koffer staan. Van verbazing hangt mijn mond open, omdat ik dacht dat ze gewoon aan het nadenken was over wat ik haar net heb gezegd, maar nee natuurlijk heeft Dylan dat extra bed en heb ik vanaf nu een vet groot appartement voor mezelf.

"Ehm, ik ga weg, en ik weet niet voor hoellang... Ik blijf zolang bij Dylan en de boys dus wees niet ongerust, ik heb tijd nodig om na te denken wat ik hier mee moet..." Zegt Kim me en daarna pakt ze één bos waar een sleutel van dit appartement op zit en vele andere sleutels en loopt het appartement uit. Mooi..., ZIt ik voorlopig in me eentje in dit appartement, en als ik ergens een hekel aan heb is het alleen zijn.. Dan krijg ik soms paniek aanvallen en ben ik wel eens doodsbang. Ja ik weet dat het misschien heel erg kinderachtig klinkt, omdat ik 18 ben maar ik kan er gewoon niets aan doen en ook niets aan veranderen wat eigenlijks wel zou moeten nu.

Ik ijsbeer een tijdje door de kamer, en kom tot een conclusie wat ik eraan moet doen. Ik moet het goed maken met Jesse.. Niet alleen omdat ik dan in hun appartement kan blijven slapen, wat dan wel bij Jesse in bed zou moeten aangezien hun geen extra bed hebben staan, maar hun bedden zelf zijn wel gewoon twee persoons dus moet lukken, maar ik wil het ook goedmaken omdat ik Jesse mis als vriendje nu al en we hadden pas net. Hij is vanaf het begin al heel lief en aardig tegen me geweest en door een kleine ruzie hebben nu een groot probleem gemaakt, nou ja hij niet ik. Ik heb meerdere pogingen gedaan om het weer goed te maken maar hij wil het niet hebben.

Ik haal even diep adem, en pak de 2e bos huissleutels van de schaal en loop dan richting de deur.. Even blijf ik voor de deur staan maar dan open ik hem en draai met de sleutel van het appartement de deur op slot. Het appartement van Jesse is aan het eind van de gang, maar vanaf de deur zie je het al. Jesse heeft een best groot appartement met de anderen maar dat komt omdat ze per maand nog wat bij betalen. Dat geld waarschijnlijk ook voor Dylan aangezien ze een even groot appartement hebben ernaast. Waarschijnlijk op deze etage allemaal groten.

Ik loop naar het eind van de gang en twijfel niet maar druk hard en vaak op de bel.. Na een een paar seconden dat echt serieus eeuwigheden leken te duren werd er open gedaan. Maar niet door Jesse, maar door Bastiaan. "ehm, hey.. Mag ik even binnen komen? Ik moet dringend met Jesse praten." Zeg ik hem en hij zet een stap naar achter zodat ik naar binnen kan.

"Hey.." Zeg ik tegen Jesse en de anderen die op de bank naar het tv aan het kijken zijn. "Hoi, wat doe jij hier?" vraagt Jesse droog. Hij neemt niet de moeite om maar één blik naar me te werpen dus besluit ik voor het televisie te gaan staan. "Jesse, ik wil dit niet meer ik wil dringend met je praten alsjeblieft." Zeg ik hem bijna smekend. En voor de eerste keer dat ik het geprobeerd heb. "Zeg maar wat je te zeggen hebt want ik wil graag verder tv kijken."Zegt Jesse nog steeds droog. "Kan het misschien even in je slaapkamer want ik wil niet dat anderen erbij betrokken raken en wil je nog iets vragen.. " Zeg ik, maar deze keer wat zelfverzekerder zodat ik misschien wat meer kans heb om hem over te halen.

"Ik kom al" Zegt Jesse me en staat op en loopt met me naar de slaapkamer.

Heyyy weer een hoofdstukjee xx ik zei het toch!!

1000 woorden xx ik beloof nog een hoofdstukje te plaatsen deze week x

Ik had niet gedacht vandaag weer 1te posten maar heb veel inspiratie dus begin alvast met de volgende x ook zal er van mijn andere boek een nieuw hoofdstukje komen x mij

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu