Hoofdstuk 57

750 22 2
                                    

_2 days later_

POV Kim

Het is nu 2 dagen later... Al 2 dagen zit ik thuis, ik voel me nog steeds niet lekker, en moet regelmatig overgeven. Dylan komt elke pauze, en na school bij me langs, maar ik voel dat er veel speelt tussen Ivan en Dylan.. Het gevoel dat ze strijden om mij..

Ik zit op de bank en kijk Riverdale op netflix. Dylan, Kayleigh en Nina zitten op school, dus zit ik weer eens alleen thuis. Ik hoor mijn maag knorren, maar ik besluit het te negeren, de laatste dagen eet ik minder normaal, ben ik bij het ruiken van eten al misselijk, en voel ik me vaak duizelig en krijg regelmatig bloedneuzen. Ik heb het nog niemand vertelt, omdat ik denk dat het gewoon door een griepje ofzo komt, maar als het langer gaat duren moet ik het toch iemand kwijt. Of ik kan natuurlijk bij de dokter langs gaan.

Het is 16:00 En raar genoeg is er nog niemand thuis of geweest, ook heeft me geappt. Ik besluit me niet al te veel zorgen te maken omdat ze vast met zijn allen wat leuks zijn gaan doen na school, maar als ik over een tijdje nog niets gehoord heb zal ik ze wel gaan appen. Na het kijken van Riverdale, ben ik op bed gaan liggen en in slaap gevallen, nu zit ik achter mijn laptop, en maak wat huiswerk, terwijl ik weer een bloedneus heb en me licht in mijn hoofd voel. Ik pak een doekje voor mijn neus, maar ben al iets te laat want er zijn twee druppels bloed op mijn huiswer gevallen. Ik zucht en veeg het bloed weg bij mijn neus, en houdt het doekje tegen mijn neus vast. Na een tijdje voel ik mijn telefoon in mijn zak trillen en pak ik hem er meteen uit. Ik zie dat ik een berichtje heb van Dylan, en open hem vrijwel direct.

Dylan:) : Ik, Nina en Kayleigh, zijn naar de bioscoop geweest, en zijn nu uit eten met zen driën, we komen tegen 20:00 thuis. Ik hoop dat je ons niet al te erg aan het missen bent schatje, xxx Dylan

Ik zucht en besluit dan maar toch te antwoorden.

U: Ik mis jullie eigenlijk wel en verveel me een beetje, maar komt wel goed, veel plezier..

Ik zucht en stop mijn telefoon weer weg. Het is nu 17:00 dus komen ze pas over 3 uurtjes terug. Wat wel door mijn hoofd blijft spoken is de vraag: Waarom doen ze 3 uur over het dineren ergens in een restaurantje? IK zucht maar besluit dan toch verder met mijn huiswerk te gaan, al voel ik me nog steeds heel slecht, en kan me niet concentreren. Na een paar minuten val ik in slaap.

Pov Dylan

Na school ben ik met Nina en Kayleigh, naar de bioscoop geweest, om wat dingen over Kim te bespreken. We maken ons alle drie zorgen, en ik heb ze ook over Ivan vertelt, en wat hij me zegt, en Nina schrok er erger van dan gedacht, ze had hem heel anders ingeschat waarschijnlijk.

Na de film vertrekken we naar een restaurant en eten een hapje, Ik appt Kim waar ze niet echt hel erg blij mee was aangezien ze alleen maar .. achter de zin had, blijkbaar verveelt ze zich erger dan gedacht, of voelt ze zich slecht, en wil ze daarom dat we vlug thuis komen. Na het eten hebben ik en Nina en Kayleigh afgesproken de stad in te gaan, omdat ik Kim immers had geappt pas 20:00 thuis te zijn. Wanneer we langs een juweliers winkel lopen zie ik een hele mooie ketting, met een diamant, waarvan er een armband en ring bij zit, het is echt een prachtig setje, laat me het zo maar zeggen. "Is dit Kim haar stijl een beetje?" Vragend, en wijzend naar het prachtige setje sieraden. "OMG JA" Roepen ze luid. Ik grinnik erdoor. "Ik ga hem dan kopen voor Kim " De meiden lachen luid, en ik koop de sieraden, dit is als goedmaker voor Kim" Zeg ik en we lopen verder door de stad.

"Dylan, er is binnenkort een feest en zie die prachtige jurk daar" Roept Kayleigh, en ze wijst naar een zwarte jurk met een zilveren band, waarvan één schouder open is, en het prachtig bij het setje sieraden zal passen. "Die zou mooi bij deze sieraden passen." Zeg ik, waarna ze knikken. Ik grinnik weer en loop naar binnen en koop de jurk, en loop daarna terug naar Kayleigh, en Nina, die ijsjes zijn gaan halen. "We wisten niet welke smaken je zou willen en hebben daarom een bolletje chocola en aardbei gedaan" Zeggen ze, en ik lach. "Mijn lievelings smaken" Meld ik ze en ze lachen. "Zullen we maar weer terug naar het internaat gaan? Kim zou dat erg waarderen, en ik wil haar graag de spullen geven" Meld ik hun en ze knikken.

Na een poosje komen we aan op het internaat, en zijn we alle drie toch wel heel erg moe, door het lange uitstapje. We strompelen naar hun appartement en lopen naar binnen. Binnen is het erg stil, en ik loop naar de woonkamer, en zie Kim slapend op haar schriften van huiswerk liggen. Ik loop naar haar toe, en leg haar op de bank en doe een dekentje over. Wanneer ik het huiswerk naar haar kamer wil brengen vallen me druppels bloed op in gaar schrift, en een papiertje wat onder t bloed zit. IK kijk inspecterend naar Kim en merk een beetje op dat ze waarschijnlijk een bloedneus heeft gehad, maar hoe weet ik niet.. Ik besluit maar wat te drinken nog en vraag Nina of ze het voor me wil pakken wat ze ook meteen doet, en ik krijg een glas cola in handen geduwd.

"Dylan zijn jullie er weer" Mompelt Kim vanaf de bank. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. "Ja we zijn er weer en ik heb iets voor je gekocht" Zeg ik met een blij gezicht. En ze gaat rechtop zitten. "Als je het niet mooi vind moet je eerlijk zijn hoor, maar ik heb hulp gekregen van 2 andere meiden" Wijzend naar Kayleigh en Nina, en ze glimlacht. Ik pak de jurk en de sieraden en geef ze aan haar, "En vind je het mooi?"


Nieuw hoofdstuk!!!

Jongensinternaat (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu