Egész nap csak sírtam. Ki se jöttem a szobámból. Anyáékat se engedtem be, de még Lola-t és Rebeca-t se. Igen, eljöttek suli után megnézni engem, hogy, hogy vagyok. Hát, eléggé szarul. De annak tényleg nagyon örülök, hogy a csajok utánnam jöttek. Igaz barátok. Nem úgy mint Louis vagy Linda.
Másnap muszáj voltam iskolába menni. Nem hivatkozhattam arra, hogy beteg vagyok, hisz ez egész iskola szem és fül tanúja volt a kirohanásomnak.
Szerencsére nem láttam a két árulót. Egészen péntekig...Péntek
Ugye ma van Harry bulija, amin kötelező megjelennem. A lányok úgyse hagynák, hogy itthon punnyadjak, és a ruhám is megvan már.
Este 8-ra kell menni, így még van pár órám elkészúlni. Nem mintha annyira ki akarnám magam rittyenteni.-Kim, melyik szettnél döntöttél ?-fordult felém Rebi az íróasztalom előtti széken.
-Fekete bőrszoknya, halvány rozsaszín felső. Ti ?
-Én egy fehér farmerra és egy piros felsőre gondoltam, Lola meg ha jól tudom, akkor egy...
-Egy kantáros naci fekete rövidujjúval.-fejezte be testvére elkezdett mondatát Lola.
-Biztos, hogy kantáros nadrágban akarsz buliba menni ?-kérdeztem felhúzott szemöldökökkel.
-Igen. Miért, talán nem jó ?
-Hát, szerintem jobban állna egy fekete rövidgatya egy fekete alapon színes virágos felsővel. De te tudod...-mondtam ki hangosan amire gondoltam. A lánynak azonnal hatalmas mosolyra húzódott a szája.
-Ez sokkal jobb ! Máris megyek haza, előkotorom ezeket.-futott ki az ajtómon, majd köszönés nélkül a bejárati ajtón is.
-Remélem, hogy nem az én szekrényemben fog kutakodni.-sóhajtott barna hajú barátnőm.
-Ezt kétlem.-nevettem fel.
-Kösz, ez bíztató volt-erre mindketten ismét csak jót szórakoztunk, majd megcsörrent a telefonom. Ismeretlen szám, ezért tétováztam, hogy felvegyem-e.
-Háló. Itt Kim Green.
-Szia Kim. Harry vagyok.-szólt bele a fiú is, mosolygós hangján.
-Oh, szia.
-Csak azért kerestelek, mert biztosra akartam menni abban, hogy jösztök-e a bulira.
-Igen, már készülődünk is.-kamuztam neki. Hirtelen ez jutott az eszembe.
-Akkor jó. Majd itt találkozunk. Szia.
-Várj Harry !
-Igen ?-kérdezett vissza érdeklődve.
-Honnan van meg neked a számom ?
-Hát, az úgy volt, hogy elkértem Louis-tól.-szóval Louis még tudja, hpgy létezem.
-Oh, értem. Akkor nálatok. Szia.-válaszát meg sem várva kinyomtam.
8 órakor
Épp Hazz háza előtt állunk. Nem tudom, hogy miért, de nagyon ideges vagyok. Borzalmasan görcsöl a hasam, ami igazolja az előző állításomat. Csak arra várok, hogy legyen már végre vége ennek az egész mizériának.
-Sziasztok lányok. Gyertek beljebb.-ha érzékeim nem csalnak, Harry már nem józan és akkor a többi haverja sem.-Húúúúú, vadítóan néztek ki, csajok !
-Köszi Harry. Tudjuk-vetette oda neki Rebi.
-A többiek a konyhában vannak. Még várunk egy kicsit és utánna indulhat a buli.-mondta el nekünk a tényeket a göndör, kezeit a magasba emelve.
-Kim, te nem jössz ?-kérdezte Lola, amikor észrevette, hogy nem mozdulok a nappaliból.
-Nem, mert biztos ott van Louis is.
-Ajh, Kim. Ne gyerekeskedj már. Mutasd meg neki, hogy te igenis erős vagy és nem érdekel téged.-igaza van. Erősnek kell mutatkoznom, bármennyire is össze vagyok törve.
-Jó.-adtam be a derekam. A konyhában ott volt a suli menő csapata, pont ahogyan számítottam erre. Lou a pultnak dőlve iszogatta a piros pohárjában lévő akármit.
-Kiiiiim, de jó végre látni !-ordítozott Liam. Igen, ahogy sejtettem. Nem voltak már józanok, de se baj...
Megöleltem Liam-et, majd Niall-t, és végül Zayn-t aki még puszit is adott. Ha jól láttam, akkor ez Louis-t zavarta, mert elkezdett minden felé nézni, harapdálta a száját és mocorgott.-Na csajok. Készüljetek fel, mert ez nem lesz babapiskóta.-vázolta fel az elkövetkezendő órákat az ír manónk pár szóban.
-Miért, mi lesz olyan nagy dolog, hogy fel kell rá minket készíteni ?-kérdezősködött Rebeca, de mikor rájött, hogy milyen kétértelmű mondatot mondott rögtön elkezdett hárítani, azaz azt mondogatta, hogy "ne értsétek félre" "nem úgy gondoltam" "rosszul jött ki", mikre csak mégjobban elkezdtünk nevetni.
Sziasztoooook, itt a majdnem éjféli rész 😂 remélem tetszik.
[Átírva: 2020.12.23]
YOU ARE READING
Love For A Life {lwt} ✓
Fanfiction"...-Már rég megbocsátottam, Louis. Szeretlek, és ez sose fog változni. De mindkettőnknek tovább kell lépnie. Már nem azok a kis tinédzserek vagyunk akik azt sem tudták mi az a szerelem. Vagy te és vagyok én. Mindkettőnknek külön élete van, amit job...