15. Te még kiskorú vagy.

559 27 10
                                    

Louis sóhajtva és mosolyogva mögém lépett, majd lassan elkezdte felfele húzni az anyagot, de félúton megállt.

-Louis. A ruha fele lent van.-mondtam ki a nyílván valót.

-Mindjárt az egész lent lesz.-suttogta érzékien a fülembe, majd a nyakamra tapadt. Persze nem szívta ki, volt olyan jó fiú.

-Lou...mindjárt kez...kezdődik az esküvő.-sóhajtoztam csukott szemmel.
Louis mosolygva felhúzta a ruhát, majd egy csókot adva kilépett a szobából.

-Jaj, Louis...-motyogtam magamnak mosolyogva.

***
-Jacob Green. Elfogadod hites feleségedül az itt megjelent Karen Fein-t ?-kérdezte a pap a bátyámtól.

-Igen.

-Ezennel házastársaknak nyílvánítalak benneteket. Megcsókolhatja a menyasszony.-Jake egy percig sem tétovázott. Rögtön közelebb húzta magához Karen-t, és egy hosszú csókban részesítette.
A vendégek állva tapsoltak.

Miután megvolt a szertartás, kezdődhetett a lagzi.

Először a tortával kezdtünk, amiből majdnem kajacsata lett, de apa megakadályozta.

Utánna jöhetett a csokor elkapása.
Az unokatesóm kapta el, aki éppen terhes.

Miután ezek is megvoltak, elkezdődött a tánc. Először az újdonsült pár táncolt,majd mi Louis-al is beálltunk. Igaz, hogy nem nagyon ment nekünk ez a bécsi keringő, de azért jót nevettünk magunkon.

-Louiiis!-nevettem, mikor felkapott a kezébe, és megpörgetett.

-Gyere, igyunk valamit. Kiszáradt a szám.-mutatott az említett testrészére.
Adtam neki egy cuppanós puszit(?😂), de még így is oda akart menni a piás pulthoz.

-Igyuuuunk...felest.-csillant fel a szemem.

-Nem nem. Te még kiskorú vagy. Nem ihatsz ilyet.

-De...-nem tudtam semmit mondani, így inkább bezártam a szám, amin Louis elmosolyodott, és csak egy kis Coca-Cola-t ittam.

-Ügyes kislány-paskolta meg óvatosan a fejem Louis.

-Hahaha...nagyon vicci kedvedben vagy, úgy látom.-gúnyolódtam rajta.

-Naaa. Tudod, hogy szeretlek.-adott nekem egy puszit.
***
Már a buli a végefelé tart. Az emberek is kezdenek elszállingózni.

-Kim, menjetek haza. Mi még itt maradunk.-mondta nekem anya, mikor látta, hogy Louis-al alig álluk a lábunkon a fáradságtól.
Szó nélkül elvettem tőle a házkulcsot, majd Lou-val hazasétáltunk.

-Nálunk alszol.-jelentettem ki,mire Tommo felnevetett.

-Már vártam ezt a kijelentésed.-mosolygott továbbra is.-Ki nem hagynák egy olyan estét, ahol ketten vagyunk.

-Louis-böktem nevetve oldalba.

-Most mi az ?

-Semmi semmi. Inkább menjünk és aludjunk, mert kihalok olyan fáradt vagyok.

-Jó-mondta Lou, majd felkapott az ölébe, és úgy cipelt a házig.-Amúgy...szép a bugyid.-tért rá egy másik témára, miután hazaértünk.

-Te azt nézted ? Hogy lehetsz ilyen ?!-kérdeztem nevetve.

-Csak szemelőtt volt. Nem tudtam mást nézni.-mentegetőzött.

-Ajh, Louis. Inkább menjünk aludni.-húztam fel magam után az emeletre.
Segített levenni a ruhám, de most nem volt jó fiú. Most egy kanos fiú volt...Sikeresen kiszívta a nyakam. Nem tudom, hogy mit fogok anyáéknak mondani...

Felvettem egy pizsamafelsőt, és Louis-on pedig nem volt semmi a boxerén kívül(meg rajtam 😂 na jó nem😂).
Sokáig nem aludtunk, csak úgy feküdtünk. Vagyis én az biztos, hogy ez csináltam. Louis már rég elaludt.

Feléfordultam, így karja mostmár a derekamról az arcomba került, és néztem nyugodt kis pofiját.
Haja félig az arcába lóg, szája kicsit el van nyílva egymástól, tengerkék szemeit pedig nem látom.

-Miért nem alszol ?-rázott ki bambulásomból az írtó szexi rekedtes hangja.

-Mert nem tudok. És te érdekesebb vagy.-mondtam, majd adtam neki egy csókot, amkt elmélyített volna, ha nem hallottunk volna ajtónyitódást.

Szóval anyáék hazajöttek. Nagyszerű.

-Itthon vannak.-suttogtam neki.

-Tegyünk úgy,mintha aludnánk.-ötletelte ki Louis. Szó nélkül így tettem. Fejem mellkasára hajtottam, majd vártam és vártam.

Kb 10 perc múlva anya és apa nyitott be a hálómba.

-Aw, de aranyosak együtt-suttogta apa anyának. Sose hittem volna, hogy ezt nem fordítva mondják.

-Ne kezd már megint.-szidta le anya, majd kimentek.

Love For A Life {lwt} ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz