21. De mit vártam ?

493 17 1
                                    

Louis szemszöge

Shawn-al jár ? Mégis...Mióta vagy...Miért ? És elmennek New York-ba ? Szakításunk előtt akartam ÉN elvinni oda.
És hogy értette azt, hogy jól tette, hogy hagyott engem a francba ? Nem akartam vele szakítani. Csak így alakult. Véletlenül. Utánna meg már Eleanor mégjobban nyomult, így már tényleg nem bírtam ki. Engedtem neki, szóval most ő az én barátnőm.

Kim szemszöge

Reggel korán keltettek.

-Baba, kelj fel. Indulni kéne.-simogatta Shawn a kezem.

-Hmhhmm...csak még 5 perc.-nyögtem, majd mégjobban a párnába fúrtam a fejem. Shawn keze becsúszott a felsőm alá, majd elkezdett csikizni-NEEEHHHEEEHHH SHAAAAWNN ! NEEEEHH CSIKKHHIISSHHH VAGYHHHOOOKKKHHH-kiabáltam nevetve.

-Na, mostmár ébren is vagy, szóval készülj.-mondta, majd adott nekem egy puszit.

Kimásztam az ágyból, majd a kikészített ruhámmal mentem be a fürdőbe.

Gyorsan lezuhanyoztam, felöltöztem, sminkeltem, és már futottam is a kocsihoz

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gyorsan lezuhanyoztam, felöltöztem, sminkeltem, és már futottam is a kocsihoz.

Pár perc alatt oda értünk a reptérhez, ahol "nagy szerencsénkre" volt egy csomó újságíró...
Beslisszoltunk az épületbe, és Mendes magángépéhez mentünk. Persze pár rajongó megállította, de elég hamar oda is értünk a géphez.

***

-Édes...megérkeztünk.-puszilgatta az arcom Shawn. Olyan jó erre kelni. A mai napon már másodszor.

-Rendben.-leszálltunk, majd megcélozva a limuzint, siettünk keresztül a reptéren. Pár vaku megvillant, de nem érdekelt minket.

A hotel kb. fél órányira van a leszálló pályától, ami nem is lenne baj, de a new yorki utak eléggé nehezen járhatóak, így a fél órás utat egy óra alatt tettük meg.

A hotelba beérve megkaptuk a kulcsokat, és a személyzet felvitte nekünk a bőröndöket.

Nagyon modern épületben foglalt nekünk Shawn szobát, de mit vártam ?

A helyiségbe belépve, ismét a padlót súrolta az állam.
Órisási plazmatévé, minden fehér és fekete színben pompázott. A nappali egyik fala teljesen üveg, így ki lehet látni a hotel kertjébe.

A bőröndjeinket kipakoltuk, majd ettünk, hisz egész nap alig ettünk valamit.
***

-El kéne menni várost nézni.-ajánlotta fel Shawn.

-Oké.-pattantam fel a kanapéról.
Gyorsan elkészültünk, majd indultunk is kéz a kézben a városba.
Rengetegen voltak az utcákon, de hát mit is vártam volna ? Ismét... Hisz ez New York, nem holmi kis falu, ahol maximum 50-en élnek.

A Times Square-en bementünk az M&M's-be, és Shawn kérésére a Disney-be is. Mint egy kisgyerek, úgy játszadozott. Szerencse, hogy az óriáskerékre nem fért fel, mert különben arra is felült volna.
Miután kijátszotta magát, elmentünk még a Madame Tussauds-ba, ahol igaz, hogy róla nem volt viaszszobor, de rengeteg másik sztárról volt.
Jókor mentünk, mert pont egy 4D-s, Marvel-es kisfilmet mutattak be. Igen, 4D-s. Nagyszerű volt. Rendesen buborékok, víz, és szél volt a moziteremben.

Még elmentünk egyet sétálni a Central Park-ba, majd mentünk is vissza a hotelba.
Rendeltünk valami kaját, majd a tv elé lehuppanva fogyasztottuk el.

Shawn Mendest ma Kim Greennel látták New Yorkban. Először a repülőtéren kapták őket lencsevégre, majd a városban, kéz a kézben sétálgatva. Milyen romantikus, nem de ? Sok szerencsét az újdonsült párosnak.

Mikor ezt láttam, és hallottam a tv-ben, azt hittem, hogy ott helyben kiköpöm a pizzát.
Még a képeket is mutatták. Nagyszerű. Nem akartam ekkora felhajtást, de úgy látszik, hogy itt nehéz a feltünés kerülése.

Sajnálom a "nagy" kihagyást, de nincs sok időm. Foghatnám a felvételire, de... na jó. Arra is fogom, hisz nincs semmi más programom😂😅. Ötlet az van, de időn az kevés. Szóval nem tudom, hogy mikorra várható az új rész, majd jelentkezem💕

Love For A Life {lwt} ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz