Mivel a drága barátom lusta volt felkelni az ágyból, ezért felvittem a reggelit a szobába, és ott ettük meg. Mikor befejeztük, megcsörrent Shawn mobilja.
-Háló...igen, itt...rendben, egy perc.-beszélt Shawn a telefonba, majd egy bocsánat kérés után kiment a szobából.
Shawn szemszöge
-Kijöttem. Szóval, miért is hívtál ?-kérdeztem Louis-tól, miután elhagytam a hálót.
-Holnap van ugye a szülinapja, és a srácokkal szeretnénk meglepni. Valahogy meg lehetne oldani ?
-Persze. Lediktálom a címet, és utánna mondom, hogy hogy lehetne.-elmondtam neki a hotel címét, és, hogy hányas szobában vagyunk, majd kitaláltunk együtt egy tervet.
Visszamentem a szobába, ahol már Kim elaludt.***
Kim szemszöge
Miután a mai napon másodszorra is felkeltem, elmentem megkeresni Shawn-t. A nappaliban tévézett. Oda osontam a kanapé mögé,majd nyomtam egy puszit az arcára, amitől egy kicsit megijedt, de mosolyogva fordult hátra.
-Azt hittem, hogy már fel se kelsz-nevetett.
-Álmos voltam na. Te is aludhattál volna.-ültem le mellé.
-Kim...holnap el kell mennem egy megbeszélésre. Tudom, hogy holnap van a szülinapod, de nem tudok mit tenni. Sajnálom.-hajtotta le a fejét.
-Shawn, ugyan. Lesz még szülinapom, és azt együtt fogjuk tölteni. E miatt te ne aggódj. Szeretlek.
-Én is téged.
Másnap
Reggel, egyedül ébredtem. Szóval akkor Shawn már elment.
Kikeltem az ágyból, csináltam egy teát, és azzal a kezemben fészkeltem be magam a tv elé.
Nem tudom, hogy mi mehetett benne. Csak úgy néztem, és ittam a bögrém tartalmát.
Miután menguntam a tv nézést, és az innivalóm is elfogyott, felmentem a hálóba, felöltözni, de útközben megszólalt a telefonom.Zaynie
Mutatta ki a telefonom kijelzője.
Na, már csak ez kellett. A nyugodt napomat most megzavarta...
-Háló.-szóltam bele,miközben ruhát kerestem a szekrényben.
-Szia Kiiiiiiim.-kiáltották a fiúk a telefonba.
-Ajh, b*sszátok meg magatokat. Most kilyukadt a dobhártyám.
-Bocsesz, csak boldog szülinapot akartuk kívánni.-halkult lejjebb Liam.
-Köszi. És, mi újság arra...arra amerre vagytok ?-nem tudom, hogy most mégis hol koncerteznek, vagy pihennek. Azért ennyire nem követem nyomon őket.
-Itt vagyunk London-ban. És hát tudod. Eső, meg szél, meg eső.-tájékoztatott Niall.
-Oh, értem.
-Mi jót csinálsz, amivel ennyire zörögsz ?-nevetett Zayn.
-Éppen öltözködök, ti pedig kihangosítva feküdtök az ágyamon.-mondtam, miközben egy nadrágot mértem magamhoz.
-OOHH, VIDEOCHATELÜÜÜÜÜNK ?!?!?-kiabált Harry.
-Hát, kapcsold be a kamerát. Úgyis rég láttam a hülye fejeteket.-nevettem.
Louis még meg se szólalt az ordibáláson kívül. De nem is igazán érdekel.
Még beszéltünk pár szót, majd bontottuk a vonalat.
Jó volt hallani a hangjukat. Nem sok időnk van az ilyen cseverészésekre, hisz nekik is dolguk van, meg persze én is sokszor elfoglalt vagyok.Újra elfoglaltam a nappaliban a helyem, majd mikor már kezdődött is volna a film, amit vártam, megszólalt a csengő.
Mégis ki lehet az ?
Shawn nem, hisz neki van kártyája a lakosztályhoz.Kinyitottam az ajtót, és legnagyobb meglepetésemre a fiúk áltak ott. Én csak tátott szájjal bámultam rájuk.
-Zárd be a szád, mert bele repül a légy.-tolta fel az álkapcsonat Zayn, minek következtében a fogaim összecsapódtak.
-Már kóstoltam a legyet. És nem finom.-fintorgott Niall, miközben sorban akasztották az ajándékos szatyrokat a kezemre, és jöttek be az ajtón.
Én még mindig csak némán bámultam, és próbáltam felfogni a történteket.-Ti...hogy...mikor...miért...kitől...mi...SHAWN !-akadoztam a mondandóm közben, de szerintem megértették.
-Igen, Shawn volt olyan kedves, hogy elárulta, hogy hol vagytok.-dobta fel a lábát Zayn az asztalra.
-Tedd le a mocskos és büdös lábad az asztalomról.-sepertem le onnan.
-Nem is a te asztalod.-tette keresztbe a kezét.
-Amíg itt vagyok, addig igen. Szóval tünés.-löktem arrébb a kanapén, hogy én is oda férjek.
-Remélem, hogy felkészültél a bulira.-vette elő az egyik zacskóból az üvet bort, és pálinkát Harry.
-Szerintem nem.-szörnyedtem el az ital láttán. Az utolsó italozásom sem sült túl jól el...
-Naaa. Szülinapod van. És legyen ez az én utó-szülinapi ajándékom, ha már nem hoztál nekem semmit.-ÉS VÉGRE MEGSZÓLALT. Azt hittem már, hogy levágták a nyelvét.
-De...ajh, oké.-beadtam a derekam, hisz mit ér az én szavam öt másik férfijéhoz képest.
Huh, hát egy ideje nem volt rész, sajnálom. De most itt van, és szeretném megköszönni a 2K MEGTEKINTÉST ! EZ A LEGJOBB SZÜLINAPI AJÁNDÉK 😭💕
YOU ARE READING
Love For A Life {lwt} ✓
Fanfiction"...-Már rég megbocsátottam, Louis. Szeretlek, és ez sose fog változni. De mindkettőnknek tovább kell lépnie. Már nem azok a kis tinédzserek vagyunk akik azt sem tudták mi az a szerelem. Vagy te és vagyok én. Mindkettőnknek külön élete van, amit job...