24. Hercegnő

476 19 3
                                    

Miután beadtam a derekam, a fiúk teljesen megőrültek.
Egyfolytában a telefonnal a fülüknél rohangáltak a lakosztályban. Teljesen fölöslegesnek éreztem ott magam. Csak ültem és néztem őket.
Úgy gondoltam, hogy hasznossá teszem magam, de a fiúk nem engedték, így inkább felhívtam Shawn-t.

-Szia kicsim. Baj van ?-szólt bele a második kicsengés után.

-Szia, nincs. Ugye te is benne voltál ebben az egészben ?

-Hááááát. Most azt mondjam amit hallani akarsz, vagy az igazságot ?-tette fel félve a kérdést.

-Az igazságot akarom hallani.

-Igen. Benne voltam, de tök cukik, hogy oda mentek hozzád a szülinapodra.

Még pár percet beszélgettünk, majd egy 'szeretlek' után letettem a telefont.
A kanapéról felállva megpillantottam Louis-t. Mihint észrevette, hogy megláttam, megrázta a fejét és tovább ment.

***

A fiúk bekötötték a szemem, és elvittek valahová. Jó lenne tudni, hogy hova, de ezekkel nem érdemes veszekedni...

Pár perc kocsikázás után-szerintem- megérkeztünk a.... nem tudom, hogy hova.

-Na, hercegnő. Most lépcsőzni kellesz egy párat, de utána majd liften fogunk menni.-segített kiszállni Harry a kocsiból.

-Hercegnő ? Ez meg hogy jött ?-néztem rá értetlenül-vagyis próbáltam nézni, hisz 1; nem tudom, hogy hol van pontosan, 2; be van kötve a szemem.

-Csak úgy. Na, gyere.-húzott maga után. Pár lepcsőfoknyit, majd egy kisebb beszélgetés után, már a liftben álltunk.

-Szóval. Itt vagyunk a helyszín előtt, szóval most leveszem a kendőt.-mondta Liam, majd óvatosan kikötözte a fejem körül lévő kendőt.
Kissé megvakuktam a fénytől, de hamar rendeződött látásom, így megpillanthattam a csodás kilátást, ami egy hotel lakosztályából látható. Valószínüleg a kocsikázás csak elterelés volt, nehogy egyértelmű legyen, hogy hova megyünk

-Wow, fiúk. Erre nincsenek szavak...-támaszkodtam a korláthoz az erkélyen.

-Kim. Bulizzuuuuunk !!!-kapott fel a vállára Zayn.

***

Több átbulizott óra, és kismillió sörösdoboz után, a bulinak vége lett. Hála az égnek, a fiúk kibéreltek egy másik lakosztályt, ahol aludni fogunk.
Valahogy átkeveredtünk oda, és mind a hatan ledőltünk a kanapéra.

-Louis, vidd át Kim-et a szobájába.-morogta Liam.

-Miért én ? Harry szokott edzeni járni.-problémázott egykori barátom. Megértem, hisz ki akarná holt részegen az exét cipelni a hálóba ?

-Mert te vagy a legközelebb a szobához. Na, csipkedd magad.-dirigált Liam.

Louis egy nagy sóhajtás után felállt, és menyasszony pózban vitt be a sötét szobába.

Louis szemszöge

Na, pont nekem kell bevinnem Kim-et. Az exem. Akit mindig is szerettem, és szeretni is fogok.

Felkaptam az ölembe, majd a lábammal berugtam az ajtót.
Lassan letettem az ágyra, de elkezdett nyafogni, hogy melege van. Levettem róla a zoknit, és mivel tudom, hogy ott csikis, ezért megcsikoltam egy kicsit, mire felkuncogott.
Egyfolytában csikoltam, és valahogy a fejünk egy vonalba került.
Nem tudom, hogy miért, de a szememmel a száját néztem.
Én tétováztam, hisz azért annyi "méreg" nem volt bennem, higy ne tudjam, hogy ki fia-borja vagyok, de Kim teljesen kába volt, így meg se lepődtem, hogy magához húzott.

Vadul faltuk egymást, mikor hirtelen beugrott az ölembe, majd bele túrt a hajamba.

Harry szemszöge

-Kicsit sokáig van bent Tommo, nem gondoljátok ?-kérdezte nyöszörögve Niall. Nagy forma a kis ír barátunk, de most nem nagyon ivott. Pedig mindig bedobja magát.

-Megnézem. Lehet, hogy elaludt a padlón.-lajhár szerű mozgással értem oda a szobához. Benéztem, és ahogy a Hold megvilágította egy kicsit a szobát, észre vettem két alakot az ágyon.
Az egyik a másik ölében ül, és egymás szájában "turkálnak".

Mostmár gepárdot megszégyenítő gyorsasággal vágtattam vissza a fiúkhoz.

-Srácok ! Lou és Kim smárolnak ! És szerintem ebből több is lesz...

-Akkor menjünk vissza a másik lakosztályba. Nincs kedvem a nyögéseiket hallgatni.-javasolta Zayn.

Borzasztóan sajnálom ezt a nagy kihagyást. Nincs mentség.
Próbálok egy kicsit hosszabb részt is össze hozni
Majd még jelentkezem💕💕

Love For A Life {lwt} ✓Where stories live. Discover now