Még vártunk pár percek a többi bulizni vágyóra, majd beindult a buli, ahogy Harry is mondta.
Rebeca-val és Lola-val megrohamoztuk a piákat, hogy jó legyen a hangulatunk már az elején. Lehet, hogy egy kicsit túlzásba is vittem a "hangulat fokozót", mert már csak annyira elmékszek, hogy Niall-el a hálóba tartunk...Louis szemszöge
Nem tagadom, kicsit mérges voltam Zayn-re amiért puszid adott Kim-nek. Tudtommal neki Rebeca tetszik nem pedig Kim. Száljon le róla, vagy velem gyűlik meg a baja.
De egyáltalám mit érdekel engem, hogy Kim kiket puszilgat ? Nekem ott van Linda. És mellesleg Kim kerül is engem. Hallottam, amit mondott mikor megjöttek.
Itt az idő megbeszélni a dolgokat. Mindenki a bulival van elfoglalva. Senki se fog minket zavarni.
A lány keresérére indultam. A ház alsó szintét végigjártam, de nem találtam sehol. Már csak a felső szint maradt.
Benyitottam a hálóba, és az állam a földet súrolta. Kim ott volt, ahogy Niall is. Éppen egymást nyalták-falták. Köhintettem egyet, hogy vegyenek észre. Szétröppentek, és Niall ki is ment a szobából, gondolom azért, hogy kettesben tudjunk beszélni. Vagy csak azért, mert beszart.-Szia Kim.
-Szia. Mit akarsz ?-hova tűnt a jó modora ? Ja, soha nem is volt.
-Beszélgetni. Meg kell beszélnünk az elmúlt napok eseményeit.
-Hidd el, nem vagyok arra kíváncsi, hogy hányszor bújtál ágyba Linda-val.-mondata közben a nyelve összeakadt párszor, de sikerült végig mondania.
-Nem is ezt akartam megbeszélni.
-Akkor ?-sürgetett a barna hajú barátom. Vagyis már csak volt barátom. Vagyis nem tudom, hogy mim. A lényeg, hogy sürgetett.
-Miért viselkedsz így velem ? Miért nem tudsz örülni nekem ? Miért vagy ennyire kiakadva a történtek miatt ? Miért ?-láttam, hogy kicsit túl messzire mentem a kérdezgetéssel, mert elpattant a húr.
-Mert szeretlek, és rohadt szar mással látni téged ! Mostmár örülsz, hogy tudod ?!-kiabálta az arcomba, majd kifutott a szobából.
Tényleg azt mondta, hogy szeret ? Vagy csak az alkohol beszélt belőlle ? De részeg szavak józan gondolatok. Akkor ő is igazat mondott.
Mégis mióta ? Vagy...Hogy ?
Jó bevallom, nekem se közömbös egy ideje, de miért nem bírta hamarabb kinyögni nekem ? Akkor talán nem lett volna ez a nagy balhé...
Még mindig lesokkolva álltam a szoba ajtaja előtt, amikor belépett rajta Rebeca.-Te mégis mit műveltél Kim-el ?!-kezdett ordítozni velem ő is.
-Nem csináltam vele semmit, csak meg akartam beszélni a dolgokat.
-Ja, biztos. Ezért sírt, és könyörgött nekem, hogy menjünk haza.-sírt ? Mert elmondta nekem az igazságot ? Vagy történt még utánna valami ?
Faképnél hagyva Rebeca-t elindultam a bulizó társaság felé, megkeresni Kim-et. Ismét szétnéztem a házban mindenütt, de megint nem találtam, ezért csak az udvar maradt.
Szerencsére megtaláltam, csak az a kérdés, hogy hogy...
Harry éppen a hóna alatt fogva emelte a medence szélénél. Ne, bele fogja dobni.-Ne, Harry tegyél le ! Nem akarok vizes lenni !
-Mi a varázsszó ?-kérdezte egy ördögi vigyorral a fürtös.
-Honnan a jó...-és nem tudta vegigmondani, mert a medencében landolt.-TE IDIÓTA !-hangzott el, amikor feljött a víz alól.
-Sajnos nem talált.
A lépcsőhöz úszott, és kijött a hideg vízből. A haja hátrasimult, a szoknyája ráfeszült azokra a szép lábaira, és a felső a fiúk szerencséjére nagyobb belátást engedett a dekoltázsából. Elképsztően festett.
-Figyelj csak Harry.-sétált oda az említett személyhez. A fiú gyanútlanul fordult felé, mire Kim belökte őt is a vízbe. Ezután vigyorogva kisétált a kerti bejáraton. Nem hagyhattam, hogy csak úgy elmenjen, hisz' még meg kell beszélnünk a történteket.
Kifutottam utána az utcára, de már nem láttam sehol. Talán majd az iskolában meg tudjuk beszélni.[Átírva: 2020.12.23]
YOU ARE READING
Love For A Life {lwt} ✓
Fanfiction"...-Már rég megbocsátottam, Louis. Szeretlek, és ez sose fog változni. De mindkettőnknek tovább kell lépnie. Már nem azok a kis tinédzserek vagyunk akik azt sem tudták mi az a szerelem. Vagy te és vagyok én. Mindkettőnknek külön élete van, amit job...