3.Mintha így megúszhatná a találkozást...

799 33 1
                                    

Másnap

Szinte semmit nem aludtam. Csak gondolkodtam, mindenről ami az eszembe jutott. Az eddigi életemen, a mostani dolgokról, Louis-ról.
Miután felkeltem az ébresztőm "csodás" hangjára lementem reggelizni, majd a fürdőszobai dolgaimat is elvégeztem. Ezek után felvettem egy fehér szoknyát, és egy csíkos pulcsit  Adidas cipővel, és késznek is nyilvánítottam magam.
A lányok már a házunk előtt vártak engem.

-Sziasztok. Linda ?-kérdeztem az ikreket.

-Azt mondta, hogy menjünk nélküle, mert lebetegedett.

-Ja, okés. Akkor induljunk.

Az iskolához érve rögtön kiszúrtam az én barna hajú, kék szemű ex-barátomat. Sajnos ő is észrevett engem, ennélfogva azonnal elindult be az épületbe. Mintha így megúszhatná a találkozást...
A teremben elfoglaltuk a helyeinket, ami nekem Louis mellett volt. Érdekes, még nincs itt. Ennyire nem veszi félvállról au iskolát.
Első óra matek. Teljesen leszívja az energiámat egész napra. Gyorsan átnéztem a múlt heti anyagokat, hogyha röpdogát írunk legalább egy hármas legyen.
Louis csengetés után jött be. Fura árnyalata volt néhol a kezének, és a fejének. Lila, zöld, kék foltok. Te jó ég ! Verekedett ?!

-Louis, mi történt veled ?-támadtam le azonnal.

-Nem mindegy az neked ?

-Nem. Egyáltalán nem. Louis, nem vagyok hülye. Látom, hogy tiszta foltos vagy. Kivel verekedtél ?

-Ms.Green. Kérem halkabban beszélje meg a dolgokat Mr.Tomlinsonnal.-nem is Mrs.Raegen lenne, ha nem szólna be nekünk.

-Elnézést. Szóval?-fordultam Tommo felé.

-A csajnak palija van, de nekem nem mondta el.-tudtam, hogy valami nem stimmel vele. Az a mondás, hogy a könyvet ne a borítóról ítéljünk néha érvényét veszti.

-Hát, sajnálom. Figyelj Louis. Bocs amiért hisztiztem, csak... nem akartam, hogy egy ribi miatt elromoljon a barátságunk.-vallottam be az igazat, ami a szívemet nyomta. Nekem Louis az egyik legfontosabb személy az életemben, ha nem a legfontosabb. Ő teszi derűssé a szomorú napjaim, nevettet meg sírás közben.

-Semmi gond. Nekem is gondolnom kellett volna a következményekre.

-Mr.Tomlinson és Ms.Green. Nem szólok még egyszer !

Iskola után

Louis szemszöge

-Haver, lesz nállam egy buli pénteken. Eljössz ?-Harry szokta a legjobb bulikat szervezni az egész iskolában. Mindenki meg akarja valahogy hivatni magát, de ha nincs közvetlen kapcsolata a fiúhoz, akkor felejtős.

-Még szép!

-És jön a kis barátnőd is ?-kérdezte pimaszan Zayn.

-Nem a barátnőm. Csak...

-Csak ?

-Csak a barátom.

-Jah, biztos...Na, akkor hozod ? Felírjam a vendég listára ?-göndör hajú barátom minden alkalommal teljesen fel volt pörögve. Tudja, hogy a bulijait mindenki szereti, így alig várja, hogy csinálja is a következőt.

-Persze, írjad. Ott leszünk.-elköszöntünk egymástól, majd egyenesen Kim-ékhez mentem, mint mindig suli után.

-Szia, megjöttem!-leveszem a cipőm és a kabátom. Beljebb mentem a házban, de csak Kim anyukáját találtam meg, aki épp a konyhában tevékenykedett.-Oh, jó napot !

-Szia Louis. Hogy vagy ?

-Hát, voltam már jobban. Ön ?

-Mondtam már, hogy nyugodtan tegezz. De köszönöm, meg vagyok.-válaszolt halvány mosollyal, majd visszatért a fazékban lévő dolog kevergetéséhez.

-Kim hol van ?

-Nem mondta ? Elment segíteni a kémiában Lola-nak.

-Áh, értem. Akkor megyek is.

-Várj Louis. Kérdezhetek valamit ?

-Öhm, persze.

-Mi történt veletek tegnap ? És kérlek ne mond azt, hogy semmi, mert Kim sírva jött haza.-Kim sírt, azért ami történt ? Akkor ez őt jobban bántja, mint ahogy ő azt állítja.

-Nos, egy kicsit összekaptunk, de már megoldottuk.

-Ennek örülök. Tudod, Kim-nek sokkal fontosabb vagy, mint ahogy ezt kimutatja neked.-erre csak egy mosoly volt a válaszom, majd haza is mentem.

A lány számomra is elkepesztően sokat jelent. Ha ő nem lenne biztos, hogy egy elkanászosodott tini lennék. De ő mellette magamat adhatom. Nyugodtan tudunk bármilyen kínos dolgokról is beszélgetni, hiszen felnövésünk során rengeteg ilyesfajta dolog történt velünk is. Például amikor először jött meg neki, vagy amikor nekem hasmenésem volt egy héten keresztül.
Kim egy földreszállt angyal, aki nekem lett küldve.








[Átírva: 2020.12.23]

Love For A Life {lwt} ✓Where stories live. Discover now