-Louis, elmegyünk fagyizniii ?-az elmúlt pár hétben eléggé kívánós lettem. Volt, hogy paradicsomot kértem, vagy steaket. Tommot ezzel mindig az őrületbe kergettem, mert ugye neki kellett ezeket beszereznie, vagy megcsinálnia. Kész konyhatündér lett belőle.
Akárcsak az előző alkalmakkor, most is egy sóhajtás után bele egyezett. Nagynehezen feltápászkodtam a kanapéról, és egy puszit adva Louis arcára kiléptem a friss levegőre.Gyalog mentünk, mert nem volt annyira messze a hely, és az időjárás is kivételesen nyárias volt.
Nem volt túl nagy a fagyizó, átlagosnak mondanám. Pár asztal székekkel előtte, bent pedig a pult, a választékkal.
Az idős hölgy kedvesen mosolygott ránk, így mi is ezt tettük, majd a fagyasztott finomságokat kezdtük nézni. Az én szemem rögtön megakadt sárgadinnyén, szóval már kértem is. Lou kávésat választott, így amikor megvolt mindkettőnk fagylaltja, kifizettük-jobban mondva Louis-és elindultunk sétálni. A város ezen részén főként lakóházak, és irodák vannak, ezért elég forgalmas az autóút. A járdán ritkán látni embert. Egy fás részen volt néhány pad, így Tommo azonnal lefoglalta az egyiket, én pedig nevetve mentem utána. Sose volt ínyére a sétálás, pedig az jót tesz a szívnek, és a friss levegőtől-ami nem igazán van Londonban-kitisztulnak a légutak.-Nem tudom, hogy mondtam-e már, hogy valamelyik nap láttam egy nőt, aki nagyon hasonlított Jennifer Lopez-re.-mondta hirtelen Louis. Tudja, hogy mennyire imádom JeLot. Nálam ő, és Angelina Jolie a két istennő, és őrült boldog lennék, ha találkozhatnék velük.
-Úristen, komolyan ? Lehet, hogy tényleg ő volt az. Hol láttad és mikor ?-lelkesedtem be azonnal. Louis csak kinevetett, majd épp mesélte volna a részleteket, de egy halk sikoltást hallottunk. Oldalra néztem, és egy kisebb lánycsapat állt ott, akik felénk néztek. Gondolom meglátták Louist.-Menj oda hozzájuk.
-Mi ? Minek, majd ha akarnak valamit, akkor idejönnek.-mondta Louis. Gorombának hangzik, de végülis valahol igaza van.
-Louis, csak menj már oda. Szegények tisztára tanácstalanok. Egy-két kép, és már jöhetsz is vissza.-mondtam neki, miközben a lányok felé lökdöstem, persze csak óvatosan, nehogy orra bukjon.
***
-Menj be nyugodtan, mindjárt megyek én is, csak kiveszem a postát.-mondta Tommo egy puszit adva az arcomra.
Bent leültem a kanapéra, és pont mikor bekapcsoltam a tv-t, Louis trappolt be.-Kim, ez mégis micsoda !?-Mi micsoda ?-néztem rá értetlenül, ugyanis a kezében tartott borítékon lévő írást nem láttam elolvasni. Felálltam, hogy végre tudjam miről van szó, elvettem a fiútól a lapot, majd olvasni kezdtem.
Egyesült Királyságbeli Hivatalos Apasági Teszt.
Miasz*r ! Azt mondták, hogy két héten belül érkezik az eredmény, nem 6 nap !
Erről Louisnak nem kellett volna tudnia...-Szóval !?-nézett rám Lou, mérgesen és egyben kíváncsian.
-Louis, figyelj. 90%ban biztos voltam, és még most is az vagyok abban, hogy a baba a tiéd. Csak az a 10% megerősítés kellett.-kezdtem bele a magyarázkodásba.
-És mivan ha mégse az enyém ? Egyáltalán kié, ha nem az enyém !?-eliralkodott rajta a kétségbeesés. De nem csak rajta, rajtam is. Mi lesz, ha tényleg az lesz, amit Louis említett, ha mégse övé ? Bármi megtörténhet...
Nagyon szeretem Boo-t, nem akarom elveszíteni.Kikaptam a kezéből a levelet, majd felbontottam. Tudtam, hogy mi lesz benne, de kellett mindkettönknek a megerősítés.
Sziasztoook
Sorry amiert ilyen sokaig tartott, de nagyon nem voltam most kedvemben. Na a helyzet az, hogy holnaptol pentekig nem leszek itthon, szoval nem biztos, hogy fogok tudni irni :(
YOU ARE READING
Love For A Life {lwt} ✓
Fanfiction"...-Már rég megbocsátottam, Louis. Szeretlek, és ez sose fog változni. De mindkettőnknek tovább kell lépnie. Már nem azok a kis tinédzserek vagyunk akik azt sem tudták mi az a szerelem. Vagy te és vagyok én. Mindkettőnknek külön élete van, amit job...