Maga a film valami eszméletlen volt. Külső szemmel, úgy, hogy nem a színfalak mögül láttam az eseményeket, meg nem mondtam volna, hogy a felét egy stúdióban játszották el, annyira élethű volt. Noahnak is nagyon tetszett, szerinte ez volt élete legjobb alakítása. Bár miután összejöttünk-úgy körülbelül a film forgatásának a felénél-elég nehéz volt neki megcsókolnia Lanat-a színésznőt, aki játszotta Lara Janet. Engem igazából nem zavart, tudtam, hogy csak egy film, neki pedig ez a munkája.
Szokatlan módon a premier után a színészeknek volt egy interjúja, ahol a híresebb újságoktól jövő újságírók-vagy netes hírfolyam írók- feltehettek néhány kérdést.-Lana, melyik részletet szeretted a legjobban a forgatás alatt ?-mivel én ismét a "színfalak" mögött álltam, így mindent láttam és hallottam.
-A vége nagyon tetszett. Az, ahogy Lara Jane és Peter bevallják egymásnak az érzéseiket egyszerűen kifejezhetetlen, és a helyzet is nagyon romantikus volt. De persze az egészet egy élvezet volt eljátszani.-válaszolta nagy mosollyal az arcán a lány.
-Noah, mennyire volt nehéz eljátszani Peter karakterét ?-érkezett a következő kérdés a barátomnak.
-Egyik szerepet sem nehéz eljátszani, ha sikerül azonosulnod a szereplővel. Mivel Peternek és nekem kevés hasonló tulajdonságunk van, ezért sokat kellett vele ismerkednem, de a végéhez közeledve már egyre jobban belejöttem. Sokat segítettek a körülöttem lévő emberek.-fejtette ki a válaszát. Ezután még rengeteg kérdés érkezett a filmről a többi szereplőhöz is, ám ezután kezdtek durvulni a dolgok.
-Noah, együtt vagytok Kimberly Greennel ? Hogy ismertétek meg egymást ?-Noah elmosolyodott a kérdés hallatán. Megnyalta az ajkát, majd még mindig fülig érő szájjal elkezdte mesélni a találkozásunk vicces kis történetét.
-Nos, hát ez egy érdekes sztori. A forgatás első hetén csak gyakoroltunk, kicsit bemelegítettünk, így Kimmel, mint az egyik fodrásszal, nem találkoztam. Viszont Kimmel, aki leütött az ajtóval, vele már igen. Éppen nyúltam a kilincsért, amikor az magától kinyitódott, a nyílászáró pedig nagy erővel csapódott neki az arcomnak, aztán pedig Kim arcának is. Szegény teljesen kétségbe volt esve, hogy mérges leszek rá, vagy hogy el kell tolni a film kezdését az orrműtétem miatt. Megnyugtattam, hogy jól vagyok, és hogy nem vagyok rá mérges, aztán pedig elkezdtünk beszélgetni. Viszont csak a következő hétem derült ki számomra, hogy ő lesz az, aki majd minden nap a hajamat fogja birizgálni. És hát a napok követték egymást, mi pedig egyre jobban összehangban voltunk. Egy nap összeszedtem minden bátorságom és elhívtam egy randira, amire persze igent mondott.-miután befejezte a kisregényt, hátranézett rám, majd kacsintott egyet.
***
Az interjú után egy After Party féleség volt. Rengeteg híresség volt jelen, kezdve énekesektől egészen politikusokig. Noah közeli ismerőseivel beszélgettünk, amikor valaki elkezdett beszélni a színapon lévő mikrofonba.
-Működik ez az izé ? Ja, jó, igen. Szóval, köszöntök mindenkit, remélem jól szórakoztok. Viszont most köszöntsük nagy szeretettel a One Directiont !-hirtelen fel se fogtam, hogy milyen szavakat mondott. One Direction. Itt és most előttünk.
Ugye ez most csak valami vicc, vagy álmodom... Nem tenne jót a kedvemnek, ha tényleg itt lenne az a bizonyos személy.
Viszont ez nem egy kívánságműsor, szépen sorban feljöttek a színpadra, majd miközben Harry üdvözölte a közönséget, a többiek szeme bebarangolta a termet. És ekkor történt az, hogy az én tekintetem találkozott az övével. Mintha egy halvány mosolyt láttam volna a szája sarkában, de az gyorsan el is tűnt miután látta, hogy Noah a derekamat öleli körbe. Mindketten elnéztünk, és a zene szólni is kezdett.
Little things, You & I, Fireproof, 18, Illusion, Night changes. Szóval csak azoknak a zenéknek a tömkelege, ami rólam is szól, Louisnak köszönhetően. Kellemetlen volt a helyzet, azt meg kell hagyni. De hát mégis mit tudtam volna csinálni, semmit. Max kirohanni a teremből, de nem akartam, hogy gyengének higyjen. Nem akartam, hogy mindig ő nyerjen. Kétszer tett tönkre, többször nem engedem. Már nem vagyok rá olyannyira mérges, mint mondjuk egy éve, már csak mérhetetlen nagy csalódottságot érzek, hogy nem tudtunk ezen változtatni, megbeszélni nyugodt körülmények között. Sajnálom, hogy a barátságunk ide jutott. Sülve-főve együtt voltunk, el se lehetett minket választani. Aztán jött a bal sors, és mindent 180°al felfordított, majd úgy is hagyta, hogy legyen aminek lennie kell. Hát kösz, igazán kedves.Mikor a srácok végeztek a fellépéssel, Noahval egy kicsit arréb mentünk a tömegtől.
-Mondtam már, hogy mennyire gyönyörű vagy ma ?-kérdezte, közben pedig egy tincset a fülem mögé tett, hogy ne lógjon a szemem elé.
-Oh, szóval csak ma vagyok szép ?-viccből megböktem a mellkasát, de ő megfogta a csuklómat, és közelebb húzott magához. A kölniének az illata megbolondított, nem tudtam normálisan gondolkozni. Minden egyes alkalommal ez volt, ő pedig minden egyes alkalommal ki is nevetett emiatt, de nem tudok mit csinálni ez ellen.
-Ma, tegnap, tegnap előtt, szerdán, kedden, múlt héten, tavaly. Neked mindegy milyen nap van, te mindig eszméletlenül gyönyörűen nézel ki. Csak gondoltam megemlítem a mai napot, mert úgy érzem, hogy keveset mondom neked, hogy mennyire szép vagy.-az aranyos mosolya megdobogtatta a szívemet, amit pedig mondott...biztos, hogy az arcom a piros ezer árnyalatában csillog. Elállt a szavam, így egy csókkal fejeztem ki, hogy mennyire szeretem. Hm, szeretem. Én pedig ezt mondom neki kevésszer...
-Noah, ugye tudod, hogy én nagyon sze...-mondtam volna ki azt a bizonyos kis szócskát, ami már a fejemben is megfogalmazodott, de valakinek persze most is közbe kell szólnia.
-Kim !-megfordultam, majd a rég nem látott ismerőseim egyikével találtam szembe magam.
DU LIEST GERADE
Love For A Life {lwt} ✓
Fanfiction"...-Már rég megbocsátottam, Louis. Szeretlek, és ez sose fog változni. De mindkettőnknek tovább kell lépnie. Már nem azok a kis tinédzserek vagyunk akik azt sem tudták mi az a szerelem. Vagy te és vagyok én. Mindkettőnknek külön élete van, amit job...