A napok észvesztő gyorsasággal telnek. Felébredek kedden, pislogok kettőt és máris csak azt veszem észre, hogy szombat este van.
A munkahelyemen már biztos elegük van belőlem, hogy eddig rakosgattam ide-oda, most pedig szóltam, hogy babát várok. Viszont teljes megértéssel kezeltek engem, szerencsére mindenki nagyon kedves ezen a helyen. Gratuláltak, és várnak vissza amint késznek érzem magam.
Louis az elmúlt hetekben sokat jár el otthonról, van, hogy napokig itthon sincs. Viszont ezért nem szólhatom meg, hisz ez a munkája, és most igen a csúcson vannak, szóval nem állhatnak le. Gőzerővel dolgoznak az új dalokon, koncertekre járnak.
Jay viszont a nap 24 órájában velem van. Vagyis legtöbbször, hiszen kisgyermekei vannak, akikre vigyázni, gondoskodni kell. Én addig elütöm az időmet telefonálgatással, vagy alvással. Mostanában igen sokat alszok, fogalmam sincs miért. Nem eröltetem meg magamat és nem is vagyok ideges, szóval betudom a terhességnek.
Bő 7 hónap. Ennyi van vissza, hogy a kezeim közt tartsam az én picim. Már mindannyian izgatottan várjuk, pedig még ez egész sok idő.
A szüleim nagyon boldogak lettek, hogy nagyszülők lesznek, bár eléggé meglepődtek. Akárcsak a bátyám. Nem gondolta volna, hogy én hamarabb leszek szülő, mint ő. Hiszen van köztünk 5 év és én csak 20 éves vagyok. De persze őszintén örült ő is. Louissal úgy ahogy már megbékélt az évek során, viszont nem tudja, hogy egy időben miért voltunk külön, de nem is rá tartozik.-Drágám, itt vagy ?-lengette meg a kezét előttem Jay. Ma egy olyan "csajos nap" félét tartunk, a lányaival együtt.
Éppen Lottie kedvenc boltja felé megyünk, ám úgy tűnik eléggé elkalandoztam. Mosolyogva válaszoltam neki egy 'igen, persze'-t, majd tovább haladtam, kézenfogva a nagyobb ikerpárral.Lottie boltja után sorba haladtunk végig mindegyiken. Kezdve a fehérneműstől, a játékbolton át, egészen a virágárusig. Szóval a bababoltok is útbaestek. Szerintem még most teljesen fölösleges bármit is vásárolni, ám a Tomlinson csalàd nagyobbjai-Jay, Lottie és Fizz-úgy gondolták, hogy majd ne utolsó pillanatban kelljen megvenni mindent.
Inkább annyiban hagytam a dolgokat, ugyanis nem volt elég lelki erőm a Tommo-lányokkal való vitatkozáshoz.
Este olyan hét óra körül értünk haza. A csajos naphoz hozzátartozik a pizsibuli is, ennélfogva a Tomlinson tesók nálunk töltik az estét.A házba belépve-a kismillió rózsaszín, lányos dologgal-Louis fogadott minket, pedig elvileg úgy volt, hogy csak holnap este jön haza. Bár, lehet elnéztem a naptárat, mostanában kissé szeszélyes vagyok...
-Sziasztoook-kapta fel ölébe Louis először Phoebet, majd Daisyt, aztán jól megölelgette a többi női családtagját, engem utoljára hagyva. Persze addigra már mindenki ment a saját dolgára, én pedig még mindig vártam a soromra.
Tommo édes mosolyával közelített felém, majd tapadt az ajaimra. Imádtam. Minden egyes porcikáját. De a csókja és a haja a kedvencem. Nem lehet betelni az előbbivel, amit jelenleg Louis észre is vett rajtam, így ismét fülig ért a szája, de a világért sem váltunk volna el.
Mikor már a fulladozás szélén álltunk, mindketten hátraléptünk egyet, majd elindultunk a konyhaasztalhoz.-Nem úgy volt, hogy holnap jössz ?-kérdeztem, miközben egy pohár kakaót kevertem magamnak. Mostanában erre is rászoktam. Mióta Jay kakaós palacsintát csinált, minden este iszok egy pohárral.
-Ennyire unod a képem ?-tettette szomorúságát, majd inkább el is fordult. Nevetve öleltem át nyakát-amit most kényelmesen elértem, hisz' ő egy széken ül én pedig állok-aztán egy nyálas, cuppanós puszit nyomtam az arcára. Amit végül fintorogva letörölt.
-Louis ! Az előbb az én számban túrkált a nyelved, most pedig letörlöd a puszim ? Borzasztó vagy.-mondtam az utolsó mondatot nevetve egy fejcsóválással körítve, mire Louis megfogta a karom, és maga felé fordítva magáévá tette ajkaim-amugy fogalmam sincs, hogy hogy került az asztaltól a konyha másik végébe ilyen gyorsan...
Haligaliii
Ismét egy késő esti rész, heheh
De amúgy már napok óta írom ezt a részt és ahhh nem bírtam befejezni. Ez a nyári-szüneti-lustaság előjele🤣
Na de majd jelentkezem, addigis érezzétek jól magatokat luvvv💕
ESTÁS LEYENDO
Love For A Life {lwt} ✓
Fanfic"...-Már rég megbocsátottam, Louis. Szeretlek, és ez sose fog változni. De mindkettőnknek tovább kell lépnie. Már nem azok a kis tinédzserek vagyunk akik azt sem tudták mi az a szerelem. Vagy te és vagyok én. Mindkettőnknek külön élete van, amit job...