33. Pánik

310 10 2
                                    

Kim szemszöge

Mikor kiléptem az ajtón, meglepődve vettem észre hogy ott van Daniel és az ikrek. Nem értettem, hogy hogy kerülnek oda, hiszen úgy volt, hogy mi megyünk hozzájuk Doncasterbe.

-Sziasztok...hát ti ?-kérdeztem, miután megöleltem mindegyiküket.

-Mondtam anyáéknak, hogy egy kicsit késni fogunk, viszont ők pont itt voltak Londonban.-válaszolt Louis, a többiek helyett.
Ha Louis beszélt velük, akkor gondolom tudják már, hogy miért szerettünk volna ma elmenni hozzájuk. Egy sóhajtás keretében leültem a padra, majd elmondtam az orvostól kapott tanácsokat, majd elmentünk kiváltani a gyógyszert.

***

-Louis, nem pakoljuk a bőröndöket a kocsiba ?-kérdeztem tőle értetlenül, miután hazaértünk.

-Nem. Nem megyünk sehova. Nem kell, hogy megint felstresszelődj(van ilyen szó ?🤣), és megint a kórházban kössünk ki. Most jobb ha inkább pihensz, nem pedig talpon vagy egész nap.-örülök, hogy Louis ennyire törődik velem, de nem lesz semmi bajom se egy kis utazástól, se pedig a tesóitól. Nem értem miért kell túlreagálni, de inkább nem szálltam vele vitába. Majd jövő héten elmegyünk.
Egy sóhajtás keretében rámosolyogtam, majd felmentem a fürdőszobába-mivel ott van kád is, és szeretem magam áztatni a meleg vízben.

Az ágyban ülve gondolkoztam, hogy vajon milyen is lesz a kisbabánk ? Fiú vagy lány lesz egyáltalán ? Melyik tulajdonságát, kitől fogja örökölni ? A szemét remélem Louistól, hisz neki vannak a világon a legszebb szemei.
Várjunk csak...
Szülinapomon lettem terhes, máskor nem nagyon valószínű. Viszont...ez most nagyon k*rvásan fog hangzani, de én aznap együtt voltam Shawnnal is, és Louissal is...
Jézusom, lehet nem is Louis a gyerek apja ? Nem...nem az nem lehet. Vagyis de, de nem. Shawnnal védekeztünk. De attól még nem biztos, hogy nem ő az.
Elkapott a pánik. Ezt amilyen gyorsan csak lehet, ki kell derítenem, hisz nem nőhet fel a gyerek teljes tudatlanságban, és engem is mardosna a bűntudat, hogy lehet, hogy Louis nem a saját gyerekét neveli. Nem tudom, hogy lehet-e olyan tesztet csináltatni, amikor még a pici a hasamban van, de kiderítem.

Miután végeztem az eszmefuttatásommal, Louis lépett be az ajtón. Rámmosolygott, viszont én nem tudtam olyan felhőtlenül viszonozni, amit észre is vett, és szóvá is tette.

-Mi a baj ?

-Csak fáradt vagyok.-végülis ez teljesen igaz volt, annyira kifáradtam a mai nap eseményeiben, hogy alig bírtam szemfedőimet nyitva tartani. Louis a mellkasára vont, majd így aludtunk el, egymás karjai közt.

Well well well
Nagyon rövid lett, sry csak már tényleg nem tudtam mit írni😞 viszoooont, mar meg van a könyv befejezése. Nem akarok spoilerezni, de nem lesz teljes happy end, és értelmet nyer miért változtattam a könyv címén 😁

Love For A Life {lwt} ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora