2.4

94 12 1
                                    

      Minhyuk fazlasıyla heyecanlıydı ve sürekli etrafı tariyordu "aman canım bende çok büyük birşey sanmistim bizim gezegende teknoloji daha ileri " dedi dudak büzerken.ama onu tınlayan kimse olmamıştı etrafta yavaşça gezinirken bir taraftanda gözleri ile etrafi tariyorlardi merkezde durdular ve starry ile you jin diğerlerinden ayrıldı. Ayrı bir şekilde takılarak cyborglari arıyorlardı "C4 bölgesinde 5 tane cyborg var" dedi ceketindeki gizli mikrofona yaklaşarak. Hyungwon ise hızla oraya geliyordu "tamam geliyoruz siz devam edin" bankta oturmuş ve elindeki kahveyi içerek telefonu ile oynayan cyborga yaklasti hyungwon yol sorar gibi yaptı ve yanına oturdu. Sevgilisini beklediği gibi yalanlar söylüyordu. Oğlan kafasını diğer tarafa çevirdiğinde özel gücü olan hızı kullanarak kahvenin içine cyborg zehri koymuştu. Bu zehri içtiğinde 4 veya 5saat içinde dikkat çekmeden bütün mekanizması paramparça olacaktı.

    Starry ve you jin mağazaları gezerken kulağında bir ses duydu "1 tanesi tamam 69 kaldi" dedi. Yavaş yavaş ise koyulmuslardi. Minhyukun dikkatini çeken şey oyun alanları olmuştu orada ise 2 tane cyborg farkettiler. Changkyun ve minhyuk ayrılarak onların yanına ulaştılar "hey dostum bir el atalimmi kazanırsan ramenler benden " dedi bunu ona hyungwon öğretmişti bu yiyeceğin burada ünlü olduğunu söylemişti. minhyuk yapabildiği en iyi şey bilgisayara oyunlarıydı ama bilerek oyunu kaybetti. O da hyungwon gibi ramenin içine zehir koydu ve oğlanın sonuna kadar yemesini bekledi. "Bi ara bunu tekrarlayalim " dedi gülerken fakat minhyuk ise "acaba o kadar yasayacakmisin ?" Diye düşündü. Cyborg olmanın temel kuralı "sakın insan gibi olma." Ama o çoktan insan olmuştu bile. Komik olan tarafta buydu ya.

     Starry ve you jin bir mağazanın kapısından içeriye girdikleri zaman kapı ötmeye başlamıştı "lanet olsun" dedi you jin. Bunu nasıl akıl edemezdi o bir robottu tabiki ötecekti. "Sağ bacağında metal bacak var ne yapacağım" dedi starry onlara doğru yaklaşan güvenliği gördüğünde. "Sakın ol ve bana bırak" dedi you jin. Güvenlik onlara doğru geldi ve önlerinde durdu "bir sorun mu var hanımlar?" Dedi ciddi bir bakışla "hayır yok arkadasim 2 sene önce kaza geçirmişti bacağında platin var büyük ihtimal o yüzden öttü." Dedi You jin. Starry hafifçe pantolonu kaldırdı bacağından görünen metal parçasına baktı adam. "Anlıyorum iyi alışverişler efendim." Dedi ve geldiği yere geri döndü. Ikisi de derin nefesler bıraktılar.

   Elbise bölümüne geldiklerinde gece barda giymek için kıyafet arıyorlardı. Ama you jin bu konuda fazla deneyimsizdi. Yanlarından geçen 3 kıza baktı you jin "pardon" dedi. Ücü de aynı anda dönmüştü "selam kızlar acaba bana yardımcı olur musunuz? Gece bara gideceğim anlarsınız ya" diyip göz kırptı bunu yaptığına inanamıyordu. Kızlar aralarında kikirdadi aralarında en kısa olan şaşalı bir mini mavi bir elbise aldı ve you jine tuttu. Kızlar ise inceliyordu "fazla iddialı annemden kaçtık bara geldim der gibi geç" tuhaf bakışlarla onlara baktı you jin. Diğer kız bu seferde kırmızı bir elbise seçti "sanki yaniyorum der gibi fazla yollu gibi gösterir geç" dedi diğer kız. Bir elbise daha çıkarmıştı kısa olan siyah hoş parıltılı ama mini bir elbise straplezdi. Kızlar "wow" diyerek ona baktılar "kesin bunu almalısın ne çok hafifim ne çok ağır kendime uygun birini arıyorum der gibi asaleti yüksek anlarsın ya" dedi goz kırparken  yaşları 18 'den fazla göstermeyen kızların bunu nasıl bildiğini merak ediyordu you jin.

   Kızlar aynı secimi starry içind e yaptılar altına da elbiselere uygun bir topuklu ayakkabı bu gerçekten utanç vericiydi. Diğerlerinden önce eve ulaşıp hazırlanmaya başladılar. You jin aynda kendine bakıyordu bu gerçekten fazla kısaydı. Elbiseyi cekistirmekten bir hal olmuştu alttan çekse üstü açılıyor üstten çekse altı kalkıyordu. En sonunda uğraşmaktan vazgeçti. Makyajını da yaparak odadan cikti ve masada oturup kahve içen hyungwon ile birleşti gözleri bi anlığına yutkunamamıştı. O fazlasıyla nefes kesiciydi. Bakışlarını başka tarafa yöneltti ve kahvesini yduumlamaya devam etti. Starry de odadan çıkmıştı o ise köyü mor bir elbise giymişti birkaç uğraş ile bacağını normal bacak gibi gostermeyide başarmıştı. "Hadi gidelim de bitsin artık yoksa bu kıyafete dayanamayacağım" dedi you jin. Geçmek bilmeyen dakikalar sonunda bara ulaşmışlardı. Içeride bangır bangır müzik çalıyordu kulakları sağır olabilirdi.

     Hafifçe içeriye göz attı yani tamına 12 tane cyborg vardı. Gözleri fal taşına dönmüştü 12 tane cyborgtan bahsediyorduk "6 -6 paylaşıyoruz hadi kolay gelsin" dedi you jin. Aynı masada oturan erkeklere yaklaştı. 6 kişi.. "hey selammm" dedi seksi bir şekilde. Hepsinin ağzından suyu akmisti ve oturması için you jine yer açtılar. Yanına oturduğu oğlanın teki elini omzuna atmıştı diğeri ise elini you jinin bacağına koymuştu "sakın ol" diye geçirdi içinden you jin. Kalabalığın arasında gözleri hyungwonun gözlerini bulmuştu bardağını sıkıyordu iyiyim manasında gözlerini kapadı ve açtı you jin. "O zaman bugünde benim için içiyoruz serefeeee" diye bağırdı. Bir bardak, iki bardak, beş bardak.. hepsi sarhoş olmuştu. Yanındaki Oğan eğildi ve you jinin kulağına fısıldadı "grup mu yapsak?" Gözlerini hafifçe kapadı ve açtı you jin sonra ise dudaklarını yaladı. Amacı oğlanı tahrik etmekti "hmm hiç denemedim ama eğlenceli olacak gibi" yerlerinden kalktılar ve bir otele doğru yol aldılar arada sırada arkasını kontrol ediyordu ama etrafta hyungwonu görememişti. Geniş ve 10 ksiiyi alacak odaya girdiklerinde hiçbirinin ayakta duracak hali yoktu hala biraz ayik olan oğlan you jine yaklaştı ve onu duvar ile arasına aldı "kokun fazla tahrik edici" hafifçe tebessüm etti you jin "biliyorum " dedi boynuna doğru nefesini üflerken. O sırada herkes iç çamaşırı ile kalmıştı hepsinin silahı kıyafetlerindeydi. Bu ise you jinin işine gelmişti "sende soyunmalısın" dedi onu duvar ile arasına alan çocuğa öylede yaptı. Ve sonra you jin kendi silahını çıkararak birkaçını etkisiz hale getirdi ardından kapıyı kırarak hyungwon gelmişti. Hepsinin işlerini bitirdikten sonra odadan çıktılar. You jin derin bir nefes aldı..  daha bitmemişti bu başlangıçtı...

Selam bebekler matematik işlem yapalım az 3 tane önceden halledildi 6 tanede şimdi 9 oldu bakalım starry halledebilecek mi?

Last Universe // wonho //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin