Kapitola 1.

3K 65 2
                                    

Bylo nedělní ráno a mě probudil pronikavý hlas mé tety, která na mě z kuchyně křičela, že už bych měla vstát, nebo prospím celý den. Nedívím se jí, bylo půl 2 odpoledne. Když jsem se koukla na svůj telefon, zjistila jsem, že mám 25 zmeškaných hovorů od Ley - mé nejlepší kamarádky. Nechtěla jsem jí volat a tak jsem jí napsala co se děje, a jestli se nezbláznila. Chvíli jsem čekala, jestli mi odepíše. Asi po 5 minutách čekání na zprávu od Ley, jsem si řekla, že to nechám být a půjdu se...naobědvat? ..

Když jsem přišla do kuchyně, ucítila jsem vůni skořice a palačinek, ideální jak na snídani, tak oběd.. "Dobré ráno, spící princezno" řekla teta, když si všimla, že jsem konečně vylezla z postele. "Dobré" odpověděla jsem s úsměvem na tváři.. "Dáš si palačinky?" zeptala se teta. "Ty se ještě ptáš?".. Vyhrkla jsem na ní. "Dobře, nandám ti" odpověděla. Poté co mi dala na stůj talíř s palačinkama, vyndala jsem si ovoce a Nutellu, nevím proč, ale miluji tuhle kombinaci. Když jsem dojedla, poděkovala jsem a šla do koupelny, kde jsem udělala každodenní ranní rutinu a osprchovala se.

Když jsem vyšla z koupelny, vyskočil na mě Willy, náš kokršpaněl.. Začala jsem se s ní mazlit a říkat mu, jaký je pašák. Když jsem se oblékla, šla jsem do kuchyně a oznámila tetě, že půjdu s Willem na procházku do psího parku.

Trošku kratší na začátek, ale doufám, že i tak zaujme. 😄. Natty🔥

 Natty🔥

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat