Kapitola 3.

1.9K 47 0
                                    

V tom na mě začal křičet "Proč tak blbě čumíš?!.. Neumíš se omluvit?!" .. To mě rozhodilo a řekla jsem si, že to Jen tak nenechám.. "Já, že blbě čumím?! Děláš si srandu? Za tohle se ti omlouvat vážně nebudu, můžeš za to i ty! ".. V tom odpověděl už klidnějším hlasem "Hahh.. Jdi do prdele, krávo" a k tomu přidal úšklebek.. "Drž hubu" odpověděla jsem a otočila jsem se, že už půjdu, neměla jsem náladu někomu pomáhat, když mě takhle seřval..

Naštvaná jsem otevřela dveře od mého domu a vstoupila. Náhle jsem díky svému vzteku třískla dveřmi tak silně, že teta vylítla z kuchyně s udiveným výrazem a zeptala se hlasitějším tónem co se děje.. "Nic teto, omlouvám se. Jsem jen naštvaná." .. Teta se na mě podívala pohledem -co jsi zase udělala- protože se mi tohle stává často, vždy když udělám nějaký problém, který většinou začne hádkou, přijdu pak domu a se vším třískám.. Na jednu stranu se divím, že mě za to ještě teta nevykopla, má semnou opravdu výdrž, i když nejsem její vlastní..

Jako další otázku, na kterou se mě zeptala, byla "Kde je Willy?".. "Ajo, nechala jsem ho na zahradě, jdu pro něj.." sundala jsem si ošoupané Adidasky a šla směrem k proskleným dveřím v obýváků, které vedli na zahradní terasu.. Otevřela jsem dveře a zavolala na Willyho, okamžitě přiběhl a vběhl dovnitř.. Naštěstí venku nepršelo, ano něco podobného, takže jsem se nemusela bát hodinové přednášky o tom, že mám vždy Willymu otřít packy, než ho pustím dovnitř, protože by byly všude ťápoty..

Když jsem zavřela dveře a chtěla si sedmou na pohovku a pustit si televizi, vešla do obýváku teta a rekla "Žádný takový.. Hezky do kuchyně, vysvetlíš mi tvoje třísknutí těmi nevinnými dveřmi" a dodala falešný úsměv, který udělala schválně.. Vydala jsem se teda do kuchyně, na hodinové vyprávění, co se stalo..

Vaše Natty🔥

Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat