Když jsme dojeli ke kinu, Všichni kromě Connora a Ley tam už byli.. Vystoupili jsme a šli směrem k nim.. "Kde je Lea a Connor?" zeptala jsem se hned, co jsme k nim přišli, protože mě to hodně zajímalo.. "Nevím" řekla Kate a odpověděla tím za všechny.. Ještě jsme tam čekali asi 10 minut a já jim několikrát zavolala.. Protože to nebrali a já už byla naštvaná, řekla jsem, že už půjdeme protože to jinak nestihnem..
Došli jsme ke kase a zaplatili lístky.. Pak jsme si šli koupit občerstvení a potom šli už do sálu, kde se měl promítat film.. Pamatuju si, že jsem tu byla asi 2x s mamkou, těsně než umřela.. Chtěla mi to nějak vynahradit, protože věděla, že zemře, jen mi to neřekla.. Chvíli jsem se dívala na rudé sedačky, kde jsme s mamkou vždycky čekali.. Najednou si předemě stoupla nějaká osoba a já jsem se cítila, jako kdybych se probrala z tranzu.. "Nuu, co ti je?.. Děje se něco?" vyptával se mě zoufale Cameron.. "Ne, jsem v pohodě" zalhala jsem.. Jenže v tom mi Cameron palcem zvedl hlavu, aby se mi mohl podívat do očí, jenže já je měla celé zaslzené.. "Noro?! Co se děje?" zeptal se znovu.. "Chodila jsem sem s mámou, než umřela.. Já-Já.. promiň.. nevěděla jsem, že mě to tak vezme.." vykoktala jsem ze sebe.. "Nebreč prosím.. Vím, že bych tě tu teď měl litovat, ale dneska žádné slzy!.. Musíme si to všechno užít, bude zábava.. Jen prosím nebreč, miláčku..".. řekl a obejmul mě.. Náhle jsme se oba zarazili.. Miláčku?.. Co to má být?.."Promiň, to mi uletělo.." řekl po chvíli.. "To nic" odpověděla jsem mu, protože jsem neměla náladu to řešit, jen se přeřekl.. Nebo ne?
Šli jsme si sednout do úplně poslední řady a začali dávat film.. Furt mi vrtalo hlavou, kde je Lea a Connor..A taky proč mi Cameron řekl miláčku.. Byla jsem zmatená, ale řela jsem si, že na to nebudu myslet, protože si chci užít film... Po chvíli mě něco chytlo za stehno.. Začala mi po těle běhat husina, když jsem zjistila, že to je na straně, kde sedí Cameron, který sedí hned vedle mě.. Letmo jsem se na něj podívala a zase zrak odvrátila k filmu.. Po chvíli ta ruka byla pryč, nevím co to mělo znamenat, a taky nevím, proč jsem to nezarazila.. už přes rok a půl všechny odháním, ale jeho ne..
Asi po 45 minutách se objevila Lea s Connorem.. Nemohla jsem to vydržet a hned jsem na ně zabručela.. "Děláte si srandu?! Kde jste sakra byli?!" V tom mě zarazil Cameron, ať se trochu stiším.. "Vysvětlím ti to pak" řekla klidně Lea, jako by se nic nestalo, což mě ještě víc naštvalo.. Jsem ten typ člověka, co se kvůli všemu naštve, ale i když to vím, tak si nemůžu pomoct a hned kvůli každý blbosti nadávám.. Sedla jsem si zpátky pohodlně do své sedačky a zachumlala se do bundy.. "Je ti zima?" zeptal se po chvíli Cameron,když si všiml, jak se schovávám do bundy.. "Ne, není" .. odpověděla jsem mu ještě trochu naštvaně, kvůli tomu, že mě furt štvala Lea s Connorem..
Dneska trochu kratší, příště bude delší, slibujuu <3
Vaše Natty
ČTEŠ
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]
RomanceNora je 17-léta středoškolačka, která si žije život po svém, je to prostě problémová holka. Matka jí zemřela, když jí bylo 5 let. To co jí poté provedl její otec, mu nedokázala odpustit. Žije se svou tetou Elizabeth, která musí snášet všechny její p...