Kapitola 20.

1.2K 33 0
                                    

"Tak co holky? Chcete namočit?" zakřičel na nás Lucas, když jsme si povídaly.. Kate vzal Thomas, Leu Connor a já se začala smát.. "Ještě Nora! Camerone, převezmeš to?" zavolal Lucas a ukázal na mě.. "Hm.. Dobrý nápad!" zakřičel Cameron, usmál se a běžel směrem ke mě.. "Ne, nedotýkej se mě!" zakřičela jsem na Camerona a nevěděla, jestli se smát, nebo utéct, protože mi byla jeho přítomnost v tuhle dobu nepříjemná.. "Ok, jdu na to já" zvolal Lucas.. A řeknu vám, že v tu dobu mi bylo jedno, že mě hodí do vody, budu mokrá, zničím si účes, na kterým jsme s holkama strávily hodinu, byla jsem šťastná, že se mě ujal Lucas a ne Cameron.. Začala jsem se děsně smát a Lucas se mnou byl najednou ve vodě a smáli jsme se spolu.. Smáli jsme se všichni, teda ne všichni, Cameron se nesmál.. Jen stál s zaraženým pohledem a oukal na mě.. A já z toho měla dobrý pocit..

xxx

"Leo, tohle si nevezmu!" zakřičela Kate z ložnice.. Jen jsem se uchechtla a vypláchla si pusu vodou.. Vyšla jsem z koupelny a naskytl se mi pohled na Kate, která se mračí na Leu.. "Ale to musíš Kate" zaprosila.. "Fajn, ale vy dvě si berete něco podobného" odpověděla a mrkla na mě.. "Tak to semnou nepočítejte, já si vystačím se svými roztrhanými jeany" odpověděla jsem pobaveně a mrkla nazpět na Kate.. "Zapomeň, pro tebe tu taky už něco mám!" vykřikla Lea a vrhla se k mé postely.. "Tak.. Co ty na to?" odpověděla a hrdě na mě vzhlédla.. "Chceš z nás udělat štětky? Vážně?.. Nezapomeň, že je Kate zadaná a její kluk tu je a ní".. řekla jsem a zasmála se.. "Souhlas" ozvala se Kate a vykoukla z koupelny.. "Ale ty ne" odpověděla zase Lea a ukázala na mě prstem.. Jen jsem protočila očima a koukla zpět na oblečení.. "Teď tě dostala" řekl Lucas, který otvíral dveře balkónku a já vykřikla.. "Doprdele Luku, jak.. Počkat, co?".. Zanadávala jsem.. "Balkóny jsou blízko a já nemohl koukat na to, jak se kluci převlékají.. Asi by se ze mě stalo zvíře." řekl pobaveně.. "Tak se na to podíváme, pěkně, pěkně.. Ale to přece není tvůj styl Noro.. " pokračoval.. "Taky, že jsem to nevybírala" odpověděla jsem a kývla hlavou k Lee.. "Přece se někdy musíš odvázat" bránila se Lea.. "Jo, ale jejím stylem" bránil mě Lucas.. "Tak co doporučuješ ty?" zeptala jsem se Luka a povytáhla obočí.. Vydal se k naší skříni a začal hrabat ve všech policích.. "Tohle".. Vydechl s úžasem.. (Viz média)... "Vy jste se fakt zbláznil, ne?" zaječela jsem.. "Aaaaa, co ty tu sakra?!" zakřičela Kate, která vyšla z koupelny v ručníku.. "Jsem gay Kate" odpověděl se smíchem.. "Jasný.. A mimochodem, tohle si musíš vzít!"..  "Fajn, vzdávám to!" sedla jsem si a dala ruce nad hlavu.. Náhle jsem se zvedla a zamířila si to do koupelny "Dej to sem" zasyčela jsem na Lucase a vyrvala mu z ruky kusy oblečení.. "Neškrábej kočičko" zakřičela na mě Lea, když jsem zalezla do koupelny..

"Fajn, jsem moc ráda, že ze mě dělají moji kamarádi štětku, jste nejlepší" řekla jsem, když jsem vyšla vykoupaná, namalovaná a oblečená z koupelny.. "No.. Wau".. řekla Kate, který ujela řasenka a udělala si čmáranici na tváři.. "Kočko, kvůli tobě bych i možná přemýšlel o vztahu s holkou" řekl Lucas a pískl.. "Vtipní, jako Vždy" řekla jsem a uchechtla se..

Právě se chystám otevřít dveře, že už půjdeme do baru, kam jsme měli zamířeno, když v tom se rozrazí dveře a v nich stojí kluci.. "Wauu- co to- no to ne- to je Nora?".. Ano, přesně to slyším, když se rozletí dveře a já se setkám se všemi těmi pohledy, které jsem upoutala svým "neštětkovým outfitem".. .. "Bože, padejte.. " řekla jsem unaveně a vystrčila je ze dveří.. "Už jdeme" Vypískla Lea a vrhla se na Conora.. "3. světová?" zeptala jsem se směrem k Lucasovi.. "Nějak tak.. Tamhle se pokouší o 4. " ukázal směrem k Kate a Thomasovi, kteří prováděli přesně to samí.. Jen jsme se zasmáli a já se rozhlédla.. Cameron. Jedno slovo. Jeden pohled a já zase nevěděla, co chci. Ty oči. Ta tvář. To ON.

Stojíme před barem a Lea zkouší najít naše falešné občanky, aby jsme se tam vůbec dostali.. "Mám je!" vyjekla.. "Dobrý, nekřič tak" seřvala jsem jí.. "Sorry, bože".. Odpověděla podrážděně a protočila očima..

xxx

"Ještě jednou!" zavolal Thomas někam k baru a za chvíli už tu byl další tác s malýma skleničkama alkoholu a jedna velká sklenice džusu s trochou vodky, aby se neřeklo - ta patřila mě.. "Noro, notak.. Odvaž se trochu, bude ti už 18! Mela by jsi z nás všech vypít nejvíc!" protestoval Conor a já se radši nevyjadřovala.. "Jdu na záchod, za chvíli jsem tu" řekla jsem Kate, která mi byla nejblíže.. "OK, dávej hlavně pozor" odpověděla.. "Jasný"..

Došla jsem až ke dveřím od záchodů a hledala dámské, když v tom mě někdo chytl za ruku a táhl někam za roh.. "co to sakra děláš! Pusť mě! Pomoc!" začala jsem křičet a máchat rukama.. "Bože Noro, to jsem já.." řekla najednou postava, co mě táhla a otočila se. Zase Cameron. "Tak teď bych byla radši za toho násilníka" odfrkla jsem si.. "Prosím tě, já.. Ehm.. No.. Vysvětlíš mi k sakru, proč se mi vyhýbáš?" zeptal se.. "Vtipnej" odpověděla jsem sušše a měla se k odchodu, ale on mě přitáhl zase zpátky.. Teď trochu blíž.. "Nech mě" sykla jsem.. "Ale- ale proč? Já, já to nechápu.. Od tý doby, co jsme se políbili se mi vyhýbáš.. P-proč?" Zeptal se koktavě.. "Camerone, Camerone.. Nedělej, že nevíš.. Jsi idiot" zvýšila jsem už trochu hlas a on se zamračil.. "Řekni mi, co jsem ti udělal!!" zvýšil hlas taky.. "Mě v podstatě nic, ale Melanie hned po tom, co jsi odjel z našeho táboráku něco jo!" vykřikla jsem na něj.. Byla jsem už fakt naštvaná, že dělá nevinného.. Ale to mu neprojde.. "Co tím myslíš? O čem to mluvíš?!" vykřikl už taky.. "Spal jsi s ní! Hned po tom, co jsi mi udělal naději, ze by mezi námi mohlo být i něco víc! To jsi udělal Camerone! Úplnou sračku! Nic víc!" zařvala jsem na celou chodbu a bouchla ho do hrudi.. Začaly mě štípat oči a já nevěděla co dělat.. "Ale- ale.. Noro.. To, to bych ti nikdy neudělal!..Tak proto ta bitka na záchodech? Proto to věčné odhánění, vyhýbání, nadávky a to ostatní? Vždyť to není pravda! Kdo ti tohle nakecal!" vyštěkl rozzuřeně.. "Nech- nech mě být. Camerone. Už ti nevěřím." odpověděla jsem tišše a s brekem běžela k našemu stolu..

Vzala jsem věci a chtěla jít, ale Kate mě zastavila.. "Kam si myslíš, že jdeš? Zábava je v plném proudu!".. Zakřičela a zasmála se.. "Ta moje ne. Jdu domů.. Užijte si to." řekla jsem prostě a odběhla..

Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat