Když jsem se ráno vzbudila, neměla jsem vůbec náladu.. Nechtělo se mi vůbec vstávat a vidět v kuchyni tetu s tím podivínem.. Nakone jsem se odhodlala a vstala. Šla jsem do koupelny, udělala hygienu a pak se oblékla. Když jsem byla nachystaná, jen jsem proklouzla na chodbu, obula si boty a zakřičela "Jdu do školy" a odešla.. Nečekala jsem na odpověd, prostě jsem odešla..
Cestou do školy jsem se stavila v krámě, abych měla něco na svačinu, protože jsem si doma nic nevzala.. Když jsem přišla do krámu, uviděla jsem Parkera - spolužáka, který asi před dvoumi měsíci odešel.. Měla jsem s ním super kamarádský vztah, a byli z nás pomalu nejlepší přátelé.. Začala jsem křičet přes celý krám "Parkere! Zlato moje postižený!" a rozeběhla se za ním.. "Noro! Prcku můj!" odpověděl a hrnul se ke mě.. Vyskočila jsem a objala ho.. Když jsme se odtáhli, zeptala jsem se.. "Co ty tady? Víš jak mi chybíš!?".. "Jel jsem jen za babičkou, chtěla pečivo" odpověděl a usmál se.. "Co ty?" zeptal se... "Jdu si koupit nějakou svačinu.. " ... "Aha.. chceš svést do školy?" ptal se dál... "To by jsi byl hodnej, jestli nemáš na spěch" odpověděla jsem a zazubila se.. "OK, za chvíli před krámem, jdu platit" řekl a mrkl na mě.. "OK" odpověděla jsem a rozeběhla se do uličky se sladkým.. Nakonec jsem skončila u mrazáku s bagetama-jako vždy.. Zaplatila jsem a šla před krám.. I hned jsem zahlédla Parkera, jak se opřenej o auto a kouká po okolí.. Měl krásné černé BMW, které jsem mu vždy záviděla.. "Už jdu" zakřičela jsem na něj a rozešla se k němu.. "To ti to trvalo" odpověděl a otevřel mi dveře.. Obešel auto a rozjel se směrem ke škole..
Když jsme zastavili u školy, oba jsme vystoupili.. "Jdu s tebou, chci vidět ty pošuky" řekl, když si všiml mého výrazu, že nechápu, proč nezůstal v autě.. "Noro!! Kde jsi?" zakřičela Lea, když jsi mě všimla.. "Nikde.. ale hele koho vedu!" odpověděla jsem a rozeběhla se k nim.. "Parkere!!" křikla Lea.. "Nazdar, smradlonožko!" odpověděl a objal jí.. Všichni se s ním pozdravili, až na Kate.. Ta jen špitla prosté "Ahoj" a stála se sklopenou hlavou.. Zapoměla jsem vám totiž něco říct... Kate s Parkerem dřív totiž chodila, ale jednoho dne na párty se Kate vyspala s uplně neznámím klukem a Parker to prostě psychicky nedal.. Cameron jen koukal.. "A kdo je tenhle chlapík?" zeptal se Parker, když si ho konečně všiml.. "To je náš nový parťák a pomalu nejlepší hráč Rugby na naší škole! Potlesk pro Camerona!" řekl za Camerona Thomas a zasmál se.. "Těší mě" řekl Parker a podal mu ruku.. "Mě taky" odpověděl Cameron a podal mu taky ruku a udělali takový to "klučičí obětí"..
"Já už musim lidi, mějte se.." řekl Parker, když dokouřil svojí cigaretu a šel směrem kemě.. "Pa, zlato.. Budeš mi chybět" řekl, objal mě a dal mi pusu do vlasů.. "Pa, ty mě" odpověděla jsem a obětí mu opětovala..
Když jsme vešli do školy, běžela jsem za Cameronem, protože mi připadal nějaký zkleslý.. "Je ti něco?" zeptala jsem se.. "Ne" odpověděl protivně a já věděla, že lže.. "Hej, lžeš!.. Co ti je?'" zeptala jsem se už trochu podrážděně.. "Prostě nic, jasný?!.. nestarej se najednou!" okřikl mě.. "Děláš si ze mě prdel? Co máš za problém?!!" zakřiřela jsem nazpátek, i když jsme od sebe byli pár centimetrů a koukali si do očí.. "Tebe!" zakřičel ještě hlasitěji a odešel.. "Tos posral" řekla jsem si spíš pro sebe a rozeběhla se po chodbě na záchody, protože jsem se rozbrečela, ale nechtěla jsem, aby to někdo viděl.. Zamkla jsem se v kabince a po chvíli uslyšela, jak někdo vchází na záchody.. Už podle toho, o čem se bavili, jsem věděla, že to jsou naše třídní růžový barbíny.. Chtěla jsem se sebrat a odejít, jenže se najednou jedna z nic, zeptala nějaké další "A co Cameron?".. "No, včera jsme spolu byli.. asi kolem 11 a pěkně jsme si to rozjeli.. řeknu vám holky, byl božskej.." odpověděla další a já se chtěla zabít za to, že jsem tam zůstala a poslouchala.. Takže když všichni odjeli z našeho táboráku domů, on jen za tou silikonkou a dělal to s ní?.. Jak jen mohl!.. Už jsem to nevydržela a otevřela jsem kabinku... šla jsem okolo nich a řekla si spíš pro sebe "Děvky".. Jenže to jejih nadřízená Melanie slyšela, a hned odpověděla.. "Cos to řekla?".. To co jsi slyšela.." odpověděla jsem a udělala úšklebek.. "Ty jsi spíš děvka.. a na Camerona zapomeň.. Dělali jsme to včera tak tvrdě, že na tebe nejspíš zapoměl! Že ty jsi si myslela, že tě miluje?.. Viděla jsem váš krásný výstup na chodbě.. Je jen můj, nádhero.." .. řekla a začala se smát.. Její poslové se začali smát s ní.. To už jsem to nevydržela s rozeběhla se naproti ní.. Začaly jsme se rvát.. Začala jsem jí škubat za vlasy a dávat jí pěstí.. Začala mi to oplácet kabelkou, což byl pro mě bonus, že je tak blbá a neumí se bránit.. Jenže mě ze strany najednou někdo praštil a mě se zpustila krev ze rtů.. Za chvíli za námi na záchody přiběhla nějaká učitelka a zařvala, ať toho neháme.. Jenže to, že jsem se na učitelku otočila, využila holka jménem.. Myslím, že Lussy a třískla mojí hlavou o umyvadlo.. To už jsem se složila na zem a akorát viděla, jak přiběhla Kate s Leou.. Pomalu mě zvedly a já se znova vrhla na tu krávu, co mi to udělala.. Byla jsem tak naštvaná, že jsem jí nejspíš vytrhla celý pramen vlasů vepředu i s kořínky.. "Stačí" zakřičela Kate a odtáhla mě od ní.. "Holky odvěďte Noru ke sborovně, já se postarám o ně" řekla učitelka a ukázala prstem na ty růžový silikony.. Lea otevřela dveře a mi vyšli.. Hned si nás všiml kluci, kde byl i naštvaný Cameron, ale když viděl, jak vypadám, hned se za námi rozeběhl společně s klukama.. "Co se stalo?" začali se všichni ptát.. Jen jsem šla a snažila se zadržet slzy..
V tom si předemě stoupl Cameron a zeptal se "Co jsi sakra dělala?".. ale to už jsem to nevydržela a svalila se na zem..Asi ten otřes čico.. Cameron mě chytl a já pak usnula..
Když jsem se vzbudila všichni seděli okolo mě.. Musela jsem se usmát, protože mít takovou partu, je štěstí.. V tom mě zabolela hlava a já sykla bolestí.. "Noro?!" Vykřikla Kate, která si toho hned všimla.. "Ahoj".. řekla jsem.. "Vysvětlíš nám, co se stalo?.." zeptala se Lea.. "Je tu Cameron?" ... "Ne, jen my.. ".. "Fajn".. řekla jsem jim všehno co jsem chtěla.. byla jsem k nich uplně upřímná a bylo mi jedno, že jsem to říkala i klukům.. Když jsem jim to řekla ozval se Lucas. "Ten kretén".. "Ne asi.. " souhlasil Andrey.. "Neřešte to lidi"... řekla jsem zklesle.. "Vždyť tě ty coury mohly zabít!".. vykřikl Thomas.. "Ne, to já sama.. prosím, nechte to být".. prosila jsem.. "Zatím" ozval se Connor..
xxx
Další den jsem šla normálně do školy.. Měla jsem jen malý otřes mozku, což jsem si i já divila, protože to byla pěkná rána.. Když jsem přišla ke škole a šla směrem k partě, vytáhla jsem si cigaretu a hned si zapálila, protože mě znervozňoval Cameron, který tam jistě byl s nimi.. "Ahoj" řekla jsem jim, když jsem vydechla kouř.. "Ahoj, jak ti je?" zeptali se všichni sborově.. Chtěla jsem si dát cigaretu do pusy a pak odpovědět, jenže mi najednou někdo cigaretu vytrhl z ruky.. "Hej, coje?" řekla jsem naštvaně.. Nesnáším, když mi tohle někdo dělá.. "Nic, jen se starám o tvoje zdraví" řekla Lea a ppotáhla si z mé cigarety.. "Vrať mi to!" řekla jsem už trochu víc naštvaně.. "Zapomeň" odpověděla.. "Fakt Noro.. poslední dobou kouříš čím dál víc.." ozval se Thomas.. "A není to snad moje věc?!" řekla jsem na svoou obhajobu.. "Ne tak uplně" odpověděla pro změnu Kate.. "Hm.." řekla jsem a odešla směrem ke škole.. "Noro? Můžu s tebou mluvit?" ozvalo se najednou za mnou a já hned poznala, že to je Cameron.. Otočila jsem se směrem k němu a odpověděla.. "Ne Camerone.. Ty už nemůžeš nic, co se týká mě.. " a odešla jsem.. "Prosím" zakřičel... "Naser si".. odpověděla jsem a vešla do školy.. Celý život se mi najednou sypal, jako domeček z karet.. Willy na tom byl furt zle, moje teta si přivedla domů muže, kterého jsem neznala a teď Cameron.. Problém s člověkem, který mi za několik týdnů dokázal přirůst k srdci.. Což byla nejspíš chyba..
Dneska jsem se snažila o trochu delší, protože jsem dloouho nic nenapsala.. Tak doufám, že se líbí.. Užívejte vánoce! -free- <3
ČTEŠ
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]
RomanceNora je 17-léta středoškolačka, která si žije život po svém, je to prostě problémová holka. Matka jí zemřela, když jí bylo 5 let. To co jí poté provedl její otec, mu nedokázala odpustit. Žije se svou tetou Elizabeth, která musí snášet všechny její p...