Když jsem se ráno vzbudila, první co jsem viděla, když jsem otevřela oči, byl spící Cameron.. Chvíli jsem se na nej dívala a on po chvíli promluvil.. "Baví tě, mě pozorovat" a zasmál se.. "Já ani nevím" odpověděla jsem a schovala se pod peřinu.. Najednou jsem na mých bocích něco cítila.. Cameron mě začal lechtat.. "Nech toho" začala jsem křičet.. Po chvíli, co jsem se snažila nějak bránit, jsem se prudce zvedla a sedla si na Camerona.. Měla jsem teď možnost mu to oplatit a tak jsem ho začala taky lechtat.. Začal se hlasitě smát a já s ním.. "Přestaň už!!.." křičel, ale já pokračovala.. "Prosím, vzdávám se" zakřičel znova, když popadl dech.. "Fajn" řekla jsem a koukla se po pokoji.. Cítila jsem na mě jeho pohled.. "Máš krásný smích" řekl po chvíli a já se na něj otočila zpátky.. "Ne, to nemám".. Odpověděla jsem a slezla z něj.. "Jo, máš".. Protestoval.. "Chceš se hádat?" zaprotestovala jsem zase já a zasmála se.. "Nebudu radši ryskovat.." odpověděl.. "Já si myslím" řekla jsem.. "Egoistko" řekl s úšklebkem a já na něj vyplázla jazyk..
Když jsem byla oblečená a hygienu měla taky za sebou, rozhodla jsem se jít konečně do kuchyně a ostatních místností a kouknout se, co jsem včera nedoklidila.. Vešla jsem do kuchyně a vše bylo uklizené.. Zarazila jsem se, protože tam byl ještě včera nějaký nedoklizený bordel.. Šla jsem tedy do ostatních místností a nikde nic.. Zůstala jsem stát a zamračila se, protože mi to nesedělo.. "Camerone?" zakřičela jsem po chvíli.. "Jo?" odpověděl a já se lekla, protože byl hned za mnou a já si ničeho nevšimla.. "To- to ty?".. zeptala jsem se.. "Co přesně?" odpověděl mi otázkou.. "Nedělej blbýho.. To ty jsi to všechno doklidil?" zeptala jsem se znova a rozmáchla rukama do stran.. Jen kývl.. "A kdy jsi to stihl?!" řekla jsem a vykulila oči.. "Když jsi usnula" odpověděl a pokrčil rameny.. Rozeběhla jsem se k němu a objala ho.. "Děkuji" zamumlala jsem mu do jeho hrudi.. "Říkal jsem, že mi domácí práce jdou" odpověděl a uchechtl se..
Když jsem nám ke snídani připravila lívance, začali jsme jíst.. "Za chvíli jsou vánoce, kam se chystáš na prázdniny? Za rodičema?.. Zeptal se po chvíli.. "Ne, budu tady.. A ty?" ... "Taky.. A můžu mít ještě jednu otázku? Nemusíš odpovídat, jestli nechceš.."... "Jo, můžeš"... "Kde máš rodiče?.." .. když se mě na tohle zeptal, zůstala jsem jak opařená.. Nevěděla jsem do mu říct.. Jestli lhát, nebo říct pravdu.. Nakonec jsem se nadechla a rychle odpověděla.. "Moje máma umřela, když jsem byla malá a táta mě potom opustil.. Ujala se mě teta.." .. Když jsem to dořekla, koukal na mě s otevřenou pusou.. "To mě moc mrzí.. Nemusela jsi odpovídat..".. řekl.. "Já chtěla, věřím ti" odpověděla jsem a pokusila se o úsměv.. On mi úsměv opětoval a my pokračovali v jídle..
Když jsem umyla nádobí po snídani, zazvonil zvonek.. "Mám tam zajít?" zeptal se Cameron, který sedel v obýváku a sledoval televizi.. "Jo, prosím" odpověděla jsem.. V tom se zvedl a šel ke dveřím.. Už jak je otevřel a já slyšela pouhé "ahoj", jsem věděla kdo to je.. Moje banda!.. "Ahoj Noro!" zakřičela na mě Lea, která se hnala ke mě.. Objali jsme se a ona se posadila.. "Ahoj" odpověděla jsem.. Jako další přišla Kate.. Udělali jsme to samé, jako s Leou a ona si také sedla.. V tom se do kuchyně vrhli kluci a smáli se.. "Čau Noro!" řekli sborově.. "No nazdar.. " řekla jsem, usmála se a protočila očima.. V tom se Lucas rozeběhl k Andreovi a skočil mu na záda.. Kate za nima přišla a nenápadně skočila na záda Thomasovi.. Rozhodla jsem se, že se k nim přidám.. Šibalsky jsem se usmála na Camerona a on na mě udělal pohled, že nevěděl, co mám za luben a nadzvedl obočí.. Pomalu jsem se vplížila za ním a rozeběhla se.. Skočila jsem na Camerona ze zadu a on se ohlédl.. Když si všiml, že jsem na něj skočila já začali jsme se smát.. Když jsem se rozhlédla, Kate byla na Thomasovi, Lucas na Andreovi a Lea si osedlala Connora.. "Jde se ven!" zakřičel Connor a my se vydali se smíchem na mou zahradu.. Když si všimli našeho bazénu, který se ještě Nevypustil, Thomas se podíval na Camerona a Connora a kývl hlavou s bazénu.. Hned jsem věděla, co chtějí udělat.. Rozeběhli se a já začala křičet na holky.. "Holky pozor! Chtějí nás hodit do bazénu!".. Jenže jakmile jsem to dořekla, byly jsme už v bazéně.. Nenechala jsem to jen tak a podala holkám vodní pistole.. Nabraly vodu a začali jí stříkat po klukách.. Rozhlédla jsem se a všimla si, že tu Cameron není.. Všimla jsem si, jak zaběhl za roh a koukal na nás.. Ponořila jsem se celým tělem, kromě hlavy do vody, aby mé oblečení nacuclo co nejvíce vody, vylezla z bazénu a rozeběhla se za Cameronem.. "Cameronku, víš jak tě mám ráda? Pojď mně obejmout!" zakřičela jsem na něj a začala se smát.. "Zapomeň!" řekl se smíchem a rozeběhl se.. Doběhl až k vrátkám od zahrady, jenže měl smůlu- byly zamknutá.. "Smůla, zlato" řekla jsem se smíchem, když jsem k němu doběhla a mrkla na něj.. Vrhla jsem se na něj a objala ho.. Byli jsme oba mokří a smáli se..
Když jsme se smát přestali, několik minut jsme si hleděli do očí.. Byli jsme od sebe jen pár milimetrů a oba střídali pohledy na toho druhého oči a rty.. Když v tom Cameron řekl.."Já už to nevydržím" a přilepil své rty k těm mým.. Začal s nimi pohybovat a já se k němu přidala.. Chytl mě za boky a já si ruce dala za jeho krk.. "Noro? Came?!!" slyšela jsem najednou a rychle se od Camerona odtáhla..
V tom přiběhla Lea.. Koukala na nás, jak na blázny a já nevěděla proč, protože jsme se už nelíbali.. Otočila jsem se zpátky ke Camovi a všimla si proč.. Držel mě furt za boky já měla jeho ruce na jeho krku.. "A sakra".. Řekla jsem si.. "Držím hubu" řekla Lea a já se na ní otočila.. Usmála se a měla ruce nad hlavou.. "Kde jste?" ozvalo se za rohem.. "Tady!" zakřičela jsem a rozeběhla se za roh.. Za mnou hned běžela Lea a Cameron.. "Tak tady jste" řekl někdo úplně jiný než Kate nebo kluci.. Byla to teta- už dorazila.. "Vysvětlím to" řekla jsem a sklopila hlavu.. "Už my to tvý přátelé vysvětlili" řekla klidně a zasmála se... Nebyla vůbec naštvaná, což mě udivovalo.. "Nejsi naštvaná?" řekla jsem.. "Ne" řekla a my se na sebe usmáli.. "Kdo chce teplé oblečení a horkou čokoládu?" řekl nějaký muž co vešel ze dveří domu a já si uvědomila, proč na mě není teta naštvaná..
Moc jsem se nevyptávala.. Nechala jsem toho divného může, co přijel s tetou, mužem, co přijel s tetou a radši si užila krásný večer.. Thomas zajel pro nějaké oblečení pro sebe a kluky a já půjčila něco od sebe Kate a Lee.. Udělali jsme táborák a celý večer si venku povídali.. Byla to zábava.. Potom všichni odjeli a já si šla udělat hygienu.. Umyla jsem se, vyčistila si zuby a šla spát..
Ahoj všichni!.. Další kapitola je na světě!..😄.. Doufám, že se bude líbit.. A chtěla bych vám poděkovat za dosáhnutí 100 přečtení!.. Pro vás to asi nic není, ale pro mě jo! Je to důkaz, že tenhle příběh za něco stojí! Moc mě to potěšilo! ❤ Tak se mějte krásně a krásně prožitý 1. Advent! 🎄🌠
Vaše -free-🔥
ČTEŠ
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]
RomanceNora je 17-léta středoškolačka, která si žije život po svém, je to prostě problémová holka. Matka jí zemřela, když jí bylo 5 let. To co jí poté provedl její otec, mu nedokázala odpustit. Žije se svou tetou Elizabeth, která musí snášet všechny její p...