Když jsem tetě všechno převyprávěla, akorát mi zavolala Lea.
Lea: Ahoj kočko, proč jsi mi nezvedala telefon? Zase jsi zaspala? :D
Nora: Ahoj, promiň. Jo zaspala jsem :D co jsi tak nutně potřebovala?
Lea: No, jestli by jsi u mě nechtěla přespat, rodiče jeli na týden pryč.
Nora: Jo, klidně.. Za půl hodiny jsem u tebe, OK?
Lea: Dobře, zatím kočko. ;)
Položila jsem telefon a tetě Oznámila, že přespím u Ley a vymluvila se na úkoly. Teta mi to dovolila, ale hned se vrátila k předešlému tématu.. "Jo a toho kluka znám, dnes tu byli jeho rodiče, chtěli se seznámit. Jmenuje se Cameron Chris, bude s tebou nejspíš ve třídě." "Cože?!" vykřikla jsem. "Ale nech toho, Myslím si, že to je fajn kluk, určitě si to nějak vyříkáte." odpověděla.. "Když myslíš.." řekla jsem ironicky. "Jdu si připravit věci k Lee" řekla jsem a odešla nahoru do svého pokoje.
Když jsem přišla do pokoje, zabouchla jsem dveře a říkala si sama pro sebe "Já a rozumět si s ním? To určitě!".. Když jsem si dobalila věci bylo půl 6 večer. Vzala jsem si tašku se vším potřebným, což bylo hlavně učení, protože je zítra škola a spodní prádlo a šla jsem dolu, že už půjdu.. Nikdy si k Lee neberu nic na sebe, vždy mi něco půjčí a tak takové věci nemusím řešit.
Šla jsem ke dveřím a zakřičela přes celý barák, že už jdu. Mezitim, co jsem si nazouvala boty, přišla za mnou teta a dala mi nějaké peníze, ať si něco koupím. Poděkovala jsem, řekla "Ahoj" a odešla. Vzala jsem si svůj skateboard a rozjela se směrem k ulici, kde bydlí Lea.. Není to moc daleko, ale pěšky se mi nechtělo..
Když už jsem konečně dojela k Lee, zabouchala jsem a ona mi otevřela. "Čau kočko" řekla. "Ahooj" odpověděla jsem a následně jsme se obejmuly. "Tak pojď dál".. řekla a já vešla.. Jako první co jsme udělali bylo to, že jsme se rozhodovaly, co si objednané k večeři. Rozhodli jsme se pro pizzu a Lea jí objednala. Mezitím jsem odešla do Ley pokoje a zapla notebook. Vybrala jsem film "Mortal Instruments : Město z kostí" (doporučuji 😄).. Ten film s Leou milujeme. Když vešla do pokoje Lea, zeptala se, co jsem vybrala a já jí odpověděla co. Sedla si vedle mě na postel a začali jsme si povídat..
Nechybělo ani povídání o Cameronovi.. Jediný co mi na to odpověděla bylo "Je aspoň hezkej?" a já se na ní podívala vražedným pohledem.. "Já ti tady vypravím, jak se ke mě zachoval a ty mi na to odpovíš jen tohle?!" a začala jsem se smát.. Rozesmála se taky a pak řekla "Jo, tak odpovez!".. "No, není k zahození.. Ale to uvidíš zítra sama. " a usmála jsem se.. "Už se těšim!." odpověděla.. Náhle zazvonil zvonek a já šla ke dveřím, byla to donáška pizzi. Odnesla jsem ji do pokoje a začali jsme jist a koukat na film.
Když jsem dojedli a dokoukali film, řekli jsme si, že už půjdeme spát. Obě jsme udělali svou večerní rutinu a Lea mi pujčila něco na spaní (jak jsem říkala, je to už automatický) a šlo se spát..
Nějaký názor?? Vaše Natty🔥
ČTEŠ
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]
RomanceNora je 17-léta středoškolačka, která si žije život po svém, je to prostě problémová holka. Matka jí zemřela, když jí bylo 5 let. To co jí poté provedl její otec, mu nedokázala odpustit. Žije se svou tetou Elizabeth, která musí snášet všechny její p...