Seděla jsem na balkoně jen ve sportovní podprsence a krátkých kraťáskách a pila.. Vodku.. Samotnou.. Sama.. Půlku už jsme měla v sobě a brečela.. Jak mě mohl takhle zmást? Jak mohl? Tak rychle.. Tak citově.. Jako by to myslel vážně. Ale nemyslel, neměl city.. A já díky němu už taky ne.. Nebo jo, ale nedali se roztřídit a rozpoznat.. Všehno bylo zamotané a já nevěděla, jak dál.. Bylo půl 3 ráno a všichni byli v baru.. Cameron tu byl nejméně 3x a já výdy dělala, že tu nejsem.. Nejspíš mě hledá, ale to mi je teď jedno..
Náhle mě z mého přemýšlení vylekalo zaťukání na dveře.. Zase.. Pomyslela jsem si.. Pak znova, znova a znova.. "Noro, vím, že tu jsi.. Nejsem Cameron, tady Lucas.. Znám tě.. Jsi tam zavřená, brečíš, koukáš ven a piješ tu vodku, co jsem koupil po příjezdu a schoval jí vám.." byl to Lucas.. Prostě mě zná, má mě přečtenou.. Rychlostí blesku jsem se zvedla a mířila ke dveřím.. Jak mile jsem odemkla a otevřela, vrhl se na mě Lucas.. "Pane bože, jak to vypadáš?" zeptal se starostlivě.. Jen jsem se rozvzlykala a on si mě přitáhl do obětí.. "Sedneme si?" zeptal se, když zavíral dveře.. "J-jo.. " odpověděla jsem smutně.. "Tak.. Co se stalo? To- to Cameron?" zeptal se opatrně.. "Jo, všechno ti řeknu.. Jen- jen si naliju.. Chceš taky?" zeptala jsem se ho a zvedla jeden koutek.. "Jo, dej to sem.." odpověděl pobaveně a uchechtl se..
Když jsem mu všechno řekla, jen na mě koukal a nevěděl co říct.. Možná si říkáte, že z toho dělám velký drama, já vim, stává se to hodně lidem, ale jsem prostě až moc citlivý člověk, který hned červená, nebo brečí.. Pamatuju si, jak se mi za to na základce smáli.. Ale teď byl problém v tom, že se mi nechtělo brečet, ani červenat, nebo dokonce řvát.. Nechtělo se mi nic.. A takhle pokazil mojí 14 denní dovolenou jeden idiot, který mi popletl hlavu.. Přesně tak..
"Zlato, pojď hajat.." drkl do mě opatrně Lucas po 2 hodinách povídání a utěšování, když jsem usínala.. "A pujdeš semnou, jak za starých časů?" zeptala jsem se rozespale.. "Jo, dobře" odpověděl.. Lehli jsme si do postele a já se k němu přitulila.. Kdyby nás někdo viděl a neznal nás, tak by si říkal, že jsme pár.. Jenže to ani omylem.. Já jsem blbka, co se zabouchla do bezcitovce, jak jsme dneska s Lucasem nazývali Camerona a on byl gay, bohužel.. Dřív, když jsme ještě byli děti, co nevěděli, kolik významů má slovo "Láska" nebo "city", tak jsme takhle spávali pořád.. Byli jsme nejlepší kamarádi a bydleli vedle sebe.. Přiznávám, že jsem do něj byla už od mala "zabouchlá", ale nebylo to nic podobného, jako city k Cameronovi.
"Jako za starých časů" řekl po chvíli Lucas a ještě ví si mě k sobě přitáhl.. Bylo to zvláštní,co právě udělal, ale právě teď to největší podpoření, jaký jsem si snad ani nezasloužila.
xxx
"Co to kurva?" .. "Taky zdravím".. "Co ty tu?!".. "Dělám už od 2 hodin ráno své kamarádce psychyckou podporu a hádej, kvůli komu!".. "Ty hajzle!" .. "Neřvěte sakra!" vykříkla jsem najednou a prudce si sedla.. Náhle jsem viděla, jak Cameron drží Lucase za tričko a chce mu vrazit pěstí.. "Jsi normální!? Okamžitě ho pusť a vypadni! Nemáš co tu dělat!" vykřikla jsem a rozeběhla se k nim.. Jen na mě koukal a mračil se.. "Řekla jsem pusť ho! I pes umí poslouchat víc, jak ty.. " pokračovala jsem.. Náhle ho pustil, ale nezpustil ze mě zrak.. "A taky věrnější, jak ty" řekl najednou Lucas, který si asi myslel, že to uslyší jen on, ale tak to nebylo.. Jakmile ho Cameron slyšel, jednu mu vrazil.. "Ty kreténe!" zapištěl Lucas.. "Tak dost!" zařvala jsem a začala brečet.. Proběhla jsem okolo nich a běžela bosá k moři.. běžli za mnou a hledali mě.. Lehla jsem si vedle jedné dívky a vzala si klobouk, co tam byl.. "Promiň, na chvíli si to půjčím, musím se schovat" řekla jsem směrem k ní.. Spala.. Jen jsem se uchechtla a vzala si knížku, co byla na stolku a dala si jí před obličej.. Jen proběhly koukli se po okolí a zase běželi zpátky..
Běžela jsem, jak nejdál jsem mohla.. Najednou jsem se ohlédla a všimla si, že už jsem docela dost daleko od pláže, kde byli všichni ostatní.. A když jsem se otočila zpět směrem, kam jsem běžela, jsem uviděla v dálce lavičku s výhledem na moře.. Běžela jsem k ní a sedla si.. Byla jsem tak vyčerpaná a bolela mě hlava z kocoviny, že jsem usnula..
xxx
Vzbudila jsem se.. Tou zimou a byla furt na stejný lavičce, jako předtím.. Už se stmívalo, a tak jsem si řekla, že už se vrátím..Kdyby nebyl osvícenej celý hotel, tak bych byla ztracená..
Když jsem se vrátila a otevřela dveře, všichni tam byli.. Všichni vzhlédli ke mě a já jen řekla prosté "Ahoj".. "Děláš si ze mě prdel?! Ahoj? Noro, ty mě jednou dovedeš k šílenství!" vykřikla uraženě Lea a běžela ke mě.. "Musíš mít hlad" vzlykla.. "A taky vztek, jako já" oznámila Kate.. "Nechte to být, nebudu si přece kazit dovolenou Cameronem".. odpověděla jsem bez emocí a vzhlédla k nim.. "A kde jsi byla?" zeptal se Lucas.. "Na takový lavičce, najednou se tam objevila a já nevěděla kam jinam, tak jsem tam sedla a.. a usnula" řekla jsem pobaveně a pokrčila rameny.. "Ty naše strašidlo" řekl Thomas a šel mě obejmout.. "Tohle ti vrátim, moje holka z tebe málem chytila infarkt" pokračoval.. "Vtipnej" odpověděla jsem..
xxx
Právě večeřím.. Sedím hned naproti Cameronovi a hledím jen do svého talíře... Kate se cucá s Thomasem, Conor krmí Leu a Lucase odtáhl nějaký slizák na parket, kde teď hrajou nějaké italské písničky.. Všichni se o sebe třou a vystrkují na sebe zadky a mě se z toho zvedá žaludek.. "Ehm.. Lidi jdu si už lehnout, jsem dost unavená.. Nevadí?" zeptala jsem se a ohlédla se po všech, kromě Camerona.. "V pohodě, běž spinkat" řekla sladce Kate a Lea jen přikývla, protože měl pusu plnou jídla, co jí tam narval Conor.. "Fajn, tak dobrou" řekla jsem a odešla..
Měla jsem ale uplně jíný plán, než jít do svého pokoje.. Teda né uplně, chtěla jsem si vzít klíček od třetího pokoje a jít spát tam.. Věděla jsem, že Kate a Lea dneska budou mít vášnivou noc a já nechtěla být u toho.. Vzala jsem z pokoje klíč, mobil, nabíječku, teplnou deku z domova, pižamo a šla.. Holkám jsem na papírek napsala vzkaz, že se vrátím a ať mě nehledají.. Nechtěla jsem, aby jsem měla společnost.. Chtěla jsem být sama, jen se svými myšlenkami..
Taaak, další Kapitola je na světě.. Popravdě s ní nejsem vůbec spoojená, ale nechce se mi to psát znova. Doufám, že postačí.. Přeji hezké počtení! -free-
ČTEŠ
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]
RomanceNora je 17-léta středoškolačka, která si žije život po svém, je to prostě problémová holka. Matka jí zemřela, když jí bylo 5 let. To co jí poté provedl její otec, mu nedokázala odpustit. Žije se svou tetou Elizabeth, která musí snášet všechny její p...